Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
09-10-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamond_Dog
tack för sympatin, men lägga ner det är tyvärr inget för mig då tramadol e perfekt, ja kan leva hela mitt liv me det. eller rättade sagt: JAG BEHÖVER TRAMADOL (o vill ha) i resten av mitt liv om så är.

ja har dock en glad nyhet, o det är att när ja förut kort efter ja va online för några timmar sedan å började må piss å skulle försöka vila upptäckte ja i en gammal påse ja hade me benzo i ett par "tomma påsar" med små rester me pulver-tram. tror d va från "kinesen" eller WT. whatever men ja tog resterna, nästan som röka cigg-fimpar fast då tramadol istället, å det blev en härlig dos faktiskt. så försöker nu sitta uppe sålänge ja kan o känna av detta välmående innan d försvinner. men känner mig fortfarande trött å seg av allt kodein å lite annat men mår inte illa iallefall så d va som en SKATT!

Men e ju väl medveten om att imorn är ja "tram lös" igen. då fortsätter mitt helvete som istället för kännas bli bättre känns bli sämre. har ej haft så stora fysiska problem dock som ja trodde d beror på de andra sakerna ja tar men psykiskt e det värst. men som sagt... nuet e härligt, hoppas innerligt att ja fortsätter få tram framöver som d gamla goda tiderna, så om du (eller ngn annan vet ngt bra ställe) Snälla ja ber, säg till.

(ja vill passa på å tacka till de få personerna som gett några tips, speciellt en person du vet vem du e, men hoppas fortfarande på ngt billigare ställe)

Edit: skrev fel i en mening

Styr upp subb så mår du bra.Gick på traddar hela sommaren för att sluta med subben som jag hållt på med i 2 år klarade hela sommaren utomlands på 100 tradar 100mg men när dom var slut mådde jag inte bra så styrde subb och alla biverkningar försvann kanske inget bra tipps om du vill sluta men du verkar ju inte vilja så kör på
Citera
09-10-29, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ECAY
Styr upp subb så mår du bra.Gick på traddar hela sommaren för att sluta med subben som jag hållt på med i 2 år klarade hela sommaren utomlands på 100 tradar 100mg men när dom var slut mådde jag inte bra så styrde subb och alla biverkningar försvann kanske inget bra tipps om du vill sluta men du verkar ju inte vilja så kör på

Ja just det, subutex är ju en jävla fin ersättare. Man ska må bra av drogerna, inte må dåligt. Ni gör ju fel!

Använd droger för att plugga bättre, träna bättre, må bättre. Inte så att ni mår dåligt, eller måste ha skiten.

Fyfan för sub.
Citera
09-10-29, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Har väntat i en vecka nu. Jag råder dig till att vänta med beställningen tills jag vet hur det går med min. Jag lovar att skriva direkt jag får paketet; om det nu kommer!

Okej, tack så mycket!
Citera
09-10-30, 11:25
Medlem
Trixhäxans avatar
Citat:
har ej käkat tram på vecka drygt nu, för första gången på flera år helt utan tram ALLS, för första gången på dessa få dagar som känns som mkt längre tid ja nu orkat sätta på datan, snabbläst en del här, bara läsa om tram tar kål på mig.

Ja pumpar i mig benzo, även lite kodein å lite annat oxå men inget kul direkt - men utan detta vore ja fan i mig död.

FY FAN!!! FY FAN va skitet allt är, e fortfarande öppen för tram shops, så om ngn vet ngn pålitlig bra sida säg gärna till i PM.

Allt e för dyrt nuförtiden men har ej givit upp hoppet helt ännu om att d ngn stans därute finns ngn billigare variant. så som sagt, vet ngn någon pålitlig sida - billigare desto bättre - säg till.

E dock stolt: Har hittils lyckats hålla mig sj borta från innhandla rånarpris tram trots ja svettas pga tram sug typ, (tack vare d andra substanserna MEN d e inget ja kan ta för livet, jamenar käka sig full varje dag på koddar å sömnpiller å så, detta e just nu d går "ann" - tram e det jag behöver)

ha d

Om du har varit utan tram i en vecka nu så är det värsta redan gjort. Lägg tankarna på tram åt sidan ett tag för det kommer inte och bli lättare och få tag på, snarare tvärtom. Jag rycker du har gjort ett bra jobb och börja inte med tram ingen det kommer både bli dyrt och svåt och få tag på. Jag önska dig all lycka
Hälsningar Trixhäxan
Citera
09-10-30, 11:33
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Vart beställer man tramadol nu för tiden?
Citera
09-10-30, 12:15
Medlem
Astronomics avatar
Motverkar diazepam krampanfall på Tramadol likt Iktorivil? Fick nämligen ett krampanfall för någon dag sen då jag bara körde tram och vill inte uppleva det igen samtidigt som jag inte vill att trammet jag har kvar ska gå till spillo.
Citera
09-10-30, 12:19
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Motverkar diazepam krampanfall på Tramadol likt Iktorivil? Fick nämligen ett krampanfall för någon dag sen då jag bara körde tram och vill inte uppleva det igen samtidigt som jag inte vill att trammet jag har kvar ska gå till spillo.
Jaa, kankse inte lika bra men ja.
Citera
09-10-30, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic

Diazepam funkar fint, körde alltid det till tramadol innan när man låg på höga doser.
Citera
09-10-30, 12:43
Medlem
Astronomics avatar
Så det är säkert? Jag var uppe i höga doser tram innan och körde alltid Ikto till det då det är muskelavslappnande. Hur stor är riskerna på att man krampar på en rätt så låg dos tram med diazepam? Kan tillägga att jag tog 800mg utan någon benso till och dagen efter fick jag krampanfallet.
Citera
09-10-30, 12:47
Medlem
Skatans avatar
En kompis kom nyss över några TraMol-SR 100mg

Funkar dom att svälja direkt lr måste man krossa dom?
Alltså har dom nått "skal" som fördröjer utsöndringen?
Citera
09-10-30, 14:00
Medlem
Citat:
jag har en viktig fråga ja passar på nu när ja kan å orkar:

om man misstänker att sin brevbärare snor sin post, va i helsike ska man göra?? ja vill ej ha oseriösa svar som "klå upp han/henne".

En order ja tänker på va över en mån sen o om varken polis eller tull "sagt något" borde d la va brevbäraren som roffat åt sig...

man e la maktlös? man kan la ej ringa posten å fråga varför inte ett visst brev/paket kommit, för då fattar dom la direkt va som borde finnas i.
Man kan ringa posten och efterlysa brev, men eftersom du beställt olagliga grejer så ska du nog låta bli att göra det såvida du inte skiter i om du åker dit för narkotikabrott eller inte.

Om du har beställt från utlandet så kan det ta flera månader innan tullen (eller polisen) hör av sig så bara för att det gått en månad betyder det inte att det inte är beslagtaget. Tror inte brevbäraren har stulit din post iaf.

Sen håller jag med andra här om att du borde lägga av med tramadolen nu, om du redan har klarat en vecka utan så borde det inte vara några större problem att forsätta vara utan. Du verkar ju helt klart inte må bra, och det beror nog inte på BRIST på tramadol utan på att du tagit för MYCKET tramadol i många år. Jag hoppas också du vet att tramadol och kodein har korstolerans, jag slutade själv med tramadol genom att gå över på kodein. Så du är ju fortfarande beroende av opiater, även om jag personligen anser kodein vara en "bättre" opiat att vara beroende av än tramadol med tanke på biverkningar etc, dessutom fuckar tramadol upp hjärnan mer än "vanliga" opiater vid långtidsbruk.

Mvh
/marilyn
Citera
09-10-30, 14:15
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatan
En kompis kom nyss över några TraMol-SR 100mg

Funkar dom att svälja direkt lr måste man krossa dom?
Alltså har dom nått "skal" som fördröjer utsöndringen?
Depot-tabletter ska du krossa för att få bättre effekt. TraMol är EJ depot.

Svälj som de är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in