2010-04-28, 12:34
Medlem
Det började för mig med 150 -200 mg för att bli as borta 3 gånger i veckan i streck. Sen övergick det till 500 mg för att känna sig som tidigare efter en 2 månaders tid så får man ta 1500 mg för att känna något alls. ( Varje dag i 2 månader har jag beräknat tiden tog)
Citera
2010-04-28, 12:58
Medlem
Naken-Jannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VooseLagina
Det började för mig med 150 -200 mg för att bli as borta 3 gånger i veckan i streck. Sen övergick det till 500 mg för att känna sig som tidigare efter en 2 månaders tid så får man ta 1500 mg för att känna något alls. ( Varje dag i 2 månader har jag beräknat tiden tog)

Känner med dig då du ska kliva av, ett hett stalltips är att så göra snabbast möjligen.
Åt själv dom där jävlarna på läkares inrådan över tre år. dumt nog fuskade jag mad dosen till o från så den var uppe och nosade kring 5-600 /dag. Var INTE kul att lägga ner kan jag lova.

/Janne O. Jansson.
Citera
2010-04-28, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naken-Janne
Känner med dig då du ska kliva av, ett hett stalltips är att så göra snabbast möjligen.
Åt själv dom där jävlarna på läkares inrådan över tre år. dumt nog fuskade jag mad dosen till o från så den var uppe och nosade kring 5-600 /dag. Var INTE kul att lägga ner kan jag lova.

/Janne O. Jansson.

Jag försöker dyra pengar för inget rus längre
Citera
2010-04-28, 14:13
Medlem
gugglianos avatar
ska lägga undan mina eftersom dom inte lindrar smärtan längre, och då är det ju meningslöst att gå och peta i sig 250-300mg/dag och vänja kroppen. Bättre att ligga lågt några månader och ha dom som backup i händelse avolycksfall.
Citera
2010-04-28, 14:16
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
ska lägga undan mina eftersom dom inte lindrar smärtan längre, och då är det ju meningslöst att gå och peta i sig 250-300mg/dag och vänja kroppen. Bättre att ligga lågt några månader och ha dom som backup i händelse avolycksfall.

Väldigt smart! Vore bra om fler tänkte så

Många, absolut om dom har recept på det får ju sånna mängder att dom kan bli påverkade väldigt ofta. Inte ens läkarna kan man lite på här. Hade en bekant som blev påverkad av tramadol varje dag och gav mig 20kartor 50mg's bara för att han hade så mycket. Var ju rätt svår skada, men ändå.
Citera
2010-04-28, 14:49
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Väldigt smart! Vore bra om fler tänkte så

Många, absolut om dom har recept på det får ju sånna mängder att dom kan bli påverkade väldigt ofta. Inte ens läkarna kan man lite på här. Hade en bekant som blev påverkad av tramadol varje dag och gav mig 20kartor 50mg's bara för att han hade så mycket. Var ju rätt svår skada, men ändå.

Jag har heller aldrig *peppar peppar* haft problem när jag gått cold turkey av från tram, så jag gruvar mig inte det minsta. Det jävliga är ju bara att jag kommer att måsta börja kriga för nåt nytt. Vad kommer efter tram/citodon/dexofen? Är det temgesic eller oxycontin som ligger närmast i styrka?
Citera
2010-04-28, 20:17
Medlem
Var ligger priset på Tramadol HCL 200 mg. Det e röda tabletter med skåra, från Egypten. Svara gärna på PM, vad är det högsta priset man kan begära för dom per styck? De e krut som fan i dom.
Citera
2010-04-28, 20:28
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Jag har heller aldrig *peppar peppar* haft problem när jag gått cold turkey av från tram, så jag gruvar mig inte det minsta. Det jävliga är ju bara att jag kommer att måsta börja kriga för nåt nytt. Vad kommer efter tram/citodon/dexofen? Är det temgesic eller oxycontin som ligger närmast i styrka?
BUMP i otålighetens tecken
Citera
2010-04-28, 20:48
Medlem
DvsG25s avatar
Har fått tag på 200 mg tiparol, hur ska detta intagas för en snabbt "rus". Hur blir man efter man har tagit detta?

Tack på förhand.
Citera
2010-04-28, 21:01
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DvsG25
Har fått tag på 200 mg tiparol, hur ska detta intagas för en snabbt "rus". Hur blir man efter man har tagit detta?

Tack på förhand.
Det enda sättet du kan få snabbt rus är om du tar det IV, vilket jag antar att du inte vill.
Krossa tabletten mellan 2 skedar och bomba den sen alternativt tugga (det smakar väldigt äckligt dock) så får du ett rus efter en timm om du har tur. Det kan dock ta upp till två timmar innan du får effekt även fast du krossat tabletten.
Citera
2010-04-28, 21:05
Medlem
DvsG25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Det enda sättet du kan få snabbt rus är om du tar det IV, vilket jag antar att du inte vill.
Krossa tabletten mellan 2 skedar och bomba den sen alternativt tugga (det smakar väldigt äckligt dock) så får du ett rus efter en timm om du har tur. Det kan dock ta upp till två timmar innan du får effekt även fast du krossat tabletten.

Så snorta funkar inte? Hur blir själva ruset? Ska jag börja med 100 mg sen vänta se hur det blir?
Citera
2010-04-28, 21:09
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DvsG25
Så snorta funkar inte? Hur blir själva ruset? Ska jag börja med 100 mg sen vänta se hur det blir?
Det finns väldigt lite info om att snorta. Vad jag hört så ska det fungera, fast då vill du nog hellre ha rent pulver.

Det är en massa bindämnen och grejer i din tablett som du inte vill ha i näsan plus att det totalt blir säkert 500 mg pulver.

Du kan nog förresten ta 200 mg på direkten, 100 mg ger inte mycket till effekt, om ens något.
Om detta är första gången du testar opioder så förvänta dig inte så mycket. Du kommer bli lite gladare, socialare och lite piggare. Inte så mycket effekter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in