2010-07-18, 19:28
Medlem
4000mg ja 4g tram och en halv flaska sprit.. ska jag?
Citera
2010-07-18, 20:26
Medlem
WhenIAmQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.tomte
4000mg ja 4g tram och en halv flaska sprit.. ska jag?

Om du vill somna och aldrig vakna mer. Annars så kan det bli problematiskt..
Citera
2010-07-19, 00:50
Medlem
bullerbyns avatar
Tram är perfekt när man ska ta det lugnt och kolla på film. Jättebra filmdrog!
Citera
2010-07-19, 02:14
Medlem
-Infected-s avatar
Jag har ätit 100-150mg per dag nu i 3-4 månader. Nu är jag bosatt i Oslo och får inte tag på dessa goa tram här och undrar: Kommer jag ha problem nu när min sista 100mg tram tar slut imorgon?

Har aldrig behövt vara utan när jag bott i Sverige så jag vet inte ens om jag är fysiskt beroende.

Jag tar dom bara för att jag får så mycket mer gjort på dagarna och har en väldigt god ångestdämpande effekt på mig.
Citera
2010-07-19, 04:39
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Infected-
Jag har ätit 100-150mg per dag nu i 3-4 månader. Nu är jag bosatt i Oslo och får inte tag på dessa goa tram här och undrar: Kommer jag ha problem nu när min sista 100mg tram tar slut imorgon?

Har aldrig behövt vara utan när jag bott i Sverige så jag vet inte ens om jag är fysiskt beroende.

Jag tar dom bara för att jag får så mycket mer gjort på dagarna och har en väldigt god ångestdämpande effekt på mig.

Det är med stor sannolikhet inga som helst problem.
Citera
2010-07-19, 12:55
Medlem
grejigabosses avatar
Brukar ju hänga några tattare nere vid Akerselva om jag inte misstar mig. Men det är väl samma typ av skumrask som hänger vid centralen antar jag
Citera
2010-07-19, 22:02
Medlem
saturdayservices avatar
Går det få tag i Tram inrikes? Någon shop eller dyligt som är grön? 10till5... in business? Gärna PM, tack på förhand
Citera
2010-07-19, 22:10
Medlem
SweetAsss avatar
Måste sluta helt och hållet med tramadolen nu. Läkaren tyckte att det var dags. Sen så ska jag börja äta medicin mot depression så ja.. det är nog smart att blanda. Det kommer bli bra. Jag har intalat mig själv det iaf.
Citera
2010-07-19, 23:00
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Måste sluta helt och hållet med tramadolen nu. Läkaren tyckte att det var dags. Sen så ska jag börja äta medicin mot depression så ja.. det är nog smart att blanda. Det kommer bli bra. Jag har intalat mig själv det iaf.

Lycka till, att sluta med terapeutiska doser Tramadol tror jag inte kommer att bli alltför jobbigt. Jag skulle se allvarligare på depressionen om jag var du. Hoppas du inte är alltför deprimerad och att det går över, på ett eller annat sätt.
Citera
2010-07-19, 23:12
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Lycka till, att sluta med terapeutiska doser Tramadol tror jag inte kommer att bli alltför jobbigt. Jag skulle se allvarligare på depressionen om jag var du. Hoppas du inte är alltför deprimerad och att det går över, på ett eller annat sätt.

Ja, jag ser mer allvarligt på depressionen.
Jag såg nu att jag hade missat ett ord.

det är nog smart att INTE blanda.
Citera
2010-07-19, 23:20
Medlem
-Infected-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Ja, jag ser mer allvarligt på depressionen.
Jag såg nu att jag hade missat ett ord.

det är nog smart att INTE blanda.

För mig fungerar tramadolen som en självförtroendehöjare och man blir mycket mer energisk och pigg på dagarna om man tar en låg dos, ca 100mg på morgonen och sen inget mer.

Första dagen för mig nu utan min 100mg på 4månader.. Hittar ingen i Oslo som man kan köpa av. Kanske bra, kanske tråkigt .. får se vad som händer framöver ^^,
Citera
2010-07-20, 13:06
Medlem
Taxlaxs avatar
@Fatcaesar: Jag vet inte vad "ban" är men någon lögn var det inte. Varför (och vad) skulle jag ljuga (om)?
Inte konstigt att man blir förvirrad här inne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in