2010-06-20, 23:14
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze

btw jag petade i mig 1.6g tram depot igår från ca 07 på morronen till senaste dosen ca 19.00 på kvällen.

hur många dagar tar det tills toleransen går ner? har inte använt tram såpass ofta att jag behövt tänka på det. men nu har jag ett litet gäng kvar och vill ej ta dem i onödan utan helst vänta tills jag kan avnjuta enbart 400mg igen.

så pls nån, hur många dagar tills toleransen är på 0 igen

just det, innan igår så hade jag inte tagit på flera veckor så innan igår var toleransen på 0 , (eller ja, i förrigår tog jag 400mg så nästan 0)
Om du förstått det rätt så har du käkat 3 dgr på raken? Isf lär din tolerans vara borta om 1 vecka, om du nu orkar vänta så länge
Citera
2010-06-20, 23:20
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Om du förstått det rätt så har du käkat 3 dgr på raken? Isf lär din tolerans vara borta om 1 vecka, om du nu orkar vänta så länge

käkat 700 mg idag också.

så alltså på 72h har jag petat i mig sammanlagt 2100mg.
oj , ganska mkt när jag tänker efter. men det är ju depot! så dem "slår " ju inte utan man blir bara mysig o vill ju fortsätta myset men nu har jag bara 8 tabletter kvar så nu tänker jag gå cold turkey på dessa 72h. tror inte jag får markant at. om det nu skulle hända så vet jag iaf vad jag har att vänta mig.. så de lugnt..

men du tror en vecka alltså - om man brukat 3 dygn på raken. ja, det låter vettigt.
nu e ju frågan om jag lyckas hålla mig borta från mina sista 8 tabletter

min plan var ju att ta 200-400mg om dagen fast nu har de ju vart helg o allt så man har ju haft det att skylla på

aja. ska göra mitt bästa för att inte röra dem förräns nästa helg : )
Citera
2010-06-20, 23:29
Medlem
Har fått tag i ett lite tabletter som innehåller 37,5mg tramadol och 325mg paracetamol.
Är cold water extraction en bra metod även på tramadol?
Senast redigerad av megakiller 2010-06-20 kl. 23:39.
Citera
2010-06-20, 23:33
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
käkat 700 mg idag också.

så alltså på 72h har jag petat i mig sammanlagt 2100mg.
oj , ganska mkt när jag tänker efter. men det är ju depot! så dem "slår " ju inte utan man blir bara mysig o vill ju fortsätta myset men nu har jag bara 8 tabletter kvar så nu tänker jag gå cold turkey på dessa 72h. tror inte jag får markant at. om det nu skulle hända så vet jag iaf vad jag har att vänta mig.. så de lugnt..

men du tror en vecka alltså - om man brukat 3 dygn på raken. ja, det låter vettigt.
nu e ju frågan om jag lyckas hålla mig borta från mina sista 8 tabletter

min plan var ju att ta 200-400mg om dagen fast nu har de ju vart helg o allt så man har ju haft det att skylla på

aja. ska göra mitt bästa för att inte röra dem förräns nästa helg : )
Joo jag tror att din tolerans försvinner när du brukat 3 dygn på rak. Iofs höjde du dagsdoserna väldigt mycket men det borde ändå jämna ut sig då du inte hade någon tolerans innan "racet".

Lycka till att hålla upp, vet själv hur svårt det är när "lyckan" ligger i hemmet och bara väntar på en
Citera
2010-06-21, 00:11
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Joo jag tror att din tolerans försvinner när du brukat 3 dygn på rak. Iofs höjde du dagsdoserna väldigt mycket men det borde ändå jämna ut sig då du inte hade någon tolerans innan "racet".

Lycka till att hålla upp, vet själv hur svårt det är när "lyckan" ligger i hemmet och bara väntar på en

Citera
2010-06-21, 16:33
Medlem
J.Boozes avatar
heh, varit konstant depot-trammad sen 07 tiden i fredags morse.
glömt bort hur min ångest och stressfyllda vardag kändes

hoppas jag inte "kommer på det" igen när mina tabletter tar slut. har bara 3 kvar nu om 200mg som jag ska använda 1 om dagen som liten nedtrappning.. sen har jag köpt ett gäng bärs också ifall ifall :P

men - om FP tar o svarar på ordern så har man ju snart nytt godis igen

meningslöst inlägg men tänkte bara dela med mig lite.

ps. köptes ju av privatmailkran, men jag börjar tro att det inte är 200mg i dem. så många jag käkat borde jag känt biverkningar av.. jag menar är ju uppe i snart 4g sen i fredags.
och inte en enda biverkning - bara ett konstant mys.
så jag börjar ju tro att det kan nog inte vara 200mg i dem där små liven.
Citera
2010-06-21, 20:41
Medlem
Ajss avatar
Ska idag eller imorgon göra ett test och se om Depot slår snabbare om man löser dem i pressad citron, you never know
Citera
2010-06-21, 21:19
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Ska idag eller imorgon göra ett test och se om Depot slår snabbare om man löser dem i pressad citron, you never know

varför skulle dem göra det?
Citera
2010-06-21, 22:01
Medlem
Ajss avatar
Om det är något ämne i dem som står emot magsyrtan eller något, frågade hur depot funkade några sidor bak :P
Citera
2010-06-22, 00:31
Medlem
Vippzors avatar
Tagit 2 st 50mg tradolan, hur långt tid bör det ta innan det börjar värka?
Citera
2010-06-22, 00:39
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
Tagit 2 st 50mg tradolan, hur långt tid bör det ta innan det börjar värka?

Du bör ta minst dubbelt så mycket om du ska känna något på Tramadol.. Även om man är nybörjare.
Citera
2010-06-22, 00:52
Medlem
Vippzors avatar
hmm okej, det kan ha varit 100mg, hur långt tid borde det ta då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in