• 1
  • 2
2011-08-01, 22:30
Bannlyst
är vad jag ska önska mig när jag fyller år. Bekvämt och luftigt när det är varmt. En lång, rak skapelse i enfärgat tyg eller möjligen randigt. Gärna flera skulle jag faktiskt vilja ha tunn bomull eller ännu hellre fint linnetyg. Det vore väl utmärkt om män kunde få ha såna när det är varmt att ha på sig. Mycket manligt och lättburet. Den kunde sluta vid vaden eller fotknölarna beroende på tycke och smak. Ett par snygga sandaler till och man är klädd för allt möjliga aktiviteter.

Är det fler män än jag som är sugen på att utöka sin garderob med något nytt och spännande?

Och ni kvinnor skulle ni kunna tänka er att er man gick i ett svalt tyg där det kan fläkta in under tyget mot kroppen?
Senast redigerad av pewpew 2011-08-02 kl. 19:18. Anledning: felstavning
Citera
2011-08-01, 22:37
Medlem
Ge det 5 år till så kommer du finna din riktiga sexuella läggning.
Citera
2011-08-01, 22:40
Bannlyst
Käre hybriden bara kom ut ur garderoben istället alt. betala för en könsoperation.
Citera
2011-08-01, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Käre hybriden bara kom ut ur garderoben istället alt. betala för en könsoperation.

En murarkrage är ju något väldigt manligt, en murarskjorta som bara fortsätter och får den funktionen att den blir väldigt sval när det är varmt. Skulle inte det vara ett väldigt praktiskt plagg och rätt snyggt?

Jag tror inte att jag måste byta ut min fru mot en make för det faktiskt. Inget sånt förändras ju för att man provar en lite ny klädstil?
Citera
2011-08-01, 22:48
Moderator
sosweets avatar
Aldrig i livet! Jag skulle skämmas ögonen ur mej om min karl fjompade runt i klänning. Fjolligt!
Citera
2011-08-01, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sosweet
Aldrig i livet! Jag skulle skämmas ögonen ur mej om min karl fjompade runt i klänning. Fjolligt!

Jag hade inte allts tänkt fjompa på något sätt utan föra mig precis som vanligt. Är det det du gör när du har klänning, fjompar runt?
Citera
2011-08-01, 22:50
Medlem
Mandi74s avatar
Vad är det för fel på short?
Citera
2011-08-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
En murarkrage är ju något väldigt manligt, en murarskjorta som bara fortsätter och får den funktionen att den blir väldigt sval när det är varmt. Skulle inte det vara ett väldigt praktiskt plagg och rätt snyggt?

Jag tror inte att jag måste byta ut min fru mot en make för det faktiskt. Inget sånt förändras ju för att man provar en lite ny klädstil?
Skaffa en alldeles för stor tröja med murarkrage (så att det blir som en klänning) och sen gå runt lite på stan, visa dina barn och din fru. Visa dina föräldrar också om de fortfarande lever.
Citera
Medlem
kolvass avatar
Det finns kilt, ett utmärkt plagg
Citera
Bannlyst
Det låter svalt och bekvämt iallafall, det är inte alltför kul att dra på sig ett par jeans i den här årstiden...
Citera
2011-08-01, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Vad är det för fel på short?

Inget alls, men en skjorta som går rakt ner över benen lufter det ju naturligtvis in mer under. Eftersom jag har väldigt bred bringa, axlar och så så ser det hela förmodligen väldigt manligt ut trots allt föreställer jag mig.
Citera
2011-08-01, 22:52
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jag hade inte allts tänkt fjompa på något sätt utan föra mig precis som vanligt. Är det det du gör när du har klänning, fjompar runt?

Enär klänning och kjol är plagg som förknippas med kvinnor, så "fjompar" de så klart inte runt när de är iklädda dylika dräkter. Kvinnor skulle väl snarast ses "fjompa" runt om de t ex iklädde sig frack. Män i klänningar blir däremot lätt fjompigt.

För övrigt förefaller Din önskan om klädespersedlar signalera att Du i samma plagg vill kombinera klassståndpunkt med genusståndpunkt. Det blir lätt en tulipanaros, utsn stora möjligheter till framgång.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in