Mina inlämnade och förhållandevis små V75-system följer här:
1. 5, 8
2. 6, 13
3. 3, 9
4. 2, 11
5. 3, 13
6. 2, 5, 7, 12
7. 5 Gossip´s Winner
128 raders, 64 kr
1. 7 Sacha Du Varlet
2. 13 Global Midnight
3. 1, 9
4. 2, 7
5. Alla 15
6. 2, 10
7. 5 Gossip´s Winner
120 raders, 60 kr
Några kommentarer kring detta: Man ska nog akta sig för att helt underskatta en sån i
grunden högkapabel häst som Chilly Willy i första avdelningen. Stark och rejäl oftast, vann
ett lopp på distansen för drygt en månad sedan. Tror egentligen inte alls särskilt mycket
på Svanstedts favorit i detta lopp, Sacha Du Varlet, fin och gedigen vanligtvis förvisso, men
nån svåravlägsnad känsla säger mig att det är en favorit i kraftig fara imorgon...
Likväl har jag som synes på ett av ovanstående system spikat rakt av...lustig man är
onekligen...Global Investment ter sig mer och mer som en vinnare för mig imorgon.
Slår av hela gänget i sista stegen om allt bara stämmer i löpningsförloppet, trots vasst
och respektingivande motstånd i form av Year In Review och Amaru Boko.
Neo Smed skall också passas förvisso i det här sällskapet med dom utomordentliga
förutsättningarna som gäller för denne imorgon.
Sen är jag allt mer övertygad om att striden om segern i fjärde loppet kommer att stå
mellan formvässade Rayon Lascaux och Waypoint.
Femte loppet av karaktären "blunda och peka", alltså hur enormt öppet som helst.
Sjätte lutar åt vinstvane och rejäle Yamani Hornline.
Andra jag har ett gott öga åt här är Takters Toralf Jubb och sjuan Why Sly.
Sen i sista har jag hela tiden, precis som så många andra spelare, varit bombsäker på att
Svanstedt placerar pålitlige och sköne Gossip´s Winner i ledningen direkt och inte släpper
någon förbi sig utan följaktligen tar hem det här lekande lätt - men sen råkade jag vara "dum"
nog och kolla in vad her Uhrberg har för uppfattningar om spelet imorgon, och då
basunerar han ut att detta är vikt för Björn och Ewe Palema...
Fan alltså, alltid är det nån skitviktig typ som i sista stund ska komma och förstöra det
för en, och Winner är ju spikad redan hos mig, fast jag tror nog ändå vid närmare eftertanke
att Uhrberg nog är lite fel ute här...

...hoppas det i vart fall.
Sen lämnade jag den här trioflexen till det olösliga femte loppet: 3-6-10-12-13-14, 50 kr.
En fullständig "TOKdubbel" är också redan klar och inlämnad och den blev så här:
1. 7, 12
2. 5, 6, 12
5 kr
Kommer nog att lasta in ytterligare något V75-system imorgon. PokerByJozos funderingar
och andras var så intressanta att det nog får till följd att det plitas ner mer här...