2014-04-19, 19:09
Medlem
VonBongs avatar
Ska förbi Västerås (Närmare bestämt Surahammar/Hallstahammar osv.) Finns det nåt ställe man kan fixa cans där eller måste jag ta med mig sånt från Stockholm?

Tacksam för svar!
Citera
2014-04-19, 19:12
Medlem
Ta med färg.
Citera
2014-05-13, 12:47
Medlem
EnLitenkilles avatar
Kommit upp nåt mer från Side?? eller någon annan av de äldre??
Citera
2014-05-13, 14:26
Medlem
fjolla666s avatar
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.2486570-fasader-utsatta-for-klotter
Såg den på vårdcentralen live idag. Ser mycket större och fetare ut än den bilden som ligger ute på västerås graffiti.
Citera
2014-05-13, 15:53
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Kommit upp nåt mer från Side?? eller någon annan av de äldre??
Side har en tokfet linjepiece nere vid x40yarden som enligt mina observatoner borde va rätt ny. Roll, character osv. Sedan ligger pepsi i med tags som vanligt tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.2486570-fasader-utsatta-for-klotter
Såg den på vårdcentralen live idag. Ser mycket större och fetare ut än den bilden som ligger ute på västerås graffiti.
Ohjävlar, den var inte dålig. Bollar att våga ställa sig där och måla.. någon med bild på den andra piecen som talas om i artikeln? Såg att någon kommenterade på v-ås graffiti att de var där och sanerade just nu, trist med tanke på att samma fastighetsägare haft tags på fasaden i över ett år men så fort det blir piecat dyker buffen upp - hyckleri i grov form.
Senast redigerad av parkråtta 2014-05-13 kl. 15:56.
Citera
2014-05-13, 15:58
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
så förtde har en tokfet linjepiece nere vid x40yarden som enligt mina observatoner borde va rätt ny. Roll, character osv. Sedan ligger pepsi i med tags som vanligt tycker jag.

Ohjävlar, den var inte dålig. Bollar att våga ställa sig där och måla.. någon med bild på den andra piecen som talas om i artikeln? Såg att någon kommenterade på v-ås graffiti att de var där och sanerade just nu, trist med tanke på att samma fastighetsägare haft tags på fasaden i över ett år men så fort det blir piecat dyker buffen upp.
Mmmm har suttit tags där ett bra tag innan. Men det e klarg att dom vill Ha bort en så stor blaffa så fort som möjligt. Speciellt när den satt över ett par fönster
Citera
2014-05-13, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Mmmm har suttit tags där ett bra tag innan. Men det e klarg att dom vill Ha bort en så stor blaffa så fort som möjligt. Speciellt när den satt över ett par fönster

Bild på den? Samt finns det någon instagram/tumblr/dylikt med saker ifrån gurkstan?
Citera
2014-05-13, 16:16
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Bild på den? Samt finns det någon instagram/tumblr/dylikt med saker ifrån gurkstan?
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/10300783_690729284319442_8222620755505789903_n.jpg

Streetartwsr.blogspot.com

Eller Västerås Graff på facebook.
Citera
2014-05-13, 17:02
Medlem
erections avatar
Citat:
Side har en tokfet linjepiece nere vid x40yarden som enligt mina observatoner borde va rätt ny. Roll, character osv. Sedan ligger pepsi i med tags som vanligt tycker jag.

Vadå nya pepsi tags eller syftar du på någon annan pseudonym?
Citera
2014-05-13, 17:31
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Vadå nya pepsi tags eller syftar du på någon annan pseudonym?
Har sett en del nya Pepsee & MIC tags den senaste tiden ja, om samma person kör under andra namn behöver vi inte diskutera tycker jag.
Citera
2014-05-14, 22:22
Medlem
erections avatar
Citat:
Har sett en del nya Pepsee & MIC tags den senaste tiden ja, om samma person kör under andra namn behöver vi inte diskutera tycker jag.

Har sett en del MIC dock ingen Pepsi sign. Ja exakt, undra bara om du syfta på en annan pseudonym.
Citera
2014-06-13, 00:11
Medlem
körde omkring i dom västra delarna av stan och mic har kör på riktigt mycke, riktigt kul att se då det var under deras "stortid" man själv körde.. men är alltså inte samma? stilen var exakt som förr ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in