2015-03-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Yep det funkar bra, men klådan är ju så skön.

Jo det är sant, det hör till. Fast kan bli lite väl mycket speciellt när man kliar sig så mycket att man får rivmärken och blir helt röd runt näsan
Citera
2015-03-31, 19:30
Medlem
lääz_kellys avatar
Är det bara jag som knappt känner någon klåda på Oxy, till skillnad mot andra opiater? Särskilt kodein och moffe (vilket är helt underbart när det kommer till klåda)?

Iofs går jag ganska stadigt på Oxy, men jag kliar mig knappt mer än en dag utan opiater.
Citera
2015-04-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Är det bara jag som knappt känner någon klåda på Oxy, till skillnad mot andra opiater? Särskilt kodein och moffe (vilket är helt underbart när det kommer till klåda)?

Iofs går jag ganska stadigt på Oxy, men jag kliar mig knappt mer än en dag utan opiater.

Ibland får jag extrem klåda, och i vissa fall ingenting... Lite märkligt det där.
Citera
2015-04-02, 19:50
Medlem
flumtracks avatar
Någon som har blandat Oxycontin och Ikto? Tänkte ta 80mg oxy blandat med kanske 2-4mg ikto. Har tolerans mot både benzo och opiater, bara de att jag inte vill däcka och sova bort ruset kan bli en del röka också! såå, nån som har erfarenhet av blandningen?
Citera
2015-04-02, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack
Någon som har blandat Oxycontin och Ikto? Tänkte ta 80mg oxy blandat med kanske 2-4mg ikto. Har tolerans mot både benzo och opiater, bara de att jag inte vill däcka och sova bort ruset kan bli en del röka också! såå, nån som har erfarenhet av blandningen?
En helt fantastisk blandning.
Citera
2015-04-05, 04:22
Medlem
zebrabodys avatar
Kommit över 10st oxynorm 5mg.
Låter himla lite ju... men ingen vana på opiatrr. Har käkat lite citodon men väldigt spotadiskt och länge sen nu.

Nå, vad kan tänkas för dos?
Ensamt eller blanda med något, ikto eller något?

Hoppas för gudsskull familjemedlennen ej upptäcker kartongen borta bara. Men var utskriven för ngt år sen efter en op. Och bara 4tagna såååå dem borde inte saknas
Citera
2015-04-05, 10:29
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Kommit över 10st oxynorm 5mg.
Låter himla lite ju... men ingen vana på opiatrr. Har käkat lite citodon men väldigt spotadiskt och länge sen nu.

Nå, vad kan tänkas för dos?
Ensamt eller blanda med något, ikto eller något?

Hoppas för gudsskull familjemedlennen ej upptäcker kartongen borta bara. Men var utskriven för ngt år sen efter en op. Och bara 4tagna såååå dem borde inte saknas

Jag skulle börja med 20 mg. Känner du att du behöver mer efter en timme, öka med 10 mg.

Ikto boostar, men det är en onödig risk att blanda, även i låga doser. Opioider och benso är riktigt skönt dock.
Citera
2015-04-05, 11:46
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag skulle börja med 20 mg. Känner du att du behöver mer efter en timme, öka med 10 mg.

Ikto boostar, men det är en onödig risk att blanda, även i låga doser. Opioider och benso är riktigt skönt dock.

Tackar tackar... kör nog med lite ikto sen ändå kanske. Risker man får ta..
Citera
2015-04-07, 17:53
Bannlyst
Jag brukar bli skön på 150 mg tramadol, är 80 mg oxycontin för mycket för mig då tror ni? Tabsen är ju ganska dyra så antar att jag kan dela den i 2-3 bitar.
Citera
2015-04-07, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Jag brukar bli skön på 150 mg tramadol, är 80 mg oxycontin för mycket för mig då tror ni? Tabsen är ju ganska dyra så antar att jag kan dela den i 2-3 bitar.

ja, definitivt
40mg är lagom för dig
glöm inte att ta postafen eftersom man lätt blir illamående

rookies tycker jag annars ska ta 25-30mg med postafen
jag vet att andra rekommenderar 20mg, men då får du inte heller riktigt rus
men sen är det naturligtvis individuellt

hursomhelst, så är 40mg safe för alla!
Senast redigerad av zilog1 2015-04-07 kl. 19:38.
Citera
2015-04-08, 16:51
Medlem
zebrabodys avatar
15mg oxynorm (förstagången) + 4mg iktoviril. Och... vilken otrolig lättnad jag känner nu! Paus från kaoset. Avslpannad. Lugn. Lite små dåsig. Och en lite lättare känsla av allmänt välbefinnande. (Lite sugen på dra i mig mer men vill inte slösa bort alltihop! Så ska hålla mig hehe).

Dock lär det inte bli ngn vana med oxynorm (eller oxycontin som lär vara utklassande!). Alldeles alldeles för dyrt. Men här och nu ska jag njuta av känslan
Citera
2015-04-08, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
15mg oxynorm (förstagången) + 4mg iktoviril. Och... vilken otrolig lättnad jag känner nu! Paus från kaoset. Avslpannad. Lugn. Lite små dåsig. Och en lite lättare känsla av allmänt välbefinnande. (Lite sugen på dra i mig mer men vill inte slösa bort alltihop! Så ska hålla mig hehe).

Dock lär det inte bli ngn vana med oxynorm (eller oxycontin som lär vara utklassande!). Alldeles alldeles för dyrt. Men här och nu ska jag njuta av känslan

För dyrt säger du, är det inte värt priset? Har länge funderat på oxy men priset får mig att tveka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in