Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-31, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
För att vara på den säkra sidan, vänta ett dygn eller något. Fast oxy och alpra är riktigt skönt, men vänta med det tills du är van om du ska testa någon gång.

Tack Punkliv. kör på det. Jävligt svårt att hålla tassarna i styyr när det kommer till bensot dock. Borde fan låsa in skiten
Citera
2014-12-31, 17:12
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
hur länge måste jag stoppa med suboxone innan jag kan njuta av oxy?
3 dygn räcker väl?
Bump. Fick inte mina oxy idag hoppas på fredag.
Men ja. Bump alltså.
Citera
2014-12-31, 20:21
Medlem
Fifan! Det är ju ett helvete att sluta med detta. Den jag köpte med hade slut och det var lika bra efter att ha hållit på i 7 månader med Oxycontin och tramadol till och från. Senare vart det även flaska oxy som jag delade med en person. Det har gått över 1 månad sen jag sluta men hjärnan är inte återställd ännu. Kreativiteten har inte riktigt kommit tillbaka. Igår låg jag vaken till åtta innan jag kunde somna. Sick!

Men ni som håller på att sluta, det går! Ni får gärna skriva till mig, är ingen expert men kan säkert hjälpa er som mår dåligt. Självklart finns det dem som hållit på i över 3 år och det är klart värre men detta är som fucking heroin. Hade gärna tagit en nu om jag hade men då hamnar jag på samma bana igen...att sluta tvärt är kaoz!
Citera
2015-01-01, 22:28
Medlem
tjoho boys, dags att runda av nyårsrejset nu, krossade en 80mgare oxycontin precis, tog för givet att depån är det gröna höljet och finkammade tabletten tills det var borta och krossade hela sedan tills det blev ett vitt fint pulver, am i right?

Iallafall, har kört tjack sedan i Tisdags morgon och har inte sovet sedan dess, första gången på oxy nu så är lite frågvis, snort eller oralt? kommer inte köpa dessa igen så vill få ut så mycket som möjligt, tänkte dricka det i en kopp kaffe och mysa till 1tiden, med några åksjuketabletter då jag har en tendens att spy och må illa under opi-rus, sedan röka en halv jolle och ta en stilnoct att somna in på, har ett 50tal benso också men vill inte riskera anddeppen som jag jag har stor respekt för gällandes opiater, men en stilnoct och en jolle är väl chill?

Hur mycket ska jag snorta/dricka för att få ett lagom rus? dra i mig hälften, 40mg? är som sagt väldigt känslig mot opiater och känner av en 0,1a sub rätt rejält, käkade 3st upjohn90 vid 9 tiden i morses och en stilnoct vid 1 tiden idag om det nu spelar någon roll. Satan vad fingrarna går, vore tacksam för snabbt svar, mvh.

ps, god fortsättning på det nya året också, ds.
Citera
2015-01-02, 04:06
Medlem
Vad skulle ni föredra att boosta ett oxyrus med:
Kodein, tramadol, xanor eller iktorivil?

Borde egentligen skita i att boosta men mycket vill ha mer
Kan vara det mest behagliga jag varit med om
Citera
2015-01-02, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi

Samma här, och jag har ändå bara fått i mig max 15mg, ja jag är extremt känslig för opiater, men tack för det, billigare och mer rus för pengarna! mår riktigt fint, mår inte ens illa som jag gör på ALLA andra opiater jag någonsin prövat, tänkte ge denna sista chansen sen droppar jag opiater om ja mår illa på dom o spyr, men inte något illamående alls, sitter här i min egna lilla dvala Underbart det här, varför i hela friden har ingen tipsat om detta ruset innan? Obeskrivligt, dags o fylla på en sista gång. MUMS
Citera
2015-01-02, 12:02
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Brukar köra med Xanor. Då mår man verkligen grymt.
Citera
2015-01-02, 12:41
Bannlyst
Citat:

Tramadol faktiskt. Just nu iaf. Senast igår kväll. Men det beror ju på att till skillnad från många av er att jag inte har tagit mycket tram tidigare.
Citera
2015-01-02, 14:28
Medlem
ksdrs avatar
Jag har tänkt inhandla några Oxynorm att mysa lite till, men jag har lättast att införskaffa Oxycontin.
Så jag undrar om en tuggad Oxycontin kan ge samma rus som Oxynorm?

Tacksam för svar.
(pallade inte läsa igenom 500+ sidor)
Citera
2015-01-02, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ksdr
Jag har tänkt inhandla några Oxynorm att mysa lite till, men jag har lättast att införskaffa Oxycontin.
Så jag undrar om en tuggad Oxycontin kan ge samma rus som Oxynorm?

Tacksam för svar.
(pallade inte läsa igenom 500+ sidor)

Nä, det tycker inte. Men vissa tycker det faktiskt. Å andra sidan så håller ju tuggad oxycontin längre än oxynorm. Men du får aldrig det koncentrerade påslaget av contin som norm oralt.

Det finns ju en baksida med norm, och det är att det slutar väl "bränt". Det märks verkligen - om man bara har tagit oxynorm i russyfte, och sen när det klingar av snabbt: man kan må tämligen illa då. Det gör man inte på samma sätt som med tuggad contin.
Citera
2015-01-02, 18:01
Medlem
Hur är det med tolerans? tog samma dos när jag vaknade för någon timme sedan, samma dos som igår, 15mg typ, boostat med 2 roppar, höjs toleransen verkligen så fort?
För jag känner inget kliande eller den egna lilla mjuka världen jag var i igår... ska jag ge fan i att ta mer benz idag då jag är nojjig över anddepp, men tog ropparna för en timme sedan och dom borde väl klinga ur vid 12tiden ikväll, lägger mig inte innan dess...ska jag ta 2 till och en liten refill på oxyt eller vad säger ni, vill inte riskera något som kan ta livet av mig, är alltid på den säkra sidan, så ge mig lite tips och goda råd till en färsking så man inte kolar vippen.
Citera
2015-01-02, 20:24
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrazepam
Hur är det med tolerans? tog samma dos när jag vaknade för någon timme sedan, samma dos som igår, 15mg typ, boostat med 2 roppar, höjs toleransen verkligen så fort?
För jag känner inget kliande eller den egna lilla mjuka världen jag var i igår... ska jag ge fan i att ta mer benz idag då jag är nojjig över anddepp, men tog ropparna för en timme sedan och dom borde väl klinga ur vid 12tiden ikväll, lägger mig inte innan dess...ska jag ta 2 till och en liten refill på oxyt eller vad säger ni, vill inte riskera något som kan ta livet av mig, är alltid på den säkra sidan, så ge mig lite tips och goda råd till en färsking så man inte kolar vippen.

Toleransen kan höjas rätt fort, men höj hellre dosen Oxy än att blanda in benso och liknande. Ta mer Oxy när ropparna gått ur kroppen och lägg dig inte allt för tidigt, ifall det lägger sig på andningen. Testa med en 20 mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in