Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-27, 16:07
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Påslaget är lite våldsammare än oxycontinet, och lite kortare tycker jag. Men svårare och omständigare att få till en bra lösning.

Har du lite opiatvana som jag tror du har. Så tror jag 30mg är finfint för dig.

Testar att starta på 30mg då, tack för tipset
Undrar även hur upptaget är nasalt? Eller är de oralt som gäller om man inte kör iv??
Citera
2014-12-27, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Testar att starta på 30mg då, tack för tipset
Undrar även hur upptaget är nasalt? Eller är de oralt som gäller om man inte kör iv??

Jag provade i nässpray nu över julen och det var bra. Se bara till att lösningen blir stark för du kan inte hålla på att spaya i näsan hur mycket som helst.
Citera
2014-12-27, 21:54
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Jag provade i nässpray nu över julen och det var bra. Se bara till att lösningen blir stark för du kan inte hålla på att spaya i näsan hur mycket som helst.

Hur gör man eget nässpray? Aldrig gjort de. Kanske gör likadant som när man ska ha de iv, fast man stoppar de i nässpray flaska?
Citera
2014-12-28, 17:19
Medlem
J.Boozes avatar
hur länge måste jag stoppa med suboxone innan jag kan njuta av oxy?
3 dygn räcker väl?
Citera
2014-12-28, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Hur gör man eget nässpray? Aldrig gjort de. Kanske gör likadant som när man ska ha de iv, fast man stoppar de i nässpray flaska?

Jag har bara gjort det en gång med oxynorm. Det är säkert lättare med oxycontin. Det var med en glasflaska nezeril jag använde som jag fortfarande har. Det var ju bara att skruva av munstycket och i med lösningen. Jag löste Z mg i 10-15ml vatten (40mg tabletter). Värmde i mikron och avlägsnade lite slagg på ytan. Fortsatte att lösa. Det gör ju inget att lösningen blir övermättad, grå.

Du behöver inte tänka på bakterier på samma sätt som med iv, så det behöver inte vara iv-kvalite.
Jag tror det var 2 eller 3 ggr jag gick på toan för att "fixa" (var bortbjuden). Och sprut i varje näshål, båda, vänta en minut, sen igen.
Citera
2014-12-30, 17:53
Medlem
OptimisTolles avatar
Fråga, har intagit totalt 55mg oxycontin depot vid 13.30 idag, bitit sönder tabletterna för att de ska verka fortare, hur pass nojjig bör jag vara för överdos? ( har opererat armen och för att jag ska kunna fungera i vardagen så räcker inte läkarens dos om 30mg/dag )

Tacksam för svar.
Citera
2014-12-30, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OptimisTolle
Fråga, har intagit totalt 55mg oxycontin depot vid 13.30 idag, bitit sönder tabletterna för att de ska verka fortare, hur pass nojjig bör jag vara för överdos? ( har opererat armen och för att jag ska kunna fungera i vardagen så räcker inte läkarens dos om 30mg/dag )

Tacksam för svar.

Frågan är väl främst hur det känns för dig just nu 5 timmar senare...
Citera
2014-12-30, 18:36
Medlem
OptimisTolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulcus
Frågan är väl främst hur det känns för dig just nu 5 timmar senare...

Sitter här vid datorn och småsomnar hela tiden, vaknar till och så somnar jag igen.
Citera
2014-12-30, 18:43
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OptimisTolle

Tacksam för svar.

Du "tjänar" i smärtlindring på att inte tugga dem, då håller smärtlindringen i sig längre. 55 mg är mycket att ta på en gång. Håll dig vaken om du inte har tolerans.

Hur mycket "funkar du i vardagen" om du noddar framför datorn?
Citera
2014-12-30, 22:16
Medlem
sandra92s avatar
Fick 10st oxycodone 10mg av en vän, tänkte lösa upp o skjuta men de är stenhårda och går icke att krossa? har ingen mortel så tips mottages på hur jag lättast krossar dessa små rackare
Citera
2014-12-31, 02:58
Medlem
Hur många timmar skulle ni rekommendera att vara fri från alprazolam och klonazepam samt tramadol innan man ger sig på oskuldsoxyn? (40mg:are)
Citera
2014-12-31, 03:29
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Hur många timmar skulle ni rekommendera att vara fri från alprazolam och klonazepam samt tramadol innan man ger sig på oskuldsoxyn? (40mg:are)

För att vara på den säkra sidan, vänta ett dygn eller något. Fast oxy och alpra är riktigt skönt, men vänta med det tills du är van om du ska testa någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in