Hon var söt men jag gillar dem tuffa. Både killar och tjejer. Androgynt lika så.
Inte för att jag dömer dig, men varför just Kate Moening? Av alla vackra kvinnor i världen.. Jag brukar vilja smaka på varenda jag ser, men i mitt tycke ser hon väldigt alldaglig ut. Är det den grabbiga stilen som attraherar dig? Jag är seriöst nyfiken, många jag känner tycker att hon är snyggast i världen.
Vad har det att göra med hur hon ser ut på den bilden?
Huvudet har hamnat i ett dåligt perspektiv som gör att hon ser ut att vara någon sorts dvärg. Bara min åsikt förstås.
Inte för att jag dömer dig, men varför just Kate Moening? Av alla vackra kvinnor i världen.. Jag brukar vilja smaka på varenda jag ser, men i mitt tycke ser hon väldigt alldaglig ut. Är det den grabbiga stilen som attraherar dig? ]
Grabbig och grabbig...Hon ser lite farlig ut helt enkelt. Hon ser definitivt inte alldaglig ut! De små mesflickorna ni postar ser däremot alldagliga ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!