Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-30, 08:23
  #1
Avstängd
Vänstern har visat sitt rätta ansikte med terrordåden i bla december och nu terrordådet i Norge.

Skillnaden i klimat att öppet debattera muslimsk terrorism och "högerterrorism" är total! Jag minns veckan efter självmordsbombaren i december som uppmanade muslimer att DÖDA svenskar, kvinnor och barn. Så flödade attackerna från kommunistvänstern mot högern!

Samma sak gör den nu med terrordådet i Oslo där man angriper SD för dom skrev "gissar på" och att "islamistringen" och "mångkulturen" skulle vara orsaken till massakern.

Att den påtvingade misslyckade mångkulturen är misslyckad med islamiseringen kommer kommunistvänstern ALDRIG pga sitt hat mot SD erkänna

1. Vi minns hur vänstern reagerade över rapport över islamiseringen i Rosengård

2. Vi minns hur vänstern reagerade över rapport om 200 muslimska extremister i Sverige

3. Vi minns hur vänstern reagerade över SD som enda parti ville ta debatt om muslimsk extremism men man ville ta debatten efter julhelgerna

4. Medans vänstern försvarar islamister och islamiseringen i Sverige där dom kommer bli andra klassens medborgare får islamister fritt hata, sprida sitt hat, uppmana till hat hot och våld! Vad är vänsterns manifest mot hatiska islamister som hatar deras frihet och mänskliga rättigheter?

5. Om 9 av 10 terrordåd i världen sker av muslimer (som den i går i Afghanistan av talibaner där 19 dödades) Då får vi inte höra någon reaktion från vänstern!

Från att islamister tog på sig ansvaret och vänstern förtvivlan till att det visade sig vara en norsk blond och vänstern jubel pga sitt hat mot SD! Så reagerar vänstern mer på blond norsk för terrordåd än de övriga 9 som förts av muslimer! Är det mer acceptabelt att bli mördad av en muslimsk terrorist än norsk vänstern?

Det bevisar väl något om vänsterns förakt mot svenskarna? Sverige ska islamiseras!!

Ni kommer väl ihåg Carin Jämtin ville offra svensk kristen högtid mot islamskt? Svenska män blir portade från bad vissa timmar vissa tider i veckan för rasistiska muslimska kärringar ska få bada fritt!

Om det hade varit muslimsk terrorist i Norge. Hade majoriteten av vänsterns hatinlägg och hets mot högern varit PRECIS samma sak

DVS dom kör samma retorik för dom försvarar islamiseringen! Se våra skolor. Det är säkert vänster atheister som ligger bakom med Nationalsången inte får sjungas ock likaså kristna psalmverser! Man får höra historier om hur fläskkött förbjuds på svenska skolor för rasistiska muslimska ungar inte ska kränkas med deras halal!

Kommunismen och islam har saker gemensamt. Bla hatar dom öppenhet, demokrati och tolerans. Det visade man när man blockerade SDU! Förhoppningsvis kommer detta bestraffa S i Sverige på sikt hur dom mobbar SD!

Och man blir inte förvånad hur många vänser på bla flasback STÖDJER islams absurda, psykiska och bizarra FÖRBUD som HATAR min frihet och som HATAR mina mänskliga rättigheter

För hur låter det när man ska debattera islam med en vänster? Islamfobi islamfobi islamfobi

Fobi betyder rädsla! Något eller någon skapar min rädsla för det sjuka rättsystemet Islam som vänstern vill byta demokratin med! Men vänstern vill ALDRIG debattera vad som skapar min rädsla för islam. För dom saknar argument att försvara islamiseringen! Då måste dom ljuga och bete sig odemokratiskt!

Vänstern har valt Islam - Jag väljer yttrandefrihet och demokrat - vad väljer du?
__________________
Senast redigerad av Orirthan 2011-07-30 kl. 08:26.
Citera
2011-07-30, 08:34
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Orirthan
Det bevisar väl något om vänsterns förakt mot svenskarna? Sverige ska islamiseras!!
vänsterns förakt för svenskarna? är du rent efterbliven?

hur många gånger använde du orden hat, hata, hatar i inlägget? fem gånger i en enda mening räknade jag till. pekar på psykisk ohälsa. det är ett mycket starkt ord som vuxna inte gärna använder.

allvarligt talat många här borde gå ut och träffa helt vanligt folk ibland. lite verklighetsanknytning måste man ha. fast du vill kanske framstå som en idiot?
__________________
Senast redigerad av Leukoplast 2011-07-30 kl. 08:37.
Citera
2011-07-30, 08:36
  #3
Avstängd
mmkellsans avatar
Jag väljer Liberal Demokraterna, vet inte riktigt var dom står i fin fråg.

Men fångar SD-röster gör du knappast igenom att vinkla ditt parti så jävls grovt.

Är nationalisk men endå drogliberal, känner mig klyven.

Men det blir nog Liberal!
Citera
2011-07-30, 08:38
  #4
Medlem
Falcãos avatar
Jag tror att det här med vänsterns vurm för islam är ett övergående fenomen. I längden är helt enkelt åtminstone den politiska islamen, islamismen, omöjlig att kombinera med vänsterns värderingar. Efterhand som kraven från islamister växer sig starkare i samhället så kommer även kritiken från vänsterhåll att öka i styrka. Tycker att man redan nu kan se från vänsterfeministiskt håll att en del debattörer har börjat vakna och inser att en växande population av män med en kvinnosyn som hör hemma i medeltiden är ett hot mot de framgångar på jämställdhetsområdet som man har kämpat sig till i Sverige på 1900-talet.
Citera
2011-07-30, 08:52
  #5
Medlem
Domaren8484s avatar
Du är verkligen helt jävla sjuk in huvudet...

För det första: Du har inga som helst belägg för att vänsterpartiet som politiskt parti har några av dom saker du påstår i sin agenda.

För det andra: Det är jävligt kul att du skriver så mycket om Vänsterns hat mot SD när du uppenbarligen har svåra psykiska hatkänslor gentemot vänstern. När du skirver som du gör blir det bara sandlåda av allt du skriver, ''Vänstern hatar oss, då ska vi hata dom''

För det tredje: Lär dig skillnaden mellan en muslim och islamist.

För det fjärde: Carin Jämtin har aldrig velat offra några svenska högtider. Hon har däremot velat att muslimer ska få åtminstone en helgdag eftersom nästan alla de svenska helgdagarna är kristna. Det finns trots allt inte bara bruna muslimer. (Hon är dessutom Socialdemokrat)

För det femte: Har aldrig någonsin hört av en vänsterpartist att vi ska slopa nationalsången eller psalmer. Och om du kan bevisa att det finns skolor som har tagit bort fläskkött så får du gärna ta fram dom.

För det sjätte: Som jag skrev i din andra bisarra tråd så är vänstern det parti som för frågan om jämlikhet mest av alla. Vänstern vill inte att muslimska kvinnor ska vara förtyckta och brukar ha manifestationer när det varit hedersmord och liknande.

För det sjunde: Din frihet? Demokrati? Vad är din frihet egentligen? Tror du att din frihet är samma som Reinfeldts frihet? Och tror du på riktigt att du har någon som helst inverkan på hur sverige ska styras genom att rösta vart fjärde år?

För det åttonde: Det är 18-års gräns här, och om du är över 18...
Citera
2011-07-30, 08:52
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mmkellsan
Jag väljer Liberal Demokraterna, vet inte riktigt var dom står i fin fråg.

Men fångar SD-röster gör du knappast igenom att vinkla ditt parti så jävls grovt.

Är nationalisk men endå drogliberal, känner mig klyven.

Men det blir nog Liberal!

Vinkla parti är så jävls grovt?

Att blockera ett partis ungdomsförbund för man har ett hat mot det, dess medlemmar är inte grovt? För man ljuger om islamiseringen, man ljuger om mångkulturen som är påtvingad sedan 1975?

Och de förödande konsekvenserna och kostnaderna är enorma det om något är grovt!
Citera
2011-07-30, 09:05
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Domaren8484
Du är verkligen helt jävla sjuk in huvudet...

För det första: Du har inga som helst belägg för att vänsterpartiet som politiskt parti har några av dom saker du påstår i sin agenda.

Dom visade det i december

Citat:
För det andra: Det är jävligt kul att du skriver så mycket om Vänsterns hat mot SD när du uppenbarligen har svåra psykiska hatkänslor gentemot vänstern. När du skirver som du gör blir det bara sandlåda av allt du skriver, ''Vänstern hatar oss, då ska vi hata dom''

Vilka blockerade SD i "manifest mot våld" Vilka ACCEPTERAR våld mot SD? Som "manifestet" i höstas av en kristen biskop? Jag har argument vad har du? Det är du som är sandlåda!

Citat:
För det tredje: Lär dig skillnaden mellan en muslim och islamist.

Jag kan skillnaden, kan du? För ni försvarar ju islamisterna ständigt! Se debatten mellan Göran Hägglund och Måna Muslim om muslimernas HATBROTT i Malmö!

Citat:
För det fjärde: Carin Jämtin har aldrig velat offra några svenska högtider. Hon har däremot velat att muslimer ska få åtminstone en helgdag eftersom nästan alla de svenska helgdagarna är kristna. Det finns trots allt inte bara bruna muslimer. (Hon är dessutom Socialdemokrat)

Vem har pratat om bruna muslimer? Ja hon är socialdemokrat! Hon försvarar och bidrar till islamiseringen!

Citat:
För det femte: Har aldrig någonsin hört av en vänsterpartist att vi ska slopa nationalsången eller psalmer. Och om du kan bevisa att det finns skolor som har tagit bort fläskkött så får du gärna ta fram dom.

Bryr du dig ens?

Citat:
För det sjätte: Som jag skrev i din andra bisarra tråd så är vänstern det parti som för frågan om jämlikhet mest av alla. Vänstern vill inte att muslimska kvinnor ska vara förtyckta och brukar ha manifestationer när det varit hedersmord och liknande.

Varför är jag andra klassens medborgare i mitt eget land? Varför är ni rasister där NI sorterar på SVART och PRIROITERAR invandrare före ert eget folk?

Citat:
För det sjunde: Din frihet? Demokrati? Vad är din frihet egentligen? Tror du att din frihet är samma som Reinfeldts frihet? Och tror du på riktigt att du har någon som helst inverkan på hur sverige ska styras genom att rösta vart fjärde år?

Tycker du 7 klövern agerar demokratiskt? Hur lät det med självmordsbombaren i december? Nej vi vill inte debattera muslimsk terrorism. Vi tar det efter helgerna. FÖRBASKAT JÄVLA HÅN MOT SVENSKAR SOM KUNDE FALLIT OFFER!

[quote]
För det åttonde: Det är 18-års gräns här, och om du är över 18...[/QUOTE

Skriver man när man saknar argument
Citera
2011-07-30, 09:20
  #8
Medlem
Domaren8484s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orirthan
Dom visade det i december
Genom att?

Citat:
Vilka blockerade SD i "manifest mot våld" Vilka ACCEPTERAR våld mot SD? Som "manifestet" i höstas av en kristen biskop? Jag har argument vad har du? Det är du som är sandlåda!
SD har till stor del medlemmar med våldsam bakgrund, det är inte svårt att ta reda på.

Citat:
Jag kan skillnaden, kan du? För ni försvarar ju islamisterna ständigt! Se debatten mellan Göran Hägglund och Måna Muslim om muslimernas HATBROTT i Malmö!
Bara att du skriver Mona Muslim...

Citat:
Vem har pratat om bruna muslimer? Ja hon är socialdemokrat! Hon försvarar och bidrar till islamiseringen!
Du pratar om invandrare och muslimer som samma sak. Det finns etniska svenska muslimer och det finns etniska utlänningar som är svenskar

Citat:
Bryr du dig ens?
Ja.

Citat:
Varför är jag andra klassens medborgare i mitt eget land? Varför är ni rasister där NI sorterar på SVART och PRIROITERAR invandrare före ert eget folk?
Hur kan då påstå att du är en andra klassens medborgare i sverige? bor din familj i en 1:a full med kackerlackor? Blir du misstänkt varje gång en etnisk svensk begår ett brott? Blir du nekad jobb för att du heter Johan?

Citat:
Tycker du 7 klövern agerar demokratiskt? Hur lät det med självmordsbombaren i december? Nej vi vill inte debattera muslimsk terrorism. Vi tar det efter helgerna. FÖRBASKAT JÄVLA HÅN MOT SVENSKAR SOM KUNDE FALLIT OFFER!
Har inte hört om att dom skulle ta det efter helgerna så jag kan inte uttala mig om det. Men det har ingenting med demokrati att göra. Sen dog det ju faktiskt ingen, det blev inte ens några skador. Och ty6cker du inte att det är ett hån mot dom muslimer som kunde fallit offer?
Citera
2011-07-30, 09:21
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Orirthan
Varför är jag andra klassens medborgare i mitt eget land?
om det känns så så beror det på personliga "meriter". hur går det för dig i skolan? dåliga betyg? skolkar du? missbrukar du alkohol eller droger? allt det där kan leda till låg självkänsla, att du känner dig mindre värd på något sätt.

varje dag när du stiger upp skall du säga "idag blir en bra dag!" och le mot dig själv i spegeln. kan kännas fånigt men du ska se att livet känns ljusare!

"vänstern" menar du vänsterpartiet eller alla riksdagspartier utom sd? annat?
__________________
Senast redigerad av Leukoplast 2011-07-30 kl. 09:27.
Citera
2011-07-30, 09:25
  #10
Avstängd
allemands avatar
För att visa på vänsternissarna begränsade intellekt behöver man bra inse vilka som kommer att bli av med huvudet bland de första när det smäller.
Citera
2011-07-30, 09:27
  #11
Avstängd
1. Mona Sahlin försvarar muslimskt hat mot judar i Malmö som Ilmar Reeplau piskat upp

http://www.youtube.com/watch?v=1onBjja8UKQ

2. Jens Orback säger när vi svenskar blir minoritet och försvarar muslimsk våld i Holland

http://www.youtube.com/watch?v=d3WlPyL90fE

DVS vänstern har valt islam och islamistringen!
Citera
2011-07-30, 09:30
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allemand
För att visa på vänsternissarna begränsade intellekt behöver man bra inse vilka som kommer att bli av med huvudet bland de första när det smäller.
hear hear! en nät-ninja!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback