2010-06-25, 00:51
Medlem
Cuprums avatar
Midsommar nalkas, och de blir fest både på fredag och lördag, hade tänkt dricka alkohol ena dagen och ta tram andra. Vilken hade ni valt för vilken dag? Lättast att festa med tram dagen efter alkohol eller tvärtom, ta tram första dagen och supa nästa dygn?
Citera
2010-06-25, 12:39
Medlem
Creepy24s avatar
Var köper jag Tramadol inom eu billigt eller privat ? skicka gärna pm
Citera
2010-06-25, 12:57
Medlem
Creepy24s avatar
Skulle beställa från Goldpharma . Tramadol normon 60 kapslar för 277.58 kr men de går ju fan inte ..
Citera
2010-06-26, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Midsommar nalkas, och de blir fest både på fredag och lördag, hade tänkt dricka alkohol ena dagen och ta tram andra. Vilken hade ni valt för vilken dag? Lättast att festa med tram dagen efter alkohol eller tvärtom, ta tram första dagen och supa nästa dygn?

Jag får en sån sjuk bakfylla varje gång jag kör tram så jag hade själv kört tram den andra dagen för jag pallar aldrig med droger efter ett tram rus. det beror helt på vilken baksmälla som är värst för just dig, Alkohol eller tram, och vilken dag du vill ta det lugnast på. Midsommardagen antar jag att du vill ta det lugnast på så kör tram då, då man blir med speedad av alkohol och andra dricker mer på midsommarafton.

är lite sent ute och själv ganska rund om fötterna ( Alkohol) så ta hänsyn till flummet.
Citera
2010-06-26, 08:49
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottfras
Jag får en sån sjuk bakfylla varje gång jag kör tram så jag hade själv kört tram den andra dagen för jag pallar aldrig med droger efter ett tram rus. det beror helt på vilken baksmälla som är värst för just dig, Alkohol eller tram, och vilken dag du vill ta det lugnast på. Midsommardagen antar jag att du vill ta det lugnast på så kör tram då, då man blir med speedad av alkohol och andra dricker mer på midsommarafton.

är lite sent ute och själv ganska rund om fötterna ( Alkohol) så ta hänsyn till flummet.

De gånger jag blandat tram och alkohol har jag blivit snorfull och så gott som tappat talförmågan, det som kommit ut har varit ett jävla sluddrande. Först letar man ord som verkar ha stockat sig i halsen, och så "lossnar proppen" och fem meningar far ut på en sekund som en skadad rar-fil. Helt jävla sjukt .
Citera
2010-06-26, 11:13
Medlem
Lodibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
De gånger jag blandat tram och alkohol har jag blivit snorfull och så gott som tappat talförmågan, det som kommit ut har varit ett jävla sluddrande. Först letar man ord som verkar ha stockat sig i halsen, och så "lossnar proppen" och fem meningar far ut på en sekund som en skadad rar-fil. Helt jävla sjukt .

Tror det är väldigt induviellt, jag kan käka och inte känna ett dugg bakis. Känner mig väldigt utvilad och halvt mys seg.

Men kanske bra och ta lite och vänta och se så inget händer.
Citera
2010-06-26, 11:17
Medlem
Lodibs avatar
Tjenare, har dragit tramadol/alkohol dagen innan och tänkte ta koffein piller. Känner mig lite för seg och vill vara lite pigg.

Någon fara och ta tex treo/koffein piller Nu? tacksam för svar!
Citera
2010-06-26, 20:33
Medlem
maxenmaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodib
Tjenare, har dragit tramadol/alkohol dagen innan och tänkte ta koffein piller. Känner mig lite för seg och vill vara lite pigg.

Någon fara och ta tex treo/koffein piller Nu? tacksam för svar!

Det är ingen som helst fara.
Du hade t.om kunnat ta både treo och koffeinpiller när du väl var påverkad av tramadol och alkohol.
Citera
2010-06-26, 20:51
Medlem
J.Boozes avatar
är fortf jävligt sugen på att få svar på nedanstående
känner fortf ingenting på 300mg depot : (
hur länge måste man vänta egentligen :/
e så tråkigt o vara utan tram allting blir ju som vanligt igen dvs mår dåligt , e nere osv utan egentlig orsak o allt dedär.

Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
hur är det med tolerans och tramadol?

normalt sätt när jag har 0 tolerans (inte tagit på minst 3 veckor) så blir jag mysig som attans på 200mg krossade depot.

i helgen (tors-tis) käkade jag sammanlagt 4g depot. i onsdags ingenting. (har ej haft nån AT eller så , kände mig lite skum på tisdan men annars inget)

idag krossade jag 200mg depot (2x 100mg) från FP (deras tidigare batch var asbra nu är det ny batch vet ej om den är lika bra- kanske nån kan konfirmera) men kände ingenting.

(EDIT: jag "boostade" tom med bamylkoffein som normalt sätt (hur placebo det må vara) slår på känslan)

har jag tolerans?

som sagt vet ej riktigt hur toleransen funkar på tramadol. speciellt när det gäller depot.

det var 3 timmar sen jag tog dessa 200mg. har precis bombat 200mg till.

nån som kan ge mig lite insikt?
peys
Citera
2010-06-26, 22:21
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottfras

Jag körde tram först och sen alkohol (nu m.a.o :P). Jag tänte som så att de skulle finnas större risker att ta tram dagen efetr alkohol när man är någorlunda bakis, med sänkt krampteröskel o dylikt.

Bakis = sänkt kramptröskel
Alkohol dygnet efetyr tam har inte lika mkt risk med sig.. Och de funkar bar å supa nu, inga efterverkningar av tram känns av längre....

Nu ska jag återgå till midsommarfirandwt, glad midsommar på er allesmanns!
Citera
2010-06-27, 08:26
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Jag körde tram först och sen alkohol (nu m.a.o :P). Jag tänte som så att de skulle finnas större risker att ta tram dagen efetr alkohol när man är någorlunda bakis, med sänkt krampteröskel o dylikt.

Bakis = sänkt kramptröskel
Alkohol dygnet efetyr tam har inte lika mkt risk med sig.. Och de funkar bar å supa nu, inga efterverkningar av tram känns av längre....

Nu ska jag återgå till midsommarfirandwt, glad midsommar på er allesmanns!

Ja, du har rätt i att bakfylla generellt sänker kramptröskeln, men kramptröskeln är individuell hos alla så det är ändå svårt att veta, men personligen undviker jag alltid tram när jag är bakis.
Citera
2010-06-27, 18:20
Medlem
MassaGrejers avatar
Är det bara jag som inte lyckas få tag på någon tram/sub i malmöområdet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in