Citat:
Ursprungligen postat av Dend
Snodde 200mg tramadol i kapslar kapslar från brorsan och tog i förrgår.
Tog 2 st vid 20:30 och 2st igen en timme senare utan alvedon. Kände inte av ett skit på hela kvällen och trodde det berodde på att jag sket i alvedonen men morgonen efteråt vid 7-tiden då jag skulle upp och gå till jobbet så var jag helt seg i kroppen och var grymt glad/positiv (eufori?) och hade även lite kli på kroppen.
Är det verkligen vanligt att det tar 10 timmar för tabletterna att verka?
Kan nämna att det var min första gång på tramadol som inte vart i smärtlindrande syfte, har bara tagit 50mg som max förut...
om det var depot tabletter (vilket det inte låter som iom det var kapslar - å andra sidan finns det ej 200mg kapslar i sverige som ej är depot. max är 100mg) så ifall du ej krossar dom tar det väldigt lång tid , tills du får ett rus om du ens får ett rus.
dock är dem svenska 200mg depot vita och kapsel formade. det kanske bara såg ut som en kapsel?
isåfall måste du krossa dem antingen genom att tugga skiten eller krossa o bomba och då måste du ta MINST 200mg i varje bomb eller vid varje intag för att få ett rus öht, och då tar det ändå ca 3 timmar innan du känner att du är påverkad på ett mysigt sätt.