2013-02-09, 02:05
Medlem
Sant det med hingstar allt, men hittar ingen annan spik som jag tror bara vinner! t.ex goop sa att om han kommer till ddens med Spring Erom kommer han inte slppa ner Joke Face till ddens fr d slpper slpper lavecen till Joke Face och dr vinner han normalt sett. och det kan inte goop tillta som han sa fr d vinner inte Spring Erom och goop kr fr vinst! (bjrnkollen sa han det i)

Sen Piano Dilli har det smsta utgngslget med bakspr p tillgg med "bara" 250 000 p sig och t.ex Playing Tua har ca 500.000 som har framspr p tillgg.

Jag tror det blir bra utdelning denna V75an om man stter 7an fr det finns inga "jtte" starka favoriter i mina gon sett.
Citera
2013-02-09, 02:12
Medlem
Grandiosos avatar
V75 Jgersro 9/2-2013

1. 2, 3, 8, 9
2. 3, 8
3. 3, 4, 8
4. 4, 6
5. 6, 13
6. 7 Toralf Jubb
7. 15 Mad Image

96 raders, 48 kr

1. 4, 10
2. 7 Rydens Guzzi
3. 3 Spring Erom
4. 5 French Call
5. 1, 5, 6, 7, 8, 11, 13, 15
6. 3, 11
7. 2, 10

64 raders, 32 kr
Citera
2013-02-09, 02:28
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Freeman r rets spik
Lt mig bara pminna om att hsten p 12 starter frra ret inte lyckades
vinna ett enda lopp. 2 tredjeplaceringar var allt som orkades med frn det hllet.
Kanske genomgende hrdare sllskap han mtte d n vad som r fallet i morgon,
det har jag ingen direkt koll p i och fr sig.

Nu kom dock en seger direkt i rsdebuten s det kanske slpper nu fr pllen
som du tror s stenhrt p...
Citera
2013-02-09, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maegs
Sant det med hingstar allt, men hittar ingen annan spik som jag tror bara vinner! t.ex goop sa att om han kommer till ddens med Spring Erom kommer han inte slppa ner Joke Face till ddens fr d slpper slpper lavecen till Joke Face och dr vinner han normalt sett. och det kan inte goop tillta som han sa fr d vinner inte Spring Erom och goop kr fr vinst! (bjrnkollen sa han det i)

Sen Piano Dilli har det smsta utgngslget med bakspr p tillgg med "bara" 250 000 p sig och t.ex Playing Tua har ca 500.000 som har framspr p tillgg.

Jag tror det blir bra utdelning denna V75an om man stter 7an fr det finns inga "jtte" starka favoriter i mina gon sett.

Lavecen r spass snabb att han tar ngon lngd p samtliga, svarar Bjrn kan Ludde krypa ner i andra ytter och finns inte ens chans att Adrian svarar spets med Lavecen om kostanden r att Joke fr vandra i 3 spr, d slaktar Ludde lillgrabben.

Piano har jag svrt att placera, frsta gngen jag sg hon sist och d fick hon ju smrloppet men sg samtidigt rtt klassig ut men sto frn detta spr och Flemming ligger lgt mste vl nstan garderas?

r ordentligt inne p avd 4 nr 6 Staro Fantiastic med, har poletten trillat ner nu? Som han sg ut sist frn ddens, inte ofta man blir s imponerad faktiskt, speciellt inte av en Love Youare p sdan bana.

Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Lt mig bara pminna om att hsten p 12 starter frra ret inte lyckades
vinna ett enda lopp. 2 tredjeplaceringar var allt som orkades med frn det hllet.
Kanske genomgende hrdare sllskap han mtte d n vad som r fallet i morgon,
det har jag ingen direkt koll p i och fr sig.

Nu kom dock en seger direkt i rsdebuten s det kanske slpper nu fr pllen
som du tror s stenhrt p...

Det r en strulpelle det r det inget som helst snack om men ja han mter ett gng han leker med normalt stt och fr man han d som 4e-handare s r det inget att tveka om, r man orolig fr vad hsten kan s kolla senaste loppet och SGP s vet man att han spurtar ner dessa p 3 ben. Nej det r verkligen bara galopp emot, tar Conrad det bara lugnt hr och hittar ut s r det ver, det r en ruggigt jvla bra hst och han sg inte ett dugg osker ut sist efter vilan och han har gtt framt massor nu och nu mter han inte ens ngon Global Mazarine eller Oberon Eastwind denna gng.

Imorgon r en sn dr dag nr man fr bestmma sig, man eller mus? Jag tar fan att jag fr kka nudlar ngra dagar om det gr t helvete fr imorgon ska det fan gs all in p DD.
Citera
2013-02-09, 08:40
Medlem
Shitzors polares avatar
Ngon som har ngon udda spik att dela med sig av infr V75?

Jag funderade lite p nr.10 i Avd. VI, Middle East.
Den tycker jag har sett bra ut senast och har fr mig att jag hrde p Bjrnkollen att den skulle g barfota om det var rtta frhllanden. Kasst lge men de senaste tv starterna (visserligen bttre spr) s ser det ju fint ut. Tredje gngen gillt?

Jag tycker det r vldigt svrt att hitta spikar till denna omgng. Mnga andra bra hstar i loppen som nd har en chans.
Citera
2013-02-09, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzors polare
Ngon som har ngon udda spik att dela med sig av infr V75?

Jag funderade lite p nr.10 i Avd. VI, Middle East.
Den tycker jag har sett bra ut senast och har fr mig att jag hrde p Bjrnkollen att den skulle g barfota om det var rtta frhllanden. Kasst lge men de senaste tv starterna (visserligen bttre spr) s ser det ju fint ut. Tredje gngen gillt?

Jag tycker det r vldigt svrt att hitta spikar till denna omgng. Mnga andra bra hstar i loppen som nd har en chans.
Ifall du tycker Middle East har gtt bra s kanske du skulle kolla lite p Miko Ahos hst, Art On Line? Men bakspr ver kort distans p Jgersro r inte s ltt, visserligen r det mer aktuellt p sommarbanor.

Det mest udda annars r vl 10 i sista avdelningen tror jag. Annars r det ingen rolig omgng vad gller spikar. Ztagubben knns fr mycket streckad men blir nog en av mina spikar.
Citera
2013-02-09, 09:36
Medlem
Shitzors polares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SharksDotSe
Ifall du tycker Middle East har gtt bra s kanske du skulle kolla lite p Miko Ahos hst, Art On Line? Men bakspr ver kort distans p Jgersro r inte s ltt, visserligen r det mer aktuellt p sommarbanor.

Det mest udda annars r vl 10 i sista avdelningen tror jag. Annars r det ingen rolig omgng vad gller spikar. Ztagubben knns fr mycket streckad men blir nog en av mina spikar.

Ja, du har helt rtt. Den hsten har nnu ruskigare form. Han gr ur sin form och Middle East fortstter sin?
Fan, det hr knns mer och mer som att man fr ta fram spkulan.
Citera
2013-02-09, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzors polare
Ja, du har helt rtt. Den hsten har nnu ruskigare form. Han gr ur sin form och Middle East fortstter sin?
Fan, det hr knns mer och mer som att man fr ta fram spkulan.
Ja, det r inte var man som har en spkula. Sjlv tycker jag att mitt system ser riktigt bra ut men det r ju eftersom jag mlat upp bilderna hur alla mina vinner och sen kan det ju inte sluta p ngot annat stt
Citera
2013-02-09, 10:19
Medlem
Zerozorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Freeman r rets spik.
Skall man verkligen ta med den? Inget vidare resultatrad..

http://tinypic.com/view.php?pic=2pzzh3b&s=6
Citera
2013-02-09, 10:37
Medlem
vart kollar ni info om vrmningar och allt snt? om man inte har atg live
Citera
2013-02-09, 10:58
Medlem
dnys avatar
hahaha fan vad jag kommer skratta nr freeman inte vinner

Citat:
Ursprungligen postat av addrii

G in p aftonbladet.se och in p travsidan dr..finns en chatt du kan flja kl 13.00
annars brjar sndingen p tv4 sport kl 14.00
Citera
2013-02-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addrii

Aftonbladet rapporterar frn klockan 2

Lite sen , glmmer alltid att uppdatera innan jag skriver..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in