Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-02, 05:15
Medlem
Det här är AABSOLUT inget säljfiske, men vad är 60 10mgs oxy värda? Alltså hur mycket är folk beredda att betala?
Citera
2014-07-02, 13:50
Medlem
tobbeflobbes avatar
Oxycontin intag efter loperamid

Tjena.

Förberedde mig på en avtändning från oxy så jag smällde i mig två askar dimor vid ung niotiden i förmiddags.
Har blivit opererad och har ont som fan. Nu löste det sig med läkaren som satte in nya oxy till mig fast ordinarie är på semester. Helt otippat faktiskt.

Hur som helst, är det lugnt att äta oxy ovanpå loperamiden så här tätt inpå utan att de händer något otrevligt? Vill bli smärtfri i ryggen... Käkade två sobril 10mg med vid ung nio tiden med.

Mvh
Citera
2014-07-02, 14:07
Medlem
Anhakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F.2
Det här är AABSOLUT inget säljfiske, men vad är 60 10mgs oxy värda? Alltså hur mycket är folk beredda att betala?

3-4kr per mg. Är det någon som är väldigt sugen kanske du kan få 5kr per mg. Men det beror helt på var i Sverige du befinner dig, och vad du känner för människor... Svårt att säga ett konkret pris utan någon form av kontext.
Citera
2014-07-02, 14:08
Medlem
sgeddingagglis avatar
Det borde knappast vara nån risk med det. Möjligtvis nån kräkning som i så fall på sin högsta höjd. Så håll dig från att kräkas tills oxyn gått genom magsäcken så de inte går till spillo.
Citera
2014-07-02, 14:19
Medlem
Anhakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeflobbe
Tjena.

Förberedde mig på en avtändning från oxy så jag smällde i mig två askar dimor vid ung niotiden i förmiddags.
Har blivit opererad och har ont som fan. Nu löste det sig med läkaren som satte in nya oxy till mig fast ordinarie är på semester. Helt otippat faktiskt.

Hur som helst, är det lugnt att äta oxy ovanpå loperamiden så här tätt inpå utan att de händer något otrevligt? Vill bli smärtfri i ryggen... Käkade två sobril 10mg med vid ung nio tiden med.

Mvh

Sobril har väldigt kort halveringstid och är nog i princip ur din kropp redan så den kommer inte ha någon påverkan. Som personen ovan sa tror inte jag heller att det kommer ha någon direkt effekt att du tagit dimor. Men vill du vara på säkra sidan kan du vara lite försiktig och börja smått med oxyn, och öka försiktigt tills du når önskad smärtlindring. Du kommer i sånna fall inte få något vidare rus av oxyn om du trappar upp försiktigt, så vill du ha både rus och lindring så får du köra en ordentlig dos från början.
Citera
2014-07-02, 15:00
Medlem
C-3POs avatar
Tråden Oxycontin intag efter loperamid infogad

/Mod
Citera
2014-07-03, 18:07
Medlem
kothics avatar
Någon här som vet om Oxycodone Teva 10mg ens är möjliga att lösa upp för IV?
Verkar helt jävla omöjligt att ta dom på något annat sett än att svälja skiten, och det vill man ju helst undvika

Alltså Oxycodone Teva 10mg, röd/bruna med brytskåra
Citera
2014-07-05, 00:09
Medlem
Opiaters avatar
tror ni man kan få oxycontin för crohn's sjukdom, kör nu tramadol och citodon (kodein) kan säga att jag fått tollerans för tramadolen för jag har ju ändå gått på det i 4 år
mvh
Citera
2014-07-05, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F.2

4 kr/mg
Citera
2014-07-05, 18:38
Medlem
Audacias avatar
Oxycodone Teva 5mg, tuggar dem, men det blir ju ett jävla lim i käften som fastnar på tänder, munhåla, tunga etc. Finns det något sätt att undvika detta, eller i alla fall göra så skiten kommer ner i magen på ett enklare sätt (i krossad form dvs)!

Tacksam för tips och tricks!

Mvh
Citera
2014-07-05, 20:55
Medlem
Big.Bangs avatar
Hur mycket motsvarar 50 mg oxy i tramadol? (Utan tolerans)

Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Oxycodone Teva 5mg, tuggar dem, men det blir ju ett jävla lim i käften som fastnar på tänder, munhåla, tunga etc. Finns det något sätt att undvika detta, eller i alla fall göra så skiten kommer ner i magen på ett enklare sätt (i krossad form dvs)!

Tacksam för tips och tricks!

Mvh
1. Krossa dom med en mortel.
2. Blanda pulvret med vatten
3. Shotta vattnet
Senast redigerad av Big.Bang 2014-07-05 kl. 20:58.
Citera
2014-07-07, 14:08
Medlem
Vad tycker ni är en bra nasal dos för någon utan tolerans? Snorta 20mg ca 40 min sedan, känner ingenting förutom synålspupiller och lite svårare att andas. Ångesten är nästan oberörd. Ska jag ta 20mg till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in