2012-06-27, 00:13
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Förstår inte ATM. Även om jag inte kommer smaka på kuken så vill jag inte heller att tjejen ska smaka på något som kan vara delvis hennes avföring.

Vari ligger charmen? Förnedring?
Delvis handlar det väl om förnedring och dominans/underkastelse. Men också om att gå över en gräns och göra något som är tabu/förbjudet och därmed porrigt. Jag blir imponerad av tjejer som vågar göra ATM. Sådant ska "en fin flicka" inte göra ju.
Citera
2012-06-27, 09:48
Bannlyst
om hon inte vill ha satsen i analen så säg att du lägger den på rumpen eller ryggen, sen siktar du på håret så kanske hon ändrar sej till nästa gång
Citera
2012-06-27, 12:18
Medlem
ibland ibland inte.... inget fel i skjuta salut i röva!
Citera
2012-06-27, 17:30
Medlem
skogshomos avatar
Ibland i röven, ibland på skinkorna, ryggen, brösten what ever... det är aldrig samma scenario varje gång, det skulle bli alltför tråkigt.
Beroende på humör kanske man stönar fram att man vill "spruta i röven" och då får man oftast ett stön följt av jaaaaa...
Citera
2012-06-27, 19:28
Medlem
OverkoktBlomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiinn
Ja precis. Haha god damn vad dirty! Känner ingen av mina tjejvänner som skulle kunna ta den ATM.
Jo garanterat, de vågar inte erkänna det bara.
Citat:
Förstår inte ATM. Även om jag inte kommer smaka på kuken så vill jag inte heller att tjejen ska smaka på något som kan vara delvis hennes avföring.
Feminist?
Citera
2012-06-27, 23:39
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Delvis handlar det väl om förnedring och dominans/underkastelse. Men också om att gå över en gräns och göra något som är tabu/förbjudet och därmed porrigt. Jag blir imponerad av tjejer som vågar göra ATM. Sådant ska "en fin flicka" inte göra ju.

Jag skulle inte säga förnedring eller D/U. Däremot att kvinnor som har en utstrålning och aura som är "flickig", oskuldsfull men ändå stabila är beredda på mer utlevande, dirty talk och slampighet än de som anspelar på sin sexighet/porrighet till vardags. Kanske är det också därför extra hett iom att det ger kontraster och höjer knullkänslan.
Citera
2012-08-02, 22:33
Medlem
postvagns avatar
Citat:

Vari ligger charmen? Förnedring?

Håller med. Faktiskt aldrig fått d berömda "bajs på snoppen", men kan inte tänka mig att nån som inte får bra betalt skulle va så intresserad...
Citera
2012-08-02, 22:49
Medlem
Analstockens avatar
Jag blir sprutad i röven efter att det dunkats på i röva!

Varför brukar inte brudar gilla det? Någonstans ska ju satsen hamna. Om kuken har varit i röven ser jag hellre att satsen hamnar i arslet än i mitt ansikte. Jag pallar inte det här med "in i röven, ut ur röven, in i munnen" och liknande. Usch...
Citera
2012-08-02, 22:54
Bannlyst
Klart som fan att man gör.
Citera
2012-08-02, 22:55
Medlem
Benyameans avatar
Mitt ex gillade det absolut inte.. Gjorde det vid ett tillfälle och fick sedan stränga förhållningsorder att låta bli. Det var tydligen äckligt.

Min nuvarande vill inte ha den där öht.
Citera
2012-08-04, 01:23
Medlem
Beror helt på situation, är aldrig likadant.

Men min fru har inget mot det iaf
Citera
2012-08-04, 14:19
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem