2010-05-07, 23:29
Medlem
Jungas avatar
Nåja. Jag hade tänkt och prova Tramadol men hur är det första gången? Vissa säger att dom får ont i magen och mår dåligt osv medan vissa mår prima.

Jag hade tänkt och köra 300mg först.

Men som sagt hur är det första gången enligt er? Behagligt eller obehagligt?
Citera
2010-05-07, 23:40
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junga
Nåja. Jag hade tänkt och prova Tramadol men hur är det första gången? Vissa säger att dom får ont i magen och mår dåligt osv medan vissa mår prima.

För mig var första gången väldigt behagligt. Och det tror jag de flesta håller med om.
Det finns en risk att man börjar må illa, men oftast räcker det med att man lägger sig ner någon minut och blundar så går det över. Du borde definitivt prova Tramadol. Väldigt skönt rus.
Citera
2010-05-08, 01:33
Medlem
Citat:

Gå tillbaka två sidor så ser du hur det var för mig. Kan tipsa om att inte börja med 300 mg, för det tar en jävla tid för det att verka.. På mig dvs, lär ju iofs vara olika.

Att röka nu efter gick prima bananer! It's good.
Citera
2010-05-08, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutt
Gå tillbaka två sidor så ser du hur det var för mig. Kan tipsa om att inte börja med 300 mg, för det tar en jävla tid för det att verka.. På mig dvs, lär ju iofs vara olika.

Att röka nu efter gick prima bananer! It's good.

ska han köra mer eller mindre? Och om man krossar så verkar det väl lite snabbare? eller?
Citera
2010-05-08, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
ska han köra mer eller mindre? Och om man krossar så verkar det väl lite snabbare? eller?
Oj, var lite otydlig. Menade att han skulle börja med mindre. Mer än detta vet jag icke.
Citera
2010-05-08, 16:01
Medlem
martiness avatar
Tycker 300 är en utmärkt förstados Möjligtvis 250 om du kan dosera det så
Citera
2010-05-08, 16:33
Medlem
gugglianos avatar
felpost
sorry martines
Citera
2010-05-08, 16:34
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

lägg dig på hälften max och känn efter, tror inte du vill krampa som första minne av tram
Citera
2010-05-08, 19:36
Medlem
plucaps avatar
Jag doserade 250mg och drack lite mer än en tredjedel flaska vodka, dvs ungefär 20 cl. Tog en jävla tid att verka, var mest därför jag drack.

Men när det väl slog var det helt underbart. Har testat morfin, ketogan, lite olika sömnpiller (och andra droger, icke-opiater.) Det här var utan tvekan det skönaste jag tagit. Höll i sig ett tag också, 8 timmar och fortfarande rätt sänkt när jag skulle sova.

Kände inget utöver lite trötthet dagen efter, och förutom att toabesöken tog tio gånger längre tid kände jag inget oönskat under ruset. Glömde bort att käka under hela kvällen dock, så var rejält hungrig morgonen efter.

För att summera var det en klar femma av fem möjliga. 250mg funkade helt utmärkt, med lite sprit till förstås
Citera
2010-05-08, 19:54
Medlem
Thornhills avatar
En dum fråga som kanske tagits upp förr...

Jag har två kartor "Tramadol Retard HEXAL 100 mg". Är detta "riktig" tramadol eller är det nån slags light-version? Kommer jag att känna något om jag tar två tabletter? Har tagit förr, dock efter en operation för några veckor sedan.
Citera
2010-05-08, 20:14
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill

Jag har två kartor "Tramadol Retard HEXAL 100 mg". Är detta "riktig" tramadol eller är det nån slags light-version? Kommer jag att känna något om jag tar två tabletter? Har tagit förr, dock efter en operation för några veckor sedan.
Det är helt vanliga tramadol, dock så är det retard så du får lov att antingen krossa eller tugga dem om du vill vara säker på att få effekt.

Jag rekommenderar dig att krossa dem och bomba för de smakar inte särskilt gott.
Citera
2010-05-08, 20:14
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill

Hehe, nej det är ingen light-version, det är däremot en depottablett. Annars är det precis som vilken annan tramadol som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in