2009-02-13, 18:58
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffarn
vet att detta e HELT fel tråd ,men behvre hjälp snabbt : jag åkte dit i åhlens city för varor över 800kr och då anses det som stöld istället för snatteri..... jag hävdade att tröjan redan va min o erkännde stölden på kepsen,frågan är kan jag NEKA till att jag stal tröjan trotts att dom hittade avslitna prislappar och larm i hytten.... jag sa även att jag hade varit i en annan hytt och att jag lånat tröjan va en kompis som kan visa kvitto på den.jag menar måste dom inte bevisa motsatsen ??

finns det ngt jag borde ändra tills mitt nästa förhör?
Snälla svara den SOM VET ! tack på förhand //torsken

va? Du kan neka till det mesta, det blir rättegång har dom tillräckligt med bevis så torskar du. Neka, Neka, Neka!
Citera
2009-02-13, 19:14
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Okej, vill se ett par till som grönar..ska kolla runt lite.
Tack för svaret.
Kan också gröna samma shop som doktornajs gjort, fick för ca en vecka sedan.
Citera
2009-02-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kan också gröna samma shop som doktornajs gjort, fick för ca en vecka sedan.
greeenn
Citera
2009-02-13, 20:01
Medlem
Kingandaces avatar
Finns det något man kan göra för att boosta igång ett tramrus? Kompisen känner inget. 4e gången vi tar nu, och jag känner klart av, men han har inte känt någon gång, ändå har han droppat runt 400mg varje gång. En gång kände han av lite, men då var det på natten när vi var vakna, och då var det ändå ca 4-5h efter sista intaget. Kan det vara så att hans kropp tar lång tid på sig att ta upp trammet, eller vad kan det vara?
Citera
2009-02-13, 21:51
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Finns det något man kan göra för att boosta igång ett tramrus? Kompisen känner inget. 4e gången vi tar nu, och jag känner klart av, men han har inte känt någon gång, ändå har han droppat runt 400mg varje gång. En gång kände han av lite, men då var det på natten när vi var vakna, och då var det ändå ca 4-5h efter sista intaget. Kan det vara så att hans kropp tar lång tid på sig att ta upp trammet, eller vad kan det vara?

Dricka alkohol, ta benso, röka cigaretter, eller ta mer tramadol..

Eller så kan du lösa tramadolet och skjuta det IV eller i rumpan.
Citera
2009-02-14, 21:26
Medlem
Astronomics avatar
Ikväll ska det noddas. Nån fler som ska käka tram ikväll?
Citera
2009-02-14, 21:49
Medlem
Astronomics avatar
Vilka bieffekter har tram? Själv har jag bara varit med om att inte kunna pissa. Sen vet jag också att man kan få kramper men det har aldrig hänt mig. Kanske för att jag kombinerar med benso.

Och i vilka doser börjar det bli riktigt farligt? Snackar om att dö och skit.
Citera
2009-02-14, 22:07
Medlem
oscar1616s avatar
Svårt att säga, men om du inte har blandat med alkohol så börjar det bli riktigt farligt efter 3 gram
Citera
2009-02-14, 22:25
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616
Svårt att säga, men om du inte har blandat med alkohol så börjar det bli riktigt farligt efter 3 gram

Ok. Så 1000 mg = 1 gram ?
Citera
2009-02-14, 22:26
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616

Det farliga med tramadol är nog inte risken för andningsdepression, utan de andra biverkningarna som kramper osv. Innan man dör av andningsdep så har man nog krampat många gånger.
Citera
2009-02-14, 22:33
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det farliga med tramadol är nog inte risken för andningsdepression, utan de andra biverkningarna som kramper osv. Innan man dör av andningsdep så har man nog krampat många gånger.

Men om man kombinerar tram med benso, hur pass stor chans är det att man krampar?
Citera
2009-02-14, 22:39
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Men om man kombinerar tram med benso, hur pass stor chans är det att man krampar?

Det beror på vilken benso. De flesta bensodiasepinerna (stavning s/z?) förebygger inte kramp. Clonazepam, Diazepam, och säkert några fler, men de flesta gör inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in