2011-08-07, 10:07
Medlem
Sponnes avatar
Man undrar ju vad de är för jävla pajjas som ens orkar lägga ner energi på att anmäla detta
Citera
2011-08-07, 10:26
Medlem
Hallonjudens avatar
Sånt här får mig att vilja stanna i arizona där jag befinner mig för gott och aldrig mer återvända till "kränknings-sverige".

Säger som många andra att denne man i 30-årsåldern inte alls är varken kristen eller homosexuell. Antagligen bara precis som personen som anmälde kalles kaviar-reklamen för att den var rasistisk eftersom det var två blonda barn som var med i den och inte svarthåriga, var mörkhyad eller ens ickesvensk i grunden.

Blir så jävla less på att folk inte kan ha någon självdistans och ska ta allting så otroligt hårt, även om det inte ens är riktade mot de själva. Sen sjöng ju för guds skull bögarna själva med i låten, samt den ende bögpolare jag har älskar låten och tycker att den är svinrolig.

Varför måste vi ta allt så otroligt seriöst i detta landet?
Citera
2011-08-07, 10:30
Medlem
Ronilles avatar
Håller med ovanstående talare. Har bott utomlands i flera år och märker en stor skillnad på seriösiteten mot andra länder.

Tom med hagga till svärmor som är lite kyrklig av sig förstår ironin och tar det med jämnmod. En del bara anmäler för anmälandets skull och hoppas väl att få någon form av medial uppmärksamhet.

Men det är tråkigt när bra satir förvandlas till något annat det inte är!
Citera
2011-08-07, 11:53
Medlem
En tidsfråga innan någon pk-politiker/mediahora går ut offentligt och ställer sig bakom anmälan/anmälaren för pk-cred.

*Hittar ingen: "Det är bögarnas fel"-skämttråd.
Citera
2011-08-07, 12:26
Bannlyst
Idiot som anmälde. Gör ett dåligt namn för oss fags. Ungefär som den jävla idiotkärringen som på GP sa (under en intervju under Pride) att "nu ska vi visa att vi står upp för mångkultur, särskilt efter terrorn i Norge", dumma jävla hora alla bögar älskar inte vänstern och mångkultur.
Citera
2011-08-07, 13:41
Medlem
Antingen var det helt enkelt ett troll som anmälde eller en extremt jävla intelligensbefriad bög. Eller så kanske det var en någorlunda intelligent kristen(kristen och intelligent är två ord som inte går ihop i samma mening) som faktiskt förstod vad låten egentligen handlar om och anmälde på grund av det.
Citera
2011-08-07, 14:00
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tralalej
Idiot som anmälde. Gör ett dåligt namn för oss fags. Ungefär som den jävla idiotkärringen som på GP sa (under en intervju under Pride) att "nu ska vi visa att vi står upp för mångkultur, särskilt efter terrorn i Norge", dumma jävla hora alla bögar älskar inte vänstern och mångkultur.

Känner väldigt få homosexuella, men om något så borde väll de vara extremt emot hela vänster träsket och mångkulturen just för att det enda de gör är att försöka forsa in folk som hatar homos och inte tolerarar dem eller någon annan, samt försöker tvinga folk att tycka om just homosexuella -> direkt motsatt effekt.
Citera
2011-08-07, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Känner väldigt få homosexuella, men om något så borde väll de vara extremt emot hela vänster träsket och mångkulturen just för att det enda de gör är att försöka forsa in folk som hatar homos och inte tolerarar dem eller någon annan, samt försöker tvinga folk att tycka om just homosexuella -> direkt motsatt effekt.

Det kan man ju tycka, men istället tar pride in Gardell som håller tal om "islamofobi i de egna leden". "Ni kan ju inte ha något emot folk som vill hänga er".
Citera
2011-08-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havreee
Bara jag som tänkte på att de hade ändrat texten från originalet på två ställen med hänsyn till det som hände i Norge?
Nej det var nog rätt många som märkte det, fint gjort av Dorsin och Grotesco att visa hänsyn också.
Citera
2011-08-07, 15:06
Medlem
pponmms avatar
HAHAHAH fan jag visste att någon skulle anmäla när jag sappade förbi detta igår kväll.

Roligare blir det ju också att någon med en kränkt bög-kompis anmäler det.
Citera
2011-08-07, 16:14
Medlem
sturestolpskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
Nej det var nog rätt många som märkte det, fint gjort av Dorsin och Grotesco att visa hänsyn också.

Fint? Svagt...

Var nog inte heller Dorsin som kom med det förslaget.
Citera
2011-08-07, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sturestolpskott
Fint? Svagt...

Var nog inte heller Dorsin som kom med det förslaget.
Tjena Sturestolpskott!
Varför är det svagt att visa empati?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in