Dagens spel på 75an, ett jävla velande vart det men landa till slut på dessa rader.
Håller tummarna...
Fick en rabattkupong på harry boy på 50 kr efter jag reggat mig på atg.se för ett tag sedan, gäller den till spik harrys också?
Det blir tunt i slutet men jag har feeling för Opal Hall i V75-6 och Avalon Spider i V75-7. De får bli spikarna. Nu återstår att hitta en till. Att Stig H spikar sin egen Kimono Pearl i V75-5 är förstås ett tecken.
Dagens v7a ser sjukt svår ut men man måste ju testa. Across the Bridge och Kimono Pearl tror jag leder runt om. Update Hoss i sista tror jag är bäst. Kanske spets men kan vinna från alla positioner.
Mitt drag idag är Iceland som jag tror sitter i spets ganska tidigt och vinner. Tveksamt om Goop ens laddar med Global som inte verkar gå bäst i spets. Kan även kosta för mycket. Sen tror jag Örjan vinner kallblodsloppet med Lome Odin. Japp, det var väl allt. Nu är det bara be
Jag tycker det ser svårt ut på förhand. En del favoriter tycker jag är ruggigt överstreckade, t.ex. Aristocat Boko i första som fått allt serverat i hans senaste lopp, tror inte mkt på han idag. Samma sak med Kimono Pearl, tror det är stor chans att hon blir över från start och sedan aldrig kommer till.
I vanlig ordning lägge rjag upp ett av systemen här. Tycker det har varit oerhört svårt att hitta spikar jag verkligen tror på den här gången. Men systemet ser ut enligt följande:
Fan vad besviken jag är. Har lämnat in, V-75 (visar en av mina kuponger i ett tidigare inlägg), dagens dubbel och vinnarspel. Jag har spikat Herr Ratzeputz på allt och så är det kuskändring på den. Eklöf ligger hemma i influensa så Johan Untersteiner ska köra istället. Inte alls nöjd. Bättre att klaga innan och hoppas det går bra ändå för det är ju lätt att vara efterklok.
Lycka till alla.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!