Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Kan vara s. Tycker loppet r en enda stor rra som hela omgngen. Ruggigt svrt fr att vara jgersro. Hittar inga spikar alls just nu. Kanske klarnar efter en natts smn.
Freeman r rets spik. Guld r vikt fr Joke Face med tycker jag, Adrian laddar med Lavecen fr att slppa till Ludde, trkig som fan men ingen tar Joke frn ddens och ingen tar en lngd p Lavecen.
V75 knns nstan ointressant imorgon fr mig med en sdan svinrolig DD, Luringen eller Art on Line som frsta hst r frgan. Just nu r frsta DD med Freeman mot Luringen, den str i 32 gnger, ja jag blir fan hrd.
Citat:
Ursprungligen postat av maegs
Tycker att AVD 1 r antingen spik eller alla, kommer spika Photo Princess. Bsta hsten i loppet och som den gick i Frankrike senast! hela frra ret nstan bara starter i V75 lopp och liknande, str bra inne i loppet med sina pengar ocks, Sen r distansen bara ett PLUS.
Ja hon har ju varit rent ruggigt p slutet men chansen att jag ker p ngot p system om Marlin Jet vinner r 0%, sg inte alls lika lcker ut senest som p Jgersro men hll nd riktigt riktigt bra, ston mot hingstar r alltid lite risky.