Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-22, 19:17
Medlem
PanoZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sricken
"Morfinliknande alkaloider" kan innefatta Oxycontin, men jag är ej säker.

fan va drygt att inte veta . får tillbaka körkortet nästa månad och det känns drygt att jag köpte massa såna idag och ska pissa imorgon!
Citera
2009-06-22, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanoZ
fan va drygt att inte veta . får tillbaka körkortet nästa månad och det känns drygt att jag köpte massa såna idag och ska pissa imorgon!

Jag skulle ta det säkra före det osäkra, käka dem imorgon kväll istället.
Men jag förstår verkligen att du är sugen på dem.
Citera
2009-06-22, 19:31
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
"Morfinliknande alkaloider" kan innefatta Oxycontin, men jag är ej säker.

Det innefattar antagligen alla opioider, avstå och vänta tills imorgon istället!
Citera
2009-06-22, 19:43
Medlem
PanoZs avatar
fan va dryygt. fick vänta en halvtimma ute innan killen kom med dom oxå . men men , ska bli skönt att få tillbaka körkortet iaf!
Citera
2009-06-22, 19:52
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
fan va dryygt. fick vänta en halvtimma ute innan killen kom med dom oxå . men men , ska bli skönt att få tillbaka körkortet iaf!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men har du tagit oxycontin någon gång de senaste dagarna? I så fall ligger du i riskzonen ändå...
Citera
2009-06-22, 19:56
Medlem
PanoZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oznek
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men har du tagit oxycontin någon gång de senaste dagarna? I så fall ligger du i riskzonen ändå...

nej var typ 4 veckor sen , men käkade tramadol förra veckan men det har jag aldrig pissat positivt på det förut när jag har lämnat test så det är lugnt ...
Citera
2009-06-22, 20:16
Bannlyst
Citat:

Var inte så säker, jag hade varit nojjig iaf
Citera
2009-06-22, 20:30
Medlem
Citat:
nej var typ 4 veckor sen , men käkade tramadol förra veckan men det har jag aldrig pissat positivt på det förut när jag har lämnat test så det är lugnt ...

Tramadol syns bara i urinen (som alla andra opioider) i 2 - 3 dagar.
Citera
2009-06-22, 20:38
Bannlyst
Citat:
Tramadol syns bara i urinen (som alla andra opioider) i 2 - 3 dagar.

Kan man påskynda det eller är man körd om dom kollar en?
Älskar Tram själv så lite nyfiken bara
Citera
2009-06-22, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Kan man påskynda det eller är man körd om dom kollar en?
Älskar Tram själv så lite nyfiken bara

För det första är det väldigt olika hur länge det syns i urinen, beror på individen själ, hur ofta och hur mycket man tar av preparatet, för någon tar det 2 dagar, för någon annan kanske det tar 4 - 5 om man har riktig "otur".
Angående om det går att "skynda på denna process" så är det bara googla lite, det finns många guider vad man ska äta och inte äta etc. (De flesta guider gäller cb, men du hittar nog något).
Citera
2009-06-22, 22:24
Bannlyst
Citat:
För det första är det väldigt olika hur länge det syns i urinen, beror på individen själ, hur ofta och hur mycket man tar av preparatet, för någon tar det 2 dagar, för någon annan kanske det tar 4 - 5 om man har riktig "otur".
Angående om det går att "skynda på denna process" så är det bara googla lite, det finns många guider vad man ska äta och inte äta etc. (De flesta guider gäller cb, men du hittar nog något).

Okok, alltid bra o veta!

Tack för svaret

MVH
Citera
2009-06-22, 22:35
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
hej har ätit oxycontin och oxynorm nu när jag pissade hos soc, och soc skickar sina analyser till uddevalla .
Nu imorgon ska jag pissa på sjukhuset och dom skickar sina analyser till karolinska ,

Så nu till frågan! kan karolinska se nåt om oxycontin eller oxynorm på sin analys ? om inte så kan jag äta idag med !

Syns inte på analys eller stickor, har prover som bevisar detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in