2010-06-14, 04:56
Medlem
Nej, jag hade räknat med en fet AT. Det är inte mer än rättvist om man håller på som en riktig pundare

Har knäckt mina leder massor under knarkandet för att det var så skönt. Den smärtan får man ta nu med kan jag säga.

Ska bli skönt när allt är ute ur kroppen och man är sig själv igen

Ska man skaffa lite alvedon för att få ner the pain eller är det ingen idé?
Citera
2010-06-14, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.tomte
Nej, jag hade räknat med en fet AT. Det är inte mer än rättvist om man håller på som en riktig pundare

Har knäckt mina leder massor under knarkandet för att det var så skönt. Den smärtan får man ta nu med kan jag säga.

Ska bli skönt när allt är ute ur kroppen och man är sig själv igen

Ska man skaffa lite alvedon för att få ner the pain eller är det ingen idé?

Alvedon, Ipren och Samarin är fantastiska anti-AT medel. Även om det inte hjälper helt och hållet så är det saker man kan köpa på apoteket och inte behöver ut och surra med langare för att få tag i. Andra tips som du säkert läst om är varma bad, långa varma duschar om du inte fixar bad. Rulla in sig i ett duntäcke och kolla igenom alla dumma filmer man har hemma och "sjukskriva" sig. Har du hemsk raketskita så ta några dimor som lugnar ner. Jag brukar också må bättre genom att fylla på salt- och sockerförråden i kroppen (chips, nötter, godis, coca cola).

Det brukar vara värst en 5-6 dagar efter man slutat, sen blir det bättre under en veckas tid för att till slut bara vara ett "psykiskt" sug. Fall inte tillbaka och njut av att vara frisk.

Lycka Till!
Citera
2010-06-14, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rnts_
Alvedon, Ipren och Samarin är fantastiska anti-AT medel. Även om det inte hjälper helt och hållet så är det saker man kan köpa på apoteket och inte behöver ut och surra med langare för att få tag i. Andra tips som du säkert läst om är varma bad, långa varma duschar om du inte fixar bad. Rulla in sig i ett duntäcke och kolla igenom alla dumma filmer man har hemma och "sjukskriva" sig. Har du hemsk raketskita så ta några dimor som lugnar ner. Jag brukar också må bättre genom att fylla på salt- och sockerförråden i kroppen (chips, nötter, godis, coca cola).

Det brukar vara värst en 5-6 dagar efter man slutat, sen blir det bättre under en veckas tid för att till slut bara vara ett "psykiskt" sug. Fall inte tillbaka och njut av att vara frisk.

Lycka Till!

Idag när jag vaknade så kändes allt bättre, dock så har jag fortfarande ont i kroppen. Känner mig som en 80-åring

Har fixat lite alvedon och det fixar huvudvärken iallafall.

Jag behövde bara ligga och stirra i 40 minuter innan jag somnade inatt. Dock så vaknade jag i ett ryck efter 2 timmar men lyckades somna om i 3 timmar till.

Svettningarna börjar försvinna MEN är det normalt att jag fortfarande inte känner mig mätt öven fast jag trycker ner en hel pizza?

Magen är fucked up med

Måste ha legat jävligt vrickat för jag har extra ont i högra delen av kroppen.

Inga panikattacker idag, känner bara att jag nästan svimmar ibland, men inte så farligt.

6 dagar utan droger! heja mig

(Tyck inte synd om mig)
Citera
2010-06-14, 17:05
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Tramadol fungerar mot följande väldigt allvarliga sjukdomar och åkommor för mig: Depression, Ångest, Spänningsvärk i ryggen, Social fobi.

En toppmedicin jag skall fortsätta att gå på enligt egen ordination. Jag tycker det är idiotisk att de inte skriver ut det mot psykiska sjukdomar.
Om jag inte minns fel, så bryts molekylen trazodon (eng: trazodone), ner till bl.a. tramadol i kroppen. Tror inte att den skrivs ut i Sverige, men i USA används den.
Jag tror att det skulle vara ett intressant antidepressivum. Hade gärna sett det tillgängligt i Sverige.
Citera
2010-06-14, 21:45
Medlem
baabamaas avatar
Har kört på 400mg igår, 300mg idag och planerar 300mg imorgon. Har ingen tolerans, kommer jag få nån sorts AT?
Citera
2010-06-14, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baabamaa
Har kört på 400mg igår, 300mg idag och planerar 300mg imorgon. Har ingen tolerans, kommer jag få nån sorts AT?

Ne, du får allt köra mer ifall du ska få någon sorts AT
Citera
2010-06-14, 22:22
Medlem
Citat:

Ja oj du får hålla på bra mkt mer, men ett tips: dont do it!
Citera
2010-06-14, 23:24
Medlem
baabamaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Ne, du får allt köra mer ifall du ska få någon sorts AT

Nice
Citera
2010-06-15, 00:05
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:

nä ingen AT. slutar du tvärt kanske du får lite svettningar och lite depp dagen efter.
men knappast märkbar AT.

dvs om du inte är hyperkänslig för kramper. sen å andra sidan är kramper så jävla överskattat.

det går ju över.
Citera
2010-06-15, 07:45
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Kan bli lite seg och svettig eventuellt, men inte så att du blir sängliggande.
Citera
2010-06-15, 15:42
Medlem
gugglianos avatar
Har inte tagit på 1 månad ungefär, borde väl ha tappat toleransen nu? Har nyss hämtat ut 100st och vill veta hur långt ner man ska börja om.
Citera
2010-06-15, 19:54
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Har inte tagit på 1 månad ungefär, borde väl ha tappat toleransen nu? Har nyss hämtat ut 100st och vill veta hur långt ner man ska börja om.
Nu berättade du inte vilka dagsdoser du låg på innan avbrottet. Men jag har för mig att du skrivit tidigare att du tagit ett par hundra mg per dag. Om så är fallet ska du definitivt ha nollat din tolerans nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in