2015-10-15, 00:07
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Hoppas starkt att det inte är en morot för s.k. streetbombing då jag tror scenen inte räcker till för att täcka "allt" utrymme utan det kommer ske spot-krig som resulterar i beef, vilket inte är varken harmoniskt eller trevligt att gå omkring i. I övrigt en strålande nyhet.
Finns gott om spots kvar i Västerås för denna vinter, såg dock en spit för inte allt för länge sen, så det kanske kokar lite någonstans
Citera
2015-10-15, 21:15
Avslutad
Jag har bombat rätt aktivt nu den senaste veckan och det står jag för!
Men polisen går mig till vansinne och gör grova tjänstefel så ska skola om mig lite och måla lugnare istället för att bomba.

är 23år och den som fattar fattar..

Angående spitsen så har jag fått en förfrågan att höra mig för och jag skickade även ut att de är inte värt att jävlas sådär, de bör lugna ner sig för som du säger de kan koka lite här och där nu.
jag känner knappast fler än 5 målare heller så lite udda för mig att passa budskapet vidare sådär!

Mycket fina gamla målningar finns dock kvar och det är kul att se några aktiva iaf, speciellt som den ensam vargen jag är..

keep it real boys!
Senast redigerad av Ali_l 2015-10-15 kl. 21:18.
Citera
2015-10-16, 00:53
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali_l
Jag har bombat rätt aktivt nu den senaste veckan och det står jag för!
Men polisen går mig till vansinne och gör grova tjänstefel så ska skola om mig lite och måla lugnare istället för att bomba.

är 23år och den som fattar fattar..

Angående spitsen så har jag fått en förfrågan att höra mig för och jag skickade även ut att de är inte värt att jävlas sådär, de bör lugna ner sig för som du säger de kan koka lite här och där nu.
jag känner knappast fler än 5 målare heller så lite udda för mig att passa budskapet vidare sådär!

Mycket fina gamla målningar finns dock kvar och det är kul att se några aktiva iaf, speciellt som den ensam vargen jag är..

keep it real boys!

Ja, hoppas bara att folk kan lösa det genom att se vem som kan klottra mest och bäst, länge sedan man fick se något sådant i Västerås.. :/

Tycker faktiskt det börjat ploppa fram lite nytt folk också, inget av hög kvalité men alltid kul att se att det körs
Citera
2015-10-16, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av netcast
Ja, hoppas bara att folk kan lösa det genom att se vem som kan klottra mest och bäst, länge sedan man fick se något sådant i Västerås.. :/

Tycker faktiskt det börjat ploppa fram lite nytt folk också, inget av hög kvalité men alltid kul att se att det körs

Håller med, jag har varit aktiv i 1 vecka nu och torskat 3 gånger hahaha jag är så orädd men vafan...
Jag torskade i punkt hehe, kan outa mig själv om det behövs för jag skäms inte

NU vill jag lära mig måla på riktigt och ta de lugnt!

kör så de sprutar färg boys!!
Citera
2015-10-16, 21:02
Medlem
Zeeths avatar
Någon som vet vilka som är med i MAF?
Citera
2015-10-17, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Någon som vet vilka som är med i MAF?

Har för mig att jag hörde om någon i MAF men är inte helt 100 så.
Antar att dom är lite yngre för de tags jag har sett är inga höjdare direkt, cleant och simpelt däremot!!
Citera
2015-10-18, 21:39
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Håller med, jag har varit aktiv i 1 vecka nu och torskat 3 gånger hahaha jag är så orädd men vafan...
Jag torskade i punkt hehe, kan outa mig själv om det behövs för jag skäms inte

NU vill jag lära mig måla på riktigt och ta de lugnt!

kör så de sprutar färg boys!!

Ja nu vet nog alla som är aktiva i Västerås vem du är. Ska du ut och måla så håll utkik, hade Harry fortfarande arbetat så hade halva enheten haft span på dig.
Citera
2015-10-21, 15:38
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Har för mig att jag hörde om någon i MAF men är inte helt 100 så.
Antar att dom är lite yngre för de tags jag har sett är inga höjdare direkt, cleant och simpelt däremot!!
Ocoolt att göra personbeskrivningen som vissa utvalda individer kan copypastea in i sina profil-register. Om än spekulationer så är det så.
Citera
2015-10-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Ocoolt att göra personbeskrivningen som vissa utvalda individer kan copypastea in i sina profil-register. Om än spekulationer så är det så.

Alla som sett en Maf tag kan nog anta precis samma som han skrev så känns inte så ocoolt, ditt däremot var det.
Tillbaka till topic, det är kul att se det händer så mycket i Västerås var länge sedan de satt så här mycket!
Citera
2015-10-21, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av netcast
Ja nu vet nog alla som är aktiva i Västerås vem du är. Ska du ut och måla så håll utkik, hade Harry fortfarande arbetat så hade halva enheten haft span på dig.

Nej men någon skulle känna igen tagen efter som jag har gått loss i punkt och i/på 2 bussar..
Söker inte beröm utan folk att lära känna nu när jag taggat ner..

Vem som helst kan göra den bedömningen utav "MAF" och det är min egna personliga åsikt på 3 tags så.. Tror knappast att de blir underlag för någon profilering.
Sen kan det vara x antal anledningar till att de 3 tags jag sett ser ut som dom gör, därav kan man inte helt säga att " just dom killarna är såhära".

drip drip
Citera
2015-10-22, 12:48
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betonad
Alla som sett en Maf tag kan nog anta precis samma som han skrev så känns inte så ocoolt, ditt däremot var det.
Tillbaka till topic, det är kul att se det händer så mycket i Västerås var länge sedan de satt så här mycket!
Vad som är ocoolt och inte kan omöjligen bedömas av internetfenomen men att däremot ens närma sig termen "outa" om än i sådan extremt liten form som skedde här, är de facto inte alls asballt.

Kul att det körs, hoppas jag du förstår kontentan jag vill förmedla är. Och även om jag dragit en knoge igenom rutan vid station så vill jag inte att det pratas om vem de tror har gjort det.
Citera
2015-10-25, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Du menar alltså att det är hyckleri att nyttja sina rättigheter, eller missuppfattar jag?

Du missuppfattade mig ganska grovt, lätt hänt när man uttrycker sig i och tolkar texter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in