Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-16, 01:17
Medlem
Urbanoroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Doktor
Hyfsad tråd.

Jag kan tipsa om denna länk.

Bra pris på oxycodone, det är inte en sida i sig, utan länkar till de bästa sidorna, som läkemedelhandlarens google.

Ni bör ju endast bruka medel om ni själva inte klarar vardagen utan det, altså om ni har problem helt enkelt.

Kom ihåg att, ju mer du brukar, ju mindre du supar.(skämt)

Säkert 99.9% scam alltihop.

Saknar oxy lite även om man har några askar liggandes. Får nöja mig med mina norspan plåster och ta något annat
Citera
2011-03-16, 01:42
Bannlyst
Först måste jag säga att jag har blivit ombedd av en polare att fråga en fråga till han på flashback för han har inget konto bla bla bla.....

Men hur som helst. Hur många tabletter/piller oxy är en bra nybörjar dos om man som nybörjare vill prova på drogen ordentligt! Allså att man vill testa på riktigt och få en uppfattning om vad drogen går ut på.
Citera
2011-03-16, 07:28
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
Först måste jag säga att jag har blivit ombedd av en polare att fråga en fråga till han på flashback för han har inget konto bla bla bla.....

Men hur som helst. Hur många tabletter/piller oxy är en bra nybörjar dos om man som nybörjare vill prova på drogen ordentligt! Allså att man vill testa på riktigt och få en uppfattning om vad drogen går ut på.

40mg krossat som intas oralt eller nasalt.
Citera
2011-03-16, 07:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
40mg krossat som intas oralt eller nasalt.
Vad slår på bäst då? Eller vad är den skillnaden på ruset mellan dom båda? Och varför ska man krossa dom om man ska ta dom oralt?
Citera
2011-03-16, 08:34
Medlem
kukspotts avatar
Citat:
Vad slår på bäst då? Eller vad är den skillnaden på ruset mellan dom båda? Och varför ska man krossa dom om man ska ta dom oralt?

För iallafall för mig, så tog det mycket längre tid oralt (okrossat) och effekten var mer utdragen än om jag tog det nasalt..
skillnaden är att oralt lägger till ruset stegvis och att nasalt går det snabbare och ruset är inte lika smygande.
Citera
2011-03-16, 09:35
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:

Nasalt slår på lite fortare men vara lite kortare, för mig i alla fall. Kom ihåg att krossa det till pulver dock oavsett om du ska ta det i näsan eller oralt.
Citera
2011-03-16, 16:46
Bannlyst
Citat:
Nasalt slår på lite fortare men vara lite kortare, för mig i alla fall. Kom ihåg att krossa det till pulver dock oavsett om du ska ta det i näsan eller oralt.
Varför ska man krossa det till pulvet om man ska ta det oralt?
Citera
2011-03-16, 17:33
Medlem
deepss avatar
20mg oxynorm. Kan man ta 10mg oralt och 20 min efter det ta 10mg i näsan? Jag blir ganska skönt påverkad av 200mg tram. Aldrig testat oxy, men tror ni 20mg kommer ge mig nått? Har aldrig mått dåligt på tram men de kanske är lättare att göra de på oxy?
Citera
2011-03-16, 17:38
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Varför ska man krossa det till pulvet om man ska ta det oralt?

För att ta bort depot effekten.
Citera
2011-03-16, 20:47
Bannlyst
Citat:
För att ta bort depot effekten.
Okej! tack för hjälpen! Kram<3
Citera
2011-03-16, 21:44
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mondaymonday
Har fått tag på en oxy 20 mg tablett, krossade den och sedan bombade jag, hur lång tid tar det för ruset att slå?

- -

20mg oralt!? med så lite så är det näsan/iv som gäller
Citera
2011-03-16, 22:00
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
- -

20mg oralt!? med så lite så är det näsan/iv som gäller

Du vet det har högre biotillgänglighet oralt än nasalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in