2015-12-15, 19:47
Medlem
Hej

Är det farligt att ta 20mg oxycontin om man har virus i kroppen känner mig bara för det mesta svag och gör lite ont i vissa ställen

min tanke är att bli hög och jag undrar enbart om det är dåligt\farligt med tanke på att jag har virusinfektion i kroppen
Citera
2015-12-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk3
Hej

Är det farligt att ta 20mg oxycontin om man har virus i kroppen känner mig bara för det mesta svag och gör lite ont i vissa ställen

min tanke är att bli hög och jag undrar enbart om det är dåligt\farligt med tanke på att jag har virusinfektion i kroppen

Är det första gången du äter oxy? Isåfall kommer 20 mg göra dig susen, du kommer känna dig friskare men kanske väldigt seg och trött.
Prova ta halva och efter 1-2 timma ta den andra.
Citera
2015-12-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatapladde
Är det första gången du äter oxy? Isåfall kommer 20 mg göra dig susen, du kommer känna dig friskare men kanske väldigt seg och trött.
Prova ta halva och efter 1-2 timma ta den andra.

Ne inte första gången men antar att jag kan poppa den då

Tack
Citera
2015-12-16, 13:15
Medlem
Ja gör det du kommer känna dig bättre.

Jag sitter hemma och är sjuk för jag har slut. Skulle vara så härligt med en och få bort mina smärtor i nacken och ryggen.
Får endast palexia och tramadol av läkaren och de fungerar inte.
Citera
2015-12-16, 14:05
Medlem
Anhakas avatar
Vet inte om det är samma piller som tidigare funnits på marknaden då jag aldrig haft dom innan. Men jag vill starkt varna för Oxycodone Teva 10mg. Röda jävlar med brytskåra. Hårda som stålkulor, och det man klarar krossa blir till tjock gegga i vätska. I geggan har man sedan massor av pyttesmå superhårda korn/kulor som är helt oförstörbara. Knäckte allvarligt talat en tand på att försöka tugga sönder ett par av dessa härliga piller...
Citera
2015-12-16, 15:36
Medlem
svampen211s avatar
Fan va glad jag är att oxy går att fylla på så bra Annars hade det inte fungerat för mig, eller självklart men det hade inte varit i närheten så mysigt
Citera
2015-12-16, 15:48
Medlem
Anhakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Fan va glad jag är att oxy går att fylla på så bra Annars hade det inte fungerat för mig, eller självklart men det hade inte varit i närheten så mysigt

Skönt för dig att fylla på funkar bra... Det gör det dock inte alls för mig. Resulterar i enormt illamående och inget välmående :/ Provat masa olika doser. Enda som funkar bra är 2 (ibland 3...) rus om dagen. Men sånt är ju väldigt individuellt!
Citera
2015-12-16, 17:05
Medlem
Relentless666s avatar
Jag tog ca 30 mg metadon imorse vid kl 10. Är det lugnt att ta oxy imorgon vid 11-12 någon gång, eller kommer jag bli sjuk då?
Citera
2015-12-16, 20:24
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Jag tog ca 30 mg metadon imorse vid kl 10. Är det lugnt att ta oxy imorgon vid 11-12 någon gång, eller kommer jag bli sjuk då?

Tror du bör vänta 2 dagar. Lika bra att vara på säkra sidan.
Citera
2015-12-16, 20:32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anhaka
Vet inte om det är samma piller som tidigare funnits på marknaden då jag aldrig haft dom innan. Men jag vill starkt varna för Oxycodone Teva 10mg. Röda jävlar med brytskåra. Hårda som stålkulor, och det man klarar krossa blir till tjock gegga i vätska. I geggan har man sedan massor av pyttesmå superhårda korn/kulor som är helt oförstörbara. Knäckte allvarligt talat en tand på att försöka tugga sönder ett par av dessa härliga piller...

Dom som tillverkar pilllerna lyckas verkligen med att göra det drygt att försöka få bort depo effekten...
Hade Oxycodone Lannacher en gång på recept tills jag lyckades få byta tillbaka till Mundipharma. Snacka om att Lannacher är stenhårda tabletter.. Akta er för dessa Lannacher råder jag folk som vill krossa och få ut rus.
Citera
2015-12-16, 20:41
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anhaka

Dessa har jag ätit massvis av, fast 20mg. Gillade dem faktist ganska mycket. Visst kan de vara lite hårda men skalet försvinner ju snabbt om man suger lite på dem, sen tuggar man sönder dem med kindtänderna och maler småkornen med framgaddarna
Citera
2015-12-17, 15:29
Medlem
Anhakas avatar
Kanske funkar om man ska tugga i sig ett par stycken 10or eller nått. Men jag måste i sånna fall gnaga 18-20 stk som en hamster under en halvdag i sånna fall... Men glad att du klarar dig på dom! Och er andra för den delen. Ni lär få dom rätt billigt på gatan... Nån med lite tolerans får leta vidare, typ!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in