2010-05-22, 08:16
Medlem
GBLitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggeli
Nån som kan skicka Pm om pålitliga shoppar som säljer tramadol?

om du betalar bra :P
Citera
2010-05-22, 08:20
Medlem
Dduuuuudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GBLito
Kanske, kanske inte.. om du inte vet om du är överkänslig så kanske du borde softa lite. börja med en liten dos och testa dig fram, men annars är en vanlig biverkning just illamående och man kan känna att det blir lite halvsvårt att andas..

ska börja med och snorta moffen, känns det bra så drar jag på med min tramadol (är ju bara 50mg så borde ju inte vara nån större fara :S)
Citera
2010-05-22, 12:24
Medlem
Rabbahs avatar
Skulle vara tacksam över ett PM jag med, betalar i kakor.
Citera
2010-05-22, 12:46
Medlem
flumtracks avatar
om en kille på typ 70 kg slänger i sig 400mg är de lättare för honom att krampa än för en kille på 100kg ?
Citera
2010-05-22, 20:17
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack
om en kille på typ 70 kg slänger i sig 400mg är de lättare för honom att krampa än för en kille på 100kg ?

Det tror jag inte, det avgörs ju i huvudsak av hur hög kramptröskel man har, inte kroppsvikt
Citera
2010-05-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Det tror jag inte, det avgörs ju i huvudsak av hur hög kramptröskel man har, inte kroppsvikt

Ja, men det måste ju fortfarande handla om substansmängd/blodvolym. Om man säger att båda har lika hög kramptröskel vid samma blodkoncentration så borde ju den lätta killen krampa tidigare. Är ni med hur jag tänker?
Citera
2010-05-22, 23:17
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack

Det har med vilken genetisk kramptröskel man har mer än vikt. Annars hade jag krampat till döds flera ggr om förr i tiden..

Jag väger strax under 70kg och innan jag hade opiattolerans kunde jag ändå slänga i mig uppemot 2-3g tramadol på en gång och detta gjorde jag flera ggr i veckan och fick aldrig någon kramp eller liknande.
Citera
2010-05-23, 00:03
Medlem
M__s avatar
Hur länge bruakr det ta innan tram slår? krossade 200 mg slowrelease tabletter för 50 minuter sen är bara lite seg i huvet än, kan jag ta mer? Aldrig tagit det förut
Citera
2010-05-23, 00:04
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M__
Hur länge bruakr det ta innan tram slår? krossade 200 mg slowrelease tabletter för 50 minuter sen är bara lite seg i huvet än, kan jag ta mer? Aldrig tagit det förut
Det kan ta upp till 2 timmar inna effekt. Ruset varar väldigt länge också så jag rekommenderar dig att ta tramadol tidigare på dagen nästa gång.
Citera
2010-05-23, 00:06
Medlem
M__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Det kan ta upp till 2 timmar inna effekt. Ruset varar väldigt länge också så jag rekommenderar dig att ta tramadol tidigare på dagen nästa gång.
Tack för snabbt svar, tar inget mer nu då. Har lite rivotril och valium hemma, kan det va schysst att ta lite?
Citera
2010-05-23, 00:23
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Tack för snabbt svar, tar inget mer nu då. Har lite rivotril och valium hemma, kan det va schysst att ta lite?

Ja benzo och opiater/opioider är en skön och uppskattad kombination..i princip den vanligaste kombinationen av droger.

Men man ska se upp för att ta för mycket då det i kombination gör att din andning saktar ner lite, detta är inte farligt i sig men om du hade tagit skitstora doser opiater och benzo så att du däckar av totalt så kan man sluta andas. Men vid normal dosering så är det inget att oroa sig för.
Citera
2010-05-23, 01:03
Medlem
M__s avatar
Citat:
Inte hänt nått än slänger i mig 2 till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in