Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Ja man tar IV för kicken och ifall man har så pass hög tolerans att man inte kan ta det på något annat sätt. Heroin t ex kan jag inte ta på något annat sätt än genom spruta längre.. visst, om jag röker en hyffsad mängd så blir jag frisk men om jag vill känna av det måste jag ta det IV.
Och ja, jag tycker också att Dolcontin inte ger mycket rektalt..men intravenöst däremot så kan man få en ordentlig moffe-kick och ketogan slår på bra också i venen men helst skulle man ha ketoganen i färdig injektionsvätska isåfall, sist jag tog ketogan så löste jag upp en hel karta 5mg:are och jag fick ta lösningen i flera omgångar för att det inte fick plats i pumpen. Detta är ju såklart störigt som fan för man vill helst ha i sig hela lösningen på en gång..men efter 3 påfyllda pumpar så slog det på bra tyckte jag...dock så hade jag tagit heroin den dagen också

Det är ingen dålig tolerans du sitter inne med om du knappt ens kan få effekt av skiten längre såvida du inte kör IV

. Själv brukar jag bli gnällig så fort jag märker att jag drabbats av minsta lilla toleransutveckling.
Nu blev jag nästan lite sugen på att ta Dolcontin IV nästa gång. Fast jag har inga verktyg så det kommer inte att bli av. Men man får alltså betydligt bättre effekt av Dolcontin IV? Rektalt var ju som sagt helt bortkastat, vilket jag fann mysko då jag får bra effekt av den svagare kusinen Kodein.
Jo, jag kan tänka mig att det är störande som fan. Det är synd att Ketogan inte används flitigare och att tabletterna inte kommer i högre doser än 5mg. Eller det kanske finns i något annat land än i Sverige? Tveksamt dock då vi i norden verkar vara de länderna som främst använder Ketogan inom sjukvården.
50mg ketogan + heroin är hardcore. Firade du något speciellt?