2010-04-25, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad Mongo
Ajdå, det var tråkigt. Jag är verkligen sugen på att testa, men jag låter nog bli då. Tack för svaret.

Jag tog igår i alla fall, och inget konstigt hände. Jag tog sammanlagt 350 mg, men jag måste säga att effekten inte blev vad jag hade tänkt mig. Lite småskön, avslappnad och trött, men inget mer än så.
Citera
2010-04-25, 12:35
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad Mongo
Jag tog igår i alla fall, och inget konstigt hände. Jag tog sammanlagt 350 mg, men jag måste säga att effekten inte blev vad jag hade tänkt mig. Lite småskön, avslappnad och trött, men inget mer än så.

Låter lite som ett tramadolrus

En del blir ju noddiga/klådiga på dom doserna. Om du tar samma dos en gång till borde du känna lite mer effekt(om det nu är det du letar efter).
Citera
2010-04-25, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Låter lite som ett tramadolrus

En del blir ju noddiga/klådiga på dom doserna. Om du tar samma dos en gång till borde du känna lite mer effekt(om det nu är det du letar efter).

Idag tog jag mina resterande 550mg, men det var ingen värre fart denna gången heller. Samma som igår; småmysig och trött, men ingen eufori. Jag misstänker att min antidepressiva medicin blockerar en del av effekten.
Citera
2010-04-25, 20:51
Bannlyst
Har en fråga, med tanke på naloxonet i suboxone, gäller samma dos som på dom vanliga subutex (båtarna)? Eller måste man ta mer för att känna av något, dvs mer än vad man annars hade behövt på subutex.
Citera
2010-04-25, 20:54
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Har en fråga, med tanke på naloxonet i suboxone, gäller samma dos som på dom vanliga subutex (båtarna)? Eller måste man ta mer för att känna av något, dvs mer än vad man annars hade behövt på subutex.

Fel tråd, men du behöver i princip samma dos. Det kanske ändrar sig lite, men det är inget du ska planera efter.
Citera
2010-04-25, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Fel tråd, men du behöver i princip samma dos. Det kanske ändrar sig lite, men det är inget du ska planera efter.

Jag som kollade så noga så att jag inte skulle posta fel Tack för det snabba svaret iaf
Citera
2010-04-25, 21:42
Medlem
sprututs avatar
Vad gör ni när ni ska somna?
Sov ½h senast jag trammade...
Citera
2010-04-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee

Naloxonet ska inte tas upp av slemhinnorna om du tar suboxonen under tungan eller snortar den. bara om du injicerar märks naloxonet av
Citera
2010-04-25, 23:06
Medlem
Hejsan jag undrar varför det är så farligt att blanda tramadol med alkohol. är det kramprisken som ökar? eller att man slutar andas? och hur stor chans e det att man dör av krampen?
Citera
2010-04-26, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Hejsan jag undrar varför det är så farligt att blanda tramadol med alkohol. är det kramprisken som ökar? eller att man slutar andas? och hur stor chans e det att man dör av krampen?

Om det är farligt att blanda tramadol med alkohol beror helt på mängden, 200mg och några öl senare är oftast helt lugnt, ingen garanti dock, men det är knappast nyttigt och bör därför undvikas så mycket som möjligt men enstaka gånger är lugnt ju större dos, desto större risk för andningsdepression.
Citera
2010-04-26, 17:17
Medlem
Garfi3lds avatar
Funderar på att dra i mig 1000mg nu, några risker?

Edit: Drog i mig det nu, hoppas man mår bra
Senast redigerad av Garfi3ld 2010-04-26 kl. 17:27.
Citera
2010-04-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Sällsynta (färre än 1 patient av 1000):

Olika psykiska biverkningar såsom förvirring, hallucinationer eller känsla av upprymdhet eller olustkänsla. Förändrad uppfattningsförmåga.

edit. hur stora doser handlade det om?

200mg tram och ca 0.6 röka och hon är en lättpåverkad person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in