Bodyboy hr - ngra av er har vl sett mig tidigare. Har tagit lite tajm-out frn trden nu ett lngre tag, och tnker nog fortstta med det. Dock gr jag det hr inlgget av ett annat lite speciellt skl.
Det gller V75-tillsammans och Team ATG. Jag skulle vilja frska med en seris lite strre satsning p ett lag och kanske hitta ngon eller ngra hr frn Flashback s som deltagare. Dock inte ett lag med trettio eller tio deltagare s som varit brukligt tidigare, utan ett lag dr vi varje omgng spelar med max tre deltagare. Tre deltagare som lgger cirka 300 kronor p man ; allts cirka tusen kronor ; och sledes cirka 2.000 rader. Men d ocks 2.000 rader som skall spelas reducerat i ett system p cirka 6.000 rader. Ett reducerat system som lite grand liknar de system som jag sjlv under lng tid lagt upp hr. Med (U)-hstar - fast ytterligare lite strre.
Givetvis fr att f drag p dom lite strre slantarna, och just drfr vill jag inte heller att vi skall vara fler n tre deltagare vid varje omgng. Och som sagt ; inte 50 eller 100 kronor - utan i stllet cirka 300 kronor.
Om du har intresse fr att p ett serist stt vara med och deltaga, s kan du gra det utan att outa dig hr p Flashback. Skicka bara ett vanligt mail frn en mailadress du har kontroll ver till min E-mailadress bodyboy.blog@gmail.com, s kan vi dr fortstta diskutera. Och sjlvklart mste du inte vara med varje spelomgng ; r du med i laget s bestmmer du sjlv nr du vill deltaga. Men som sagt - endast tre spelare varje spelomgng.
Mvh Bodyboy
Senast redigerad av Bodyboy 2014-03-16 kl. 13:20.
Storfavoriten 5 Law Laday struken i avd 2. Frst p turordningen r 15 och det betyder att majoriteten av dom 50 000 system som r inlmnade hittills r vrdelsa. Med andra ord s r det lge att spela ikvll!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!