Citat:
Ursprungligen postat av rnts_
Alvedon, Ipren och Samarin är fantastiska anti-AT medel. Även om det inte hjälper helt och hållet så är det saker man kan köpa på apoteket och inte behöver ut och surra med langare för att få tag i. Andra tips som du säkert läst om är varma bad, långa varma duschar om du inte fixar bad. Rulla in sig i ett duntäcke och kolla igenom alla dumma filmer man har hemma och "sjukskriva" sig. Har du hemsk raketskita så ta några dimor som lugnar ner. Jag brukar också må bättre genom att fylla på salt- och sockerförråden i kroppen (chips, nötter, godis, coca cola).
Det brukar vara värst en 5-6 dagar efter man slutat, sen blir det bättre under en veckas tid för att till slut bara vara ett "psykiskt" sug. Fall inte tillbaka och njut av att vara frisk.
Lycka Till!
Idag när jag vaknade så kändes allt bättre, dock så har jag fortfarande ont i kroppen. Känner mig som en 80-åring
Har fixat lite alvedon och det fixar huvudvärken iallafall.
Jag behövde bara ligga och stirra i 40 minuter innan jag somnade inatt. Dock så vaknade jag i ett ryck efter 2 timmar men lyckades somna om i 3 timmar till.
Svettningarna börjar försvinna MEN är det normalt att jag fortfarande inte känner mig mätt öven fast jag trycker ner en hel pizza?
Magen är fucked up med
Måste ha legat jävligt vrickat för jag har extra ont i högra delen av kroppen.
Inga panikattacker idag, känner bara att jag nästan svimmar ibland, men inte så farligt.
6 dagar utan droger! heja mig
(Tyck inte synd om mig)