Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-29, 04:24
  #1
Medlem
Om några timmar ska jag o min tjej fira vår 1års dag, hade planerat något jätte fint då jag hade tänkt att vi ska ut o ha en romantisk piknic. Men som det ser ut så kommer det att regna under dagen och jag vet nu inte hur jag ska göra. En piknic i regn/ösregn ser inte så ljust ut i mina tankar. Skulle verkligen uppskatta någon romantisk sätt att fira på då min flickvän har gnällt på mig sååååååå mycket att jag inte är tillräckligt romantisk tack i förhad.
Citera
2011-07-29, 04:27
  #2
Medlem
kravs avatar
Ta henne till en fin restaurang. Bjud på mat och dricka (alkohol) - bli belönad.
Lycka till!
Citera
2011-07-29, 04:39
  #3
Medlem
fuck-its avatar
Ta med henne på en kryssning i en fin hytt, behöver inte vara en svit bara det är en fräsch hytt (ej billigaste c-hytten). Bjud på middag på båten och köp nå fint, exempelvis ett fint armband, halsband eller så. Skriv ett fint kort till (överkurs) Om du vill kan du även slänga med lite skumpa och blommor också!
Citera
2011-07-29, 04:51
  #4
Medlem
Boka rum på något schysst slott/ herrgård (lär finnas något ledigt). Blir trevligt med en kort utflykt, god mat och övernattning. Jag överraskade min tjej med detta en vanlig helg och det uppskattades. (ta med lite massage olja).
Citera
2011-07-29, 06:26
  #5
Medlem
tackar så mycket för alla förslag dock begär hon något mer än att gå ut på någon restaurang och äta middag men uppskattar alla förslag keep´em comming
Citera
2011-07-29, 08:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krav
Ta henne till en fin restaurang. Bjud på mat och dricka (alkohol) - bli belönad.
Lycka till!


Klassiker
Citera
2011-07-29, 08:48
  #7
Medlem
Jag röstar på kryssningsförslaget, finns väldigt billiga kryssningar som är superlyxiga ändå
Citera
2011-07-29, 08:52
  #8
Medlem
Connecteds avatar
Kör picknicken hemma! Röj undan i vardagsrummet, lägg filten på golvet och duka upp lite romantiskt med ljus och grejer på golvet.
Citera
2011-07-29, 08:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connected
Kör picknicken hemma! Röj undan i vardagsrummet, lägg filten på golvet och duka upp lite romantiskt med ljus och grejer på golvet.

hahaha de va faktist vad jag tänkte på ca 1-2 timmar sedan låter inte så dåligt nu när du säger de också
Citera
2011-07-29, 09:04
  #10
Medlem
Weahups avatar
Mixtape!! Eller det kanske bara funkade för 20 år sen?
Citera
2011-07-29, 09:47
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weahup
Mixtape!! Eller det kanske bara funkade för 20 år sen?

hahahahaahahahha
Citera
2011-07-29, 13:01
  #12
Medlem
wrickelss avatar
Middag på ett mysigt ställe, i en mysig del av staden/orten. Därefter promenad hem till dig där det avslutas med vin och mys.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback