Jag har lite kommentarer som du kan välja att svara på om du känner för det.
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
ABB motiverade sitt terrorbrott i anitislamismens namn, men det faktum att så många av oss misstog det han gjorde, som just islamism, islamistisk terror, orättfärdigar hans handling, gör den illegitim, obefogad, och signalerar snarare en moralisk bankrutt, där man bekämpar fienden med fiendens metoder.
Att använda fiendens vapen är ibland nödvändigt, frågan är om det var nödvändigt i detta fallet.
Citat:
Vi kan också konstatera att det faktum att Oslos gator 22/7, påminde om den vardag som människor i Libyen eller Palestina lever under, vilket indikerar en förekommande tredje aktörsgrupp.
Men det är väl just vad nationalister vill undvika, att detta ska bli som vilken annan dag som helst. Tänk dig att muslimer blir majoritet i vita länder, och att bomber sker lika ofta som i MÖ.
Citat:
En aktörsgrupp som påfallande ofta är inblandade i sånt här, oavsett om det är kristna eller muslimer som drabbas.
Personligen tycker jag att religion bör bannlysas i sekulariserade länder, år 2011 fyller de ingen funktion. Bortsett från att de är traditioner.
Citat:
Ideologierna jag talar om är sionism och counterjihadism, det var dom ideologierna som ABB stod för, och det är min genuina förhoppning att Sverigedemokraterna, Fremskrittpartiet, och andra sådana partier i Europa, nu kommer att gå under.
Är inte såna partier(SD i vårt fall) i alla fall bättre än S/V/MP och regeringen i nationalisters ögon?
Citat:
ABB är utsedd, vi och han (och sionisterna i SD) är bundna till varandra, oavsett om vi vill det eller ej. I en pervers förbindelse, likt horrocruxerna i Harry Potter-böckerna, är vi ålagda att dela öde med varandra. Det är vämjeligt, men det är sant. Han är högerextremist, vi är det också. Det är våran gemensamma roll, som vi påtvingats.
Kan stämma, muslimer(eller islamister) ses väl nästan som synonymt till terrorister(minns användaren som under bombningarna tyckte att tråden borde ha flyttats till "brott" istället för "terrorism" för att det inte var muslimer som låg bakom dådet).
Citat:
Och nu står vi här, med våran vita hud, och vårat plågsamt bultande samvete, lamslagna över det inträffade.
Vi (nationalister) måste fråga oss; ÄLSKAR vi vårat folk, älskar vi det folk vars vrede vi snart kommer att få över oss?
Man blir lite ledsen när man läser detta stycke, speciellt det fetstilta.
Citat:
Vi har förlorat den här striden, det är bara till att acceptera det. Dom vann, vi förlorade.
Ger du inte upp lite väl lätt nu?
Citat:
Jag tänker själv sluta skriva här på FB, snart.
Se ovan.
Citat:
Fyll på alla vita länder med invandrare, till max, så får vi se om medelsvensson till slut blir rasmedveten, om folket till slut börjar inse värdet av preservationism.
Det arbete som görs innan(dvs nu) är väl i hopp om att man inte vill nå detta stadium som du nämner, men om det är förgäves? Vem vet? I vissa länder har man motverkat islam ganska hårt redan nu. Förhoppningsvis når det Sverige tidigare än vad du skriver.
[EDIT]: Fan vad jag hatar sommarlovet, kids från båda sidorna som bara infekterar denna(och alla andra) tråden utan att bidra med något vettigt.