2010-04-04, 16:36
Medlem
Ska göra tramadoldebut och behöver några jättesnabba svar.

Köpte dem nyss på ett apotek i Thailand, tabletten heter tradolgesic.Kommer i kapslar 50 mg tabletter.

Hur ska jag käka dem? Ska jag svälja som en tablett med hela kapseln, eller kan man sniffa pulvret i kapseln?
Hur många som nybörjare, har provat en del droger men aldrig opiater? 200-300 mg? 6 kapslar?

Kommer ruset fortare om jag sniffar?

Ska med en buss 6 imorgon bitti, väldigt viktigt att jag hinner med den. Va händer när man somnar på tram, kan man vakna?
Citera
2010-04-04, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Ska göra tramadoldebut och behöver några jättesnabba svar.

Köpte dem nyss på ett apotek i Thailand, tabletten heter tradolgesic.Kommer i kapslar 50 mg tabletter.

Hur ska jag käka dem? Ska jag svälja som en tablett med hela kapseln, eller kan man sniffa pulvret i kapseln?
Hur många som nybörjare, har provat en del droger men aldrig opiater? 200-300 mg? 6 kapslar?

Kommer ruset fortare om jag sniffar?

Ska med en buss 6 imorgon bitti, väldigt viktigt att jag hinner med den. Va händer när man somnar på tram, kan man vakna?

Eftersom det är kapslar (pulver) finns det ingen anledning att sniffa pulvret vilket man heller inte brukar göra med tramadol (eftersom det helt enkelt blir för mycket att dra upp i snoken ). Börja med 200mg, vänta 1-2 timmar och fyll på. Och ja, du kan vakna på tramadol, jag vaknar till och med lättare + känner mig utvilad vilket jag sällan brukar göra.
Citera
2010-04-04, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Eftersom det är kapslar (pulver) finns det ingen anledning att sniffa pulvret vilket man heller inte brukar göra med tramadol (eftersom det helt enkelt blir för mycket att dra upp i snoken ). Börja med 200mg, vänta 1-2 timmar och fyll på.

Så jag käkar hela kapseln? Hela plasten ? Tar inte ut och äter pulvret?

Hahha sorry att jag är noob på piller.
Citera
2010-04-04, 16:42
Bannlyst
Citat:
Så jag käkar hela kapseln? Hela plasten ? Tar inte ut och äter pulvret?

Hahha sorry att jag är noob på piller.

Precis, du sväljer bara kapslarna Du behöver alltså inte tugga.
Citera
2010-04-04, 16:44
Medlem
Citat:
Precis, du sväljer bara kapslarna Du behöver alltså inte tugga.

Tack så mycket!

Är förväntansfull nu, hoppas det blir kul.
Citera
2010-04-04, 16:45
Medlem
mosbrickas avatar
Hur starkt är det jävla tramadol egentligen ? har käkat ca 600mg dagligen i 3 månader nu(recept). la av nu för 1,5v sedan o mått skit. hade huvudvärk idag o fick 2 cittar av en vän o kände inte ett skit. fått några moffekapslar o knappt känt ett skit av dem heller.
Citera
2010-04-04, 16:45
Bannlyst
Citat:
Tack så mycket!

Är förväntansfull nu, hoppas det blir kul.

Lugnt Det kan jag lova dig att det blir. Den bästa drogen enligt mig, dessutom är det som skönast dom första gångerna (speciellt den första) så njut!
Citera
2010-04-04, 17:38
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosbricka
Hur starkt är det jävla tramadol egentligen ? har käkat ca 600mg dagligen i 3 månader nu(recept). la av nu för 1,5v sedan o mått skit. hade huvudvärk idag o fick 2 cittar av en vän o kände inte ett skit. fått några moffekapslar o knappt känt ett skit av dem heller.

Du har väl fått en tolerans så du inte känner något på cittarna, vet inte om man känner något på bara 2 endå, men borde ju lindra lite.

Jag får ganska jobbig at när man kört på ca 400 per dag i typ en vecka. Så har du kört i 3 månader får du räkna med att må skit ett tag
Citera
2010-04-04, 17:50
Medlem
Dduuuuudes avatar
Kan någon svara snabbt på detta: Om jag nu är allergisk mot tramadol (skrev tidigare i tråden och verkar som att jag fått någe allergi shit) kan jag då ta andra opiater eller är det helt kört för mig? kan man ta någe som motverkar "allergishitet (illamående, tungt att andas osv)"
Citera
2010-04-04, 18:47
Medlem
Är det nån mer än jag som får små nervryckningar lite här och var på Tram? Får till och med ryckningar på tungan, och av låga doser också, kan de vara normalt eller är det nått att oroa sig för?
Tacksam för svar.
Citera
2010-04-04, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erase
Är det nån mer än jag som får små nervryckningar lite här och var på Tram? Får till och med ryckningar på tungan, och av låga doser också, kan de vara normalt eller är det nått att oroa sig för?
Tacksam för svar.

Nej, ingenting att oroa sig för. Brukar också rycka till då och då
Citera
2010-04-04, 22:42
Medlem
Citat:
Nej, ingenting att oroa sig för. Brukar också rycka till då och då
Okej nice Men de är lite små flummigt att de rycker på tungan:P hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera