2010-04-29, 10:46
Medlem
Jag tog 300 mg tramadol igår och en alvedon. Och nu är det så att jag känner mig fårtfarande hög

intog tramadolet vid 18:30 typ. e detta möjligt?
Citera
2010-04-29, 10:49
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Jag tog 300 mg tramadol igår och en alvedon. Och nu är det så att jag känner mig fårtfarande hög

intog tramadolet vid 18:30 typ. e detta möjligt?
Det är absolut möjligt. Jag brukar känna av trammet på morgonen dagen efter om jag intog på kvällen.
Förresten så är det helt värdelöst att ta alvedon om det är ruset du är ute efter.
Citera
2010-04-29, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Det är absolut möjligt. Jag brukar känna av trammet på morgonen dagen efter om jag intog på kvällen.
Förresten så är det helt värdelöst att ta alvedon om det är ruset du är ute efter.

Ja jag tog ju inte alvedonen för att bli hög >.< har bara hört att det håller sig längre då kroppen bryter ner alvedonen först :b kan dock vara en myt men ye har aldrig testat utan alvedon så fan vet jag :b
Citera
2010-04-29, 10:54
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ja jag tog ju inte alvedonen för att bli hög >.< har bara hört att det håller sig längre då kroppen bryter ner alvedonen först :b kan dock vara en myt men ye har aldrig testat utan alvedon så fan vet jag :b
Det enda alvodent är bra för tillsammans med tram är att ge mer smärtstillning. Längre rus behövs inte heller som du märkte själv. Testa utan alvedon nästa gång blir Mr. Lever glad.
Citera
2010-04-29, 10:56
Medlem
Citat:
Det enda alvodent är bra för tillsammans med tram är att ge mer smärtstillning. Längre rus behövs inte heller som du märkte själv. Testa utan alvedon nästa gång blir Mr. Lever glad.

a får göra det tack för att du sa det till mig lr nått :b

Edit: vafan blir levern nitad av alvedon? ;o lr vad menaru nu?
Senast redigerad av Svartjobb 2010-04-29 kl. 10:58.
Citera
2010-04-29, 11:00
Medlem
Narviks avatar
Citat:
a får göra det tack för att du sa det till mig lr nått :b

Edit: vafan blir levern nitad av alvedon? ;o lr vad menaru nu?
Alvedon (paracetamol) är inte alls bra för levern. Särskilt i kombination med alkohol eller andra ämnen som sliter på levern.
Citera
2010-04-29, 11:02
Medlem
Citat:
Alvedon (paracetamol) är inte alls bra för levern. Särskilt i kombination med alkohol eller andra ämnen som sliter på levern.

Fy fan kanske därför man har ont i levern ;o tack för att du upplyste mig.
Citera
2010-04-29, 11:04
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Fy fan kanske därför man har ont i levern ;o tack för att du upplyste mig.
Troligtvis inte om du hållit dig till >8 tabletter alvedon om dagen eller vad nu maxdosen är så länge du inte tagit det under en välidgt lång tid, så nojja inte upp dig i onödan. Se bara till att inte ta stora doser utan anledning och särskilt i kombination med annat.

Om du tagit stora doser alvedon nyligen så borde du åka till sjukhuset på direkten!
Citera
2010-04-29, 13:39
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Det finns väldigt lite info om att snorta. Vad jag hört så ska det fungera, fast då vill du nog hellre ha rent pulver.

Det är en massa bindämnen och grejer i din tablett som du inte vill ha i näsan plus att det totalt blir säkert 500 mg pulver.

Du kan nog förresten ta 200 mg på direkten, 100 mg ger inte mycket till effekt, om ens något.
Om detta är första gången du testar opioder så förvänta dig inte så mycket. Du kommer bli lite gladare, socialare och lite piggare. Inte så mycket effekter.

Det rena tramadolet man kunde köpa från WT gick bra att snorta, men även när tramadol är rent så är det ju en en jävla massa pulver att dra i sig..så om man ska ta tramadol genom en slemhinna så är ju rektalt helt klart fördelaktigast och förenat med minst "lidande" (svidande kemisk smak osv..)
Citera
2010-04-29, 14:01
Medlem
ja har tagit 1600 mg tram o ch 700 mg kodein form av 25 mg svenska kodein tabletter , har blivit så tolerant mot tram , nu förtiden tar ja 2000 mg / 2g asså , då måsr ja bra men annars funkar d inte

man ska också passa sig för biverkligen o avtändning när man använt tram längre tid , opioder e jobbiga fast tram inte e så strak för en nybörjare ..

må väll alla därute
Citera
2010-04-29, 15:45
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maldito
ja har tagit 1600 mg tram o ch 700 mg kodein form av 25 mg svenska kodein tabletter , har blivit så tolerant mot tram , nu förtiden tar ja 2000 mg / 2g asså , då måsr ja bra men annars funkar d inte

man ska också passa sig för biverkligen o avtändning när man använt tram längre tid , opioder e jobbiga fast tram inte e så strak för en nybörjare ..

må väll alla därute

Tar du 2000mg varje dag? Varför i helvete slutar du inte ?!?!
Citera
2010-04-29, 15:46
Bannlyst
Tjenare tjenare, har några frågor om Tradolan.

Hur ska man inta det? Snorta eller äta?

Hur mycket ska man ta första gången?

Hur länge håller ruset?

syns det mycket på en att man är påverkad, alltså om man måste gå på middag med släkten, kan man göra det cirka 3 timmar efter intag?

tack på förhand //Lockpojken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in