Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeloz
Hittade en karta Oxynorm 20mg i pappas medicinskåp..
Tänkte hur många ska man ta i sig för att känna sig skön? Tar aldrig opiater testat någon gång tidigare med annat.

Tacksam för snabba svar!

Börja med en halv..
Citera
2010-11-08, 23:08
Medlem
Xelozs avatar
Haha är de sant..
Tack för svaren!
Citera
2010-11-08, 23:25
Medlem
Muffincakes avatar
Citat:
Tänkte hur många ska man ta i sig för att känna sig skön? Tar aldrig opiater testat någon gång tidigare med annat.

Tacksam för snabba svar!

Snorta en hel så får du se på grejor

Jag tog 20mg nasalt första gången, aldrig mått så bra i hela mitt liv
Citera
2010-11-09, 07:03
Medlem
Xelozs avatar
Jag tog 80mg från 00.00 till 04.00 på alltså 4 timmar och jag e fortfarande bränd asso, fått uppstötningar ska nog ta mindre nästa gång
Citera
2010-11-09, 10:43
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Jag tog 80mg från 00.00 till 04.00 på alltså 4 timmar och jag e fortfarande bränd asso, fått uppstötningar ska nog ta mindre nästa gång

Kombinera med omeprazol så blir allt bra
Citera
2010-11-09, 15:28
Medlem
lowerCases avatar
Citat:

Rätt saftig dos detdär. Har käkat en massa oxykodon dom 2 senaste åren men utan tolerans så räcker det lugnt med 30-40mg för ett mysigt rus. Om du aldrig tidigare använt det så funkar det t.om med 20mg för dom flesta.
Citera
2010-11-09, 21:05
Medlem
Citat:

Tacksam för snabba svar!

Vad tar han dem för? Blev nyfiken..

För dom sura uppstötningarna eler vad det nu var du hade kan det hjälpa med lite vanlig fil eftersom oxy inte är så snällt mot magen
Citera
2010-11-10, 11:41
Medlem
Tjena! har då en flaska(120ml 10mg/ml) oxynorm orallösning. Har imundigat detta med x antal vänner flera gånger tillsammans med gräs och haft det mycket mysigt. Det jag förundrar över är hur svag "trippen" egentligen är med tanke på det jag läst här. Gräset känns t.ex. betydligt kraftigare (men på ett annat sätt förstås). Vi brukar dosera ca. 2 - 4 ml dvs 20 - 40 mg.

Går det att röka vätskan? dvs doppa ciggen i de?
Citera
2010-11-10, 14:41
Medlem
nops avatar
Kom över ett parti Oxynorm; främst för att tjejen har ont.

Frågan är hur mycket man ska trycka i henne. Hon är ju en liten spene på ~50kg.
Hon mår illa av traddisar, det vet jag sedan tidigare. Frågan är om det är läge att plocka fram stora hinken om hon tar oxy... Eller förblir det just illamående och inget kramandes av porslinstronen?

Tänkte ge henne 5-10mg till en början. Det kanske duger bra så?

Hoppas på snabbt svar; kanske någon såskopp som har ögonen öppna nu på eftermiddagen!
Citera
2010-11-10, 14:44
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nop
Kom över ett parti Oxynorm; främst för att tjejen har ont.

Frågan är hur mycket man ska trycka i henne. Hon är ju en liten spene på ~50kg.
Hon mår illa av traddisar, det vet jag sedan tidigare. Frågan är om det är läge att plocka fram stora hinken om hon tar oxy... Eller förblir det just illamående och inget kramandes av porslinstronen?

Tänkte ge henne 5-10mg till en början. Det kanske duger bra så?

Hoppas på snabbt svar; kanske någon såskopp som har ögonen öppna nu på eftermiddagen!

Om det bara är för smärta kommer nog 5mg funka bra. Prova med det först och vänta 1-2h och se om det blir bättre, annars kan hon säkert prova med 5mg till.
Citera
2010-11-10, 14:52
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Om det bara är för smärta kommer nog 5mg funka bra. Prova med det först och vänta 1-2h och se om det blir bättre, annars kan hon säkert prova med 5mg till.

Det där var precis i linje med hur mina tankar går.
Det är bara för att lindra smärta i rygg ja.

Tanken är nu framöver att be Dr. Dängrot skriva ut någe tyngre än panocod (som är slut hemma just nu, därav detta pillertrillande)..

I brist på annat petade jag i henne 2 Citodon i förrgår, totalt 60mg kodein. Resultatet var bra och smärtan lindrades tydligen en del i alla fall.

Om vi ska dra någon jämförelse mellan 60mg kodein och 5mg oxy, snackar vi dag och natt där eller?

Edit: Luktsalt fram!
Senast redigerad av nop 2010-11-10 kl. 15:46.
Citera
2010-11-10, 16:01
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nop
Det där var precis i linje med hur mina tankar går.
Det är bara för att lindra smärta i rygg ja.

Tanken är nu framöver att be Dr. Dängrot skriva ut någe tyngre än panocod (som är slut hemma just nu, därav detta pillertrillande)..

I brist på annat petade jag i henne 2 Citodon i förrgår, totalt 60mg kodein. Resultatet var bra och smärtan lindrades tydligen en del i alla fall.

Om vi ska dra någon jämförelse mellan 60mg kodein och 5mg oxy, snackar vi dag och natt där eller?

Edit: Luktsalt fram!

Ja jag har lite svårt att jämföra dom 2 substanserna eftersom dom slår på så olika.

Luktsalt fram = Spykalas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in