Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ja, jag med! Förut blev jag bara snurrig. Sedan åt jag mer och gillade det mer och mer. Märkte att det fungerar mot fler och fler problem. Ibland så måste man gå in sig litet på ett preparat för att förstå tjusningen med det.
håller med.. första gångerna var det kapslar 50mg nobligan.. man blev heelt bäng i skallen , trög, fattade knappt vad man gjorde ibland, noddade som fan , det var fett skumt iaf.
men efter ett tag hittade man rätt sätt att dosera osv för sin kropp och numera är det depot 200mg som gäller.
jag äter SSRI och eftersom tramadol påverkar serotoninet likt ett SSRI så har det en väldigt stor antidepressiv och ångestlindrande effekt på mig.
önskar jag hade råd att gå på det varje dag, i en terapeutisk dos om säg 200mg om dagen tillsammans med mitt SSRI.
numera är jag inte ute efter att bli hög på det - har haft rusen då man kliat i sönder sig själv, etc etc, been there done that - nu tycker jag det fungerar som ett perfekt supplement till mitt SSRI.
känner mig som en helt annan människa efter jag svalt en 200mg depot. inget vidare rus men mår så jävla mkt bättre som en normal frisk människa, livslust , saker har mer mening etc.