2007-11-27, 19:19
Medlem
Är det ingen som kan skriva en bra guide hur man på bästa sätt löser upp det är tabbarna för iv-bruk. Jag kan nämligen få tag på 80mg:arna. Men jag är bara intresserad av köpa dem om jag lyckas lösa dem iv. Jag har för mig att jag provade med 40mg förut utan någon större framgång.

Jag har 5meters pumpar och blå nålar, det borde väll gå bra med dem? Så, är det någon som har något tips på EXAKT hur man gör? Det måste väll finns något bra sätt att extrahera det verksamma ämnet så man slipper allt jäkla bindemedel...

Anledningen till att jag frågar är för att jag måste köpa så pass många åt gången för att få tag på dem så jag har ingen lust att sitta där med tabbar som inte går att iv:a under ett par veckor utan att man fuckar upp vener och hjärtklaffar och sånt..
Citera
2007-11-27, 20:10
Medlem
wsbs avatar
Hur lång halveringstid har oxykodon?
Citera
2007-11-27, 20:13
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Hur lång halveringstid har oxykodon?
3-5 timmar. Det är mycket längre tid än vad det hade tagit dig att leta reda på svaret.
Citera
2008-02-17, 13:17
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av la$$e
Hur lång tid tar det innan effekten kommer, innan den peakar och hur länge sitter den i om man tar oralt och tuggar sönder? Funderar på att börja mycket lågt och sedan öka tills önskad effekt kommer men det blir ju svårt om det tar lång tid.

Detta vill jag också gärna ha svar på. Även hur lång tid det tar vid nasalt intag. När kommer effekten? Peaken? Hur länge varar peaken? Hur länge varar ruset?

Mvh wsb.
Citera
2008-02-17, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Detta vill jag också gärna ha svar på. Även hur lång tid det tar vid nasalt intag. När kommer effekten? Peaken? Hur länge varar peaken? Hur länge varar ruset?

Mvh wsb.
snortade dem ett tag.. 10mg:s tabletter.. kicken kommer kanske 10-20 min efter intaget.. skönt kanske i en halvtimme, sen börjar det avta.. så var det för mig iaf.. har jag för mej.. de va ett tag sen..
Citera
2008-02-22, 03:26
Medlem
Jag fick 1 oxy och 2 alvedon var tredje timme plus tre sprutor morfin rakt ner i armen när jag vaknade upp på sjukhuset efter att ha sytt fast min vänstra testikel som snurrade sig runt sin egen axel i ett tappert självmordsförsök. Så alla ben behöver man inte brutit, mycket möjligt att det gör väldigt ont när man vaknat efter en sån operation men jag mådde jävligt bra.
Citera
2008-02-22, 04:51
Bannlyst
Tycker dessa tabletter fungerar dåligt.
I varje fall på mig en klar besvikelse!
Citera
2008-03-20, 18:52
Medlem
mike6971s avatar
dålig effekt..

Testat oxycontin 20mg. tagit ca 80 mg ibland men tycker ändå att dom inte funkar speciellt..
Har ätit dom hela. Är det krossa dom man ska innan eller? Tycker dom borde funka eller så är d kanske att man förväntat sig för mkt men det borde man väl göra med såna starka saker..
Citera
2008-03-20, 21:27
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mike6971
Testat oxycontin 20mg. tagit ca 80 mg ibland men tycker ändå att dom inte funkar speciellt..
Har ätit dom hela. Är det krossa dom man ska innan eller? Tycker dom borde funka eller så är d kanske att man förväntat sig för mkt men det borde man väl göra med såna starka saker..

oxycontin är ju depottabletter som du bäst sköljer av skalet med vatten och sen krossar och skjuter rektalt 20 - 40mg beroende på hur längesen du tog opioider sist...

sen kommer du njuta röka eller lite benzo sen så boostar du det lite till
Citera
2008-05-19, 15:36
Medlem
...

jag har fått oxynorm emot huvudvärk bäst som finns.. så när dom tar slut går man till läkaren och får ett nytt recept
Citera
2008-05-19, 15:52
Bannlyst
[SIZE=2]Det vore bra om någon berättade hur lätt det är att bli beroende av Oxyn och hur svårt det är att ta sig ur beroendet också...Har själv inga erfarenheter av detta men vet att det finns några på FB som kan berätta.[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]*Moraltant*[/SIZE]
Citera
2008-05-19, 21:17
Lätt är det att man blir beroende av dem. Käkade dem i några månader.

Men avgiftningen var inte så fruktansvärd, gick över på nån vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in