Grabbig och grabbig...Hon ser lite farlig ut helt enkelt. Hon ser definitivt inte alldaglig ut! De små mesflickorna ni postar ser däremot alldagliga ut.
Grabbig stil? Helt ärligt, hade det inte varit i den här tråden så hade jag varit övertygad om att det var en man (jag är fortfarande inte helt övertygad om att det är en tjej).
Grabbig stil? Helt ärligt, hade det inte varit i den här tråden så hade jag varit övertygad om att det var en man (jag är fortfarande inte helt övertygad om att det är en tjej).
Håller med.. hon är med i L-word därför vet jag att det är en tjej (som spelar en FTM). Klassiskt vacker och väldigt spännande och estetiskt behagligt utseende. Inte riktigt nåt jag tänder på.
Håller med.. hon är med i L-word därför vet jag att det är en tjej (som spelar en FTM). Klassiskt vacker och väldigt spännande och estetiskt behagligt utseende. Inte riktigt nåt jag tänder på.
Oh god, vilken tjej! Jag har en thing för vackra ansikten, hennes är ju helt otroligt. Sen älskar jag smala midjor, check. Stora bröst, check. Svallande blont hår, check. Hoppas inte min pojkvän läser detta men jag är kär...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!