Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-26, 17:30
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d988cjc
Ja absen sätter igång någon gång under 3 sub fria dygnet. oftast tidigt eftermiddag peakar abstinensen om man kan uttrycka det så liksom.

Hur menar du när du skriver "Då tror jag att du får en bra effekt av oxycontinen i alla fall...",
även om jag tagit sub dagen innan?
edit. du måste mena då abstinensen satt igång?

Tänkte köra rektalt för jag i.v:ar inte dock är jag osäker på dosen.
Ska jag ta 40 mg och vänta och se? kanske ta någon näsa på det när man känt om det var logom?

edit2
För resten hur ska det gå till köra rektalt då man är dålig och lös i magen samt allmänt körd i tarm systemet ?
Har lite sån där stoperan (loperamide hydrochloride 2 mg)
http://www.usp.pl/en/produkty/gastric/stoperan
Nej jag skrev aldrig att du får en bra effekt om du tagit sub dagen innan. Vart skrev jag det. Vänta tre dagar bara så får du förhoppningsvis bra effekt. Ju längre du väntar desto mer effekt kommer oxyn att ge dig.

Skit ut allt som går och kör sedan en rektal lösning. Bajsa sedan inte på några timmar. Det går bra att snorta också om du vill det, även att bomba dom.
Citera
2010-10-26, 21:37
Medlem
Mescalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
Satan vad du måste vara VÄRDELÖS på att googla om du tycker det är en gåta hur länge oxykodon syns.

http://www.google.se/search?q=oxykodon+halveringstid&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&client=firefox-a

Och du måste vara precis lika värdelös på att googla fram info om drogtester.

http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0CCwQFjAE&url=http%3A %2F%2Fwww.anl.se%2Fdocuments%2FLista.pdf&ei=0qzGTI 7hI4iRswbKnZGTDg&usg=AFQjCNG8Do_LRO0OxHMR0bPHOknBh LLNeQ

SATAN vad du måste vara VÄRDELÖS på läsförståelse, det var inte det jag frågade efter. Jag undrade kring diskrepansen mellan de formella uppgifter som florerar på nätet samt förstahandsupplevelserna från många flashbackare. Det går inte ihop.
Citera
2010-10-28, 00:45
Medlem
Chris26s avatar
Oxycontin,morfin/dolcontin,alt metadon+antidepp?

Kanske hör den här tråden hemma i medicin&hälsa, ber mod flytta om så är fallet!

Jag undrar huruvida effekten av något av rubrikens ovan nämda starka opiater påverkas om man äter antideppressiva samtidigt? Kan effekten av nån av dessa opi+antidepp: i mitt fall cymbalta 60 mg+tryptizol 50 mg påverkas på ett eller annat sätt?
Vet att morfin och ketoganets effekt inte påverkas tillsammans med antidepp,finns t o m ett par som förstärker effekten (den analgetiska) av morfin,så där är jag lugn.
Och att även kodeinets effekt minskar lr uteblir ihop med SSRI respektive TCA är känt,sen
Trameffekten kan minska och kramprisk öka i hop med antidepp.

Tycker att jag behöver ta lite mer av oxy resp metadon för att uppnå effekt nu när jag äter cymbalta 60 mg om dan+50 mg tryptizol t natten än jag behövde innan jag började med cymbalta.

Är väl en del som står på meta eller oxy som samtidigt tar en antideppresiv medicin,måste ju gå å kombinera åtm vissa av dom tycker man. Har behov av att äta både STARKA opiater och just dom antideppen.
Citera
2010-10-28, 13:20
Medlem
Är det en bra idé att ta oxycontin för en tjackavtändning. har inget annat förutom alkohol.
Citera
2010-10-28, 16:31
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolleprov
Är det en bra idé att ta oxycontin för en tjackavtändning. har inget annat förutom alkohol.

Jag tror inte att det är farligt, men jag kan ingenting om tjack. Det bör ju hjälpa rätt bra iaf kan jag tänka mig.
Citera
2010-10-28, 16:47
Bannlyst
Munchies av oxy?

Hej

Jag testade oxy för första gången för ungefär en vecka sen. Jag tog 15 mg oralt efter att ha krossat dem. Jag kände ingenting på kanske 1-2 timmar men sedan blev det sjukt. Jag hade läst att man skulle bli lugn osv. men det blev raka motsatsen. Jag blev hur speedad som helst och sjukt hungrig! Jag åt väldigt mycket och allting bokstavligt talat tryckte jag i mig. Maten smakade underbart och det var ändå bara bananer och liknande. Jag hade som sagt ingen tolerans och det var första gången på opiater. De kom från original förpackning så jag är säker på att det var oxy.

Varför blev det som det blev?
Ska jag testa igen?
Kan det vara farligt

Jag väger 65 och är 18 år.
Citera
2010-10-28, 18:26
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilovebarca
Hej

Jag testade oxy för första gången för ungefär en vecka sen. Jag tog 15 mg oralt efter att ha krossat dem. Jag kände ingenting på kanske 1-2 timmar men sedan blev det sjukt. Jag hade läst att man skulle bli lugn osv. men det blev raka motsatsen. Jag blev hur speedad som helst och sjukt hungrig! Jag åt väldigt mycket och allting bokstavligt talat tryckte jag i mig. Maten smakade underbart och det var ändå bara bananer och liknande. Jag hade som sagt ingen tolerans och det var första gången på opiater. De kom från original förpackning så jag är säker på att det var oxy.

Ska jag testa igen?
Kan det vara farligt

Låter konstigt. Jag brukar tycka att man smakar riktigt tråkigt när jag kör opioider av olika slag.
15mg oralt är dock inte så självklart att man känner av, och då lär du ju inte förlora aptiten heller. Att du fick munchies vet jag inte vad det kan bero på. Du kanske var hungrig helt enkelt.

Farligt är det inte. Testa igen gör du om du känner för det .
Citera
2010-10-28, 19:58
Medlem
Muffincakes avatar
Citat:
Hej

Ska jag testa igen?
Kan det vara farligt

Vi är likadana du och jag, små doser så blir jag super speedad samt extrem munchies. Det är en sällsynt bieffekt att bli jävligt hungrig på oxy men den står med på fass. Höga doser så får jag också munchies, mums!

Kan tillägga att jag inte blir förstoppad heller Men det beror väl på att jag käkar så jävla mycket.
Citera
2010-10-28, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muffincake
Vi är likadana du och jag, små doser så blir jag super speedad samt extrem munchies. Det är en sällsynt bieffekt att bli jävligt hungrig på oxy men den står med på fass. Höga doser så får jag också munchies, mums!

Kan tillägga att jag inte blir förstoppad heller Men det beror väl på att jag käkar så jävla mycket.
Haha, bra! Då är jag inte alltför konstig Nej, jag var inte bara hungrig för jag har nog aldrig ätit så mycket på så kort tid förut Jag ska nog testa 20mg, oralt eller snorta?
Citera
2010-10-28, 21:25
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Haha, bra! Då är jag inte alltför konstig Nej, jag var inte bara hungrig för jag har nog aldrig ätit så mycket på så kort tid förut Jag ska nog testa 20mg, oralt eller snorta?

Snorta är förbannat härligt. En del menar dock att de får mindre effekt då. Inte jag, dock.
Citera
2010-10-29, 01:57
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Hej

Ska jag testa igen?
Kan det vara farligt

Jag blir ofta hungrig på opiater också.. både på riktig mat men först och främst på GLASS.
Kan äta mjukglass, kulglass, milkshakes i alla dess former i liter efter liter utan att tröttna på opiater..har även observerat detta beteende hos andra opiatmissbrukare med just glassen, så det måste finnas någon koppling på något sätt..
Citera
2010-10-29, 09:49
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Jag blir ofta hungrig på opiater också.. både på riktig mat men först och främst på GLASS.
Kan äta mjukglass, kulglass, milkshakes i alla dess former i liter efter liter utan att tröttna på opiater..har även observerat detta beteende hos andra opiatmissbrukare med just glassen, så det måste finnas någon koppling på något sätt..

Mm och choklad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in