2011-07-27, 16:10
Medlem
hopplakerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qxxy
All ära åt trådskaparen, Anders är inte en nationalist utan en medarbetare för sionisterna.
Stämmer bra de! Kul att man ser lite vaket folk här o där.
Citera
2011-07-27, 16:17
Medlem
Incubus123s avatar
Möjligen så kommer SD ha det svårt de närmsta 6 månaderna, men i slutändan har denna händelse inte förändrat något i Sverige, vår verklighet är lika sann idag som den var för en vecka sedan och jag tvivlar starkt på att den kommer bli bättre på något sätt då massinvandringen fortsätter i en allt snabbare takt.

Valet är först om 3 år ! De värsta vågorna från detta dåd kommer att ha nästintill försvunnit tills dess.
Citera
2011-07-27, 16:24
Medlem
Heladageniskogens avatar
Det är inte över förrens de sista två fertila svenskarna dör och även om så skulle ske skulle ändå den svenska genetiken leva vidare och det bruna kreolfolket som tar över kanske en dag tröttnar på sin globala skitidentitet och letar i generna efter sin historia.

Hur som helst stämmer det däremot att djävulens rike måste komma innan något uppvaknande sker (jag har slutat att tro på SD och "mjukstarter"). Sverige måste täckas i ett djävulsbrunt mörker för att kunna räddas (det finns inget annat val). Visst kommer hela kulturarvet och historien vara förstörd,stulen och såld till utländska samlare, visst kommer hela samhället och alla århundraden av utveckling vara tillintetgjord men svenskarna kommer ändå att finnas kvar som en etniskt ren och förhoppningsvis endogamisk minoritet som då verkligen inte har något annat väl än radikal etnisk nationalism. Och det är därför kampen måste fortsätta..

Det måste finnas en stabil grund för svenskar som vill behålla ett etiskt rent och endogamiskt Sverige, som vill fortsätta årtusenden av historia och då kan vi naturligtvis INTE sluta. Se exempelvis hur stora delar av trådsvaren i I&I och dylikt som görs av människor medvetna om judiska maktförhållanden, om vikten av endogami, etnisk och rasmässig renhet och som vet om Sveriges fantastiska historia! Detta och annat kommer att påverka folk, vi har framtiden i våra händer sålänge vi visar för folk att den finns där!
Citera
2011-07-27, 16:32
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Det tror jag inte du behöver ge någon en lektion i, men vi talar om en väldigt speciell situation nu. Norge, Sverige och nästan resten av hela Europa är idag hem åt extremt många muslimer och andra invandrare. Att något europeiskt lands etniska population skulle sätta ned foten och kräva gamla traditioner kommer inte hända. Jag är bara realistisk.

Annars får du gärna dela med dig av den teori du har om hur detta skulle genomföras.
Folk kommer att märka att det här systemet är ohållbart. Det f d idylliska Sverige och Europa kommer progressivt att förvandlas till ett enormt Rio de Janeiro/Johannesburg/USA-förort, med tillhörande mobbing, rån, överfall, våldtäkt och allmän dekadens. Kaoset har bara börjat, och redan så har i princip varenda europeiskt land ett "nationalistiskt" parti i riksdagen.

Jag är inte heller övertygad om att Europa kommer att resa sig upp. Jag är dock övertygad om följande: antingen så kommer Europa att resa sig upp, eller så kommer det att bli en enorm dystopi likt Johannesburg, där vita förföljs, hånas, slaktas och våldtas. Något mellanläge existerar inte; välfärd och världsherravälde går inte att upprätthålla om vi ska ta hand om en massa negrer och araber, och dessutom samtidigt konkurrera med Kina.
Citera
2011-07-27, 17:04
Bannlyst
Jag har lite kommentarer som du kan välja att svara på om du känner för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
ABB motiverade sitt terrorbrott i anitislamismens namn, men det faktum att så många av oss misstog det han gjorde, som just islamism, islamistisk terror, orättfärdigar hans handling, gör den illegitim, obefogad, och signalerar snarare en moralisk bankrutt, där man bekämpar fienden med fiendens metoder.

Att använda fiendens vapen är ibland nödvändigt, frågan är om det var nödvändigt i detta fallet.

Citat:
Vi kan också konstatera att det faktum att Oslos gator 22/7, påminde om den vardag som människor i Libyen eller Palestina lever under, vilket indikerar en förekommande tredje aktörsgrupp.

Men det är väl just vad nationalister vill undvika, att detta ska bli som vilken annan dag som helst. Tänk dig att muslimer blir majoritet i vita länder, och att bomber sker lika ofta som i MÖ.

Citat:
En aktörsgrupp som påfallande ofta är inblandade i sånt här, oavsett om det är kristna eller muslimer som drabbas.

Personligen tycker jag att religion bör bannlysas i sekulariserade länder, år 2011 fyller de ingen funktion. Bortsett från att de är traditioner.

Citat:
Ideologierna jag talar om är sionism och counterjihadism, det var dom ideologierna som ABB stod för, och det är min genuina förhoppning att Sverigedemokraterna, Fremskrittpartiet, och andra sådana partier i Europa, nu kommer att gå under.

Är inte såna partier(SD i vårt fall) i alla fall bättre än S/V/MP och regeringen i nationalisters ögon?

Citat:
ABB är utsedd, vi och han (och sionisterna i SD) är bundna till varandra, oavsett om vi vill det eller ej. I en pervers förbindelse, likt horrocruxerna i Harry Potter-böckerna, är vi ålagda att dela öde med varandra. Det är vämjeligt, men det är sant. Han är högerextremist, vi är det också. Det är våran gemensamma roll, som vi påtvingats.

Kan stämma, muslimer(eller islamister) ses väl nästan som synonymt till terrorister(minns användaren som under bombningarna tyckte att tråden borde ha flyttats till "brott" istället för "terrorism" för att det inte var muslimer som låg bakom dådet).

Citat:
Och nu står vi här, med våran vita hud, och vårat plågsamt bultande samvete, lamslagna över det inträffade.
Vi (nationalister) måste fråga oss; ÄLSKAR vi vårat folk, älskar vi det folk vars vrede vi snart kommer att få över oss?

Man blir lite ledsen när man läser detta stycke, speciellt det fetstilta.

Citat:
Vi har förlorat den här striden, det är bara till att acceptera det. Dom vann, vi förlorade.

Ger du inte upp lite väl lätt nu?

Citat:
Jag tänker själv sluta skriva här på FB, snart.

Se ovan.

Citat:
Fyll på alla vita länder med invandrare, till max, så får vi se om medelsvensson till slut blir rasmedveten, om folket till slut börjar inse värdet av preservationism.

Det arbete som görs innan(dvs nu) är väl i hopp om att man inte vill nå detta stadium som du nämner, men om det är förgäves? Vem vet? I vissa länder har man motverkat islam ganska hårt redan nu. Förhoppningsvis når det Sverige tidigare än vad du skriver.

[EDIT]: Fan vad jag hatar sommarlovet, kids från båda sidorna som bara infekterar denna(och alla andra) tråden utan att bidra med något vettigt.
Citera
2011-07-27, 17:08
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Fyll på alla vita länder med invandrare, till max, så får vi se om medelsvensson till slut blir rasmedveten, om folket till slut börjar inse värdet av preservationism. DÅ kan vi organisera oss, när folket efterfrågar det.
Om jag inte hade läst tidigare inlägg av dig hade jag varit övertygad om att du inte var nationalist över huvud taget. Maken till feg råtta har jag aldrig stött på.

Du menar alltså, på fullaste allvar, att nationalister på grund av vad en människa gjort helt ska sluta engagera sig politiskt och istället låta landet förfalla? Någonting måste verkligen ha slagit slint i skallen på dig, på riktigt. Sök hjälp, för du verkar inte må bra när du resonerar som du gör i den här tråden. Det verkar som att du är helt apatisk, har gett upp, självmord nästa eller?

Att börja "fylla på" med invandrare i förhoppning om att medelsvensson "vaknar upp" när det redan är för sent är så ologiskt så det finns inte. Att du tappat all motivation att kämpa för ditt land och din ras på grund av vad en enda människa fått för sig att göra måste ju betyda att din motivation inte kan ha varit speciellt stark till att börja med. Är du måhända 17-18 år, har läst lite om nationalism på Internet och fått för dig att du ska bli en stor, stark viking (så länge ingen dör)?

Du är villig att böja dig ned och låta mångkulturalismen knulla dig i röven, att låta landet förfalla, bara för att du har dåligt samvete?

Sådana som du behövs inte i kampen, det kan jag lova. Nationalismen klarar sig bättre utan din hjälp, det är jag övertygad om.
Citera
2011-07-27, 17:46
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Kan samtliga seriösa skribenter i tråden avvakta en aning med de personliga påhoppen? Lantbruk är duktig skribent som uppenbarligen hamnat i ett tillstånd av chock, eventuellt utvecklat akut stressreaktion (på sikt posttraumatiskt stressyndrom) till följd av Norgeincidenten som uppenbarligen påverkat honom starkt. Vi som läst inlägg av Lantbruk förut noterar att han har en empatisk sida hos sig (ex 1, 2) han har sedermera lätt att uppfatta lidande hos andra och bär en del av bördan själv. Han har tidigare vittnat om psykisk ohälsa i form av bl.a depressiva tillstånd (ex 1, 2, 3). Det är således knappast osannolikt att han, efter få timmar sömn och antagligen begränsat matintag, hamnat i ett tillstånd av just fullständig chock (medföljande symtom: apati, överkänslighet, förvirring) pga de norska dödsfallen. Han har sedan varit inloggad på sitt FB-konto och i förvirring och olycka formulerat inlägg som han, under sitt depressivt präglade tillstånd, funnit rimliga.

Det är inte hedersvärt att flyga på en sjuk kamrat. Hans påståenden är falska och skall bemötas, men han som person skall behandlas vänskapligt. Vid förekomst av ex.v akut stressreaktion kan en person uppvisa flera former av försvarsmekanismer för att försöka hantera händelsen. Ex.v förekommer en strategi att isolera och förneka (i detta fall nationalismen) allt som rör det som utlöste chocken. Irrationalitet, sömnsvårigheter och annat är också förekommande.
Senast redigerad av HemligaSallskapet 2011-07-27 kl. 17:49.
Citera
2011-07-27, 17:49
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finolugn
Du har inte läst på ordentligt, i tillägg till koranen finns en hel del skrifter som skall läsas i anslutning till "boken" och efter den, gör det, och återkom. Thank you.
Skriven av Islamister! :-)
Citera
2011-07-27, 17:50
Medlem
Juristens avatar
TS är en riktigt sorglig person. Måhända blir det lite tufft för SD under några månaders tid, men den svenska invandringspolitikens totala faljerande kommer inte bara att försvinna. Rosengård blir inte ett mångkulturellt, integrerat paradis, invandrargäng slutar inte misshandla och råna och svenska muslimer kommer inte börja respektera den svenska sekulariserade kulturen.

SD kommer att få klart fler röster i valet 2014.
Citera
2011-07-27, 17:52
Bannlyst
Lantbruk hade sömnproblem när han skrev detta. Det kan ställa till med stora problem och jag hoppas han har fått sova ut.
Citera
2011-07-27, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Icke-pacifistiska nationalister kan fortsätta kampen. Ingenting är över nu, du reagerar oerhört emotionellt. Sansa dig. Vad som konkret har skett är ett motangrepp: en bomb har detonerat i syfte att skrämma/varna rasförrädare i den norska riksdagen, ett tiotal ungdomar till politiska företrädare och sedermera förrädare har avrättats. Dessa ungdomar var också djupt engagerade i nordfientlig aktivism. Detta är ett pågående krig i lågintensiv fas och vi tog precis ett nästa steg. Det är dina barn som kommer slaktas som boskap, eller deras. Alla som arbetar mot ett vitt Europa är motståndare som inte kommer tveka att orsaka oss svår skada, glöm aldrig det. Vitt blod kommer flyta, det är vårt eller deras. På sikt utrotas vi som ras, och förrädiska element kommer beblanda ut vårt blodslinje till en ohelig blandning med primaterna från Afrika. Det är vår vita framtid utan sådana som Breivik. Sansa dig.

Lyssna på dig själv. Hjärntvättad i grund och botten. Vilken jävla kamp? Det är idioter som dig och Breivik som vill inbilla er någon kamp, den enda "kamp" som finns är kriminella invandrare som egentligen bara är ute efter pengar på olaglig vis samt er dumma "nationalister" som tolkar denna brottslighet som någon form utav "krigsförklaring mot de vita". Ni inbillar er detta och tolkar verkligheten, den förvandlas till någon felaktig och konstig världsbild, likt de liberala muslimer som vill intala sig om att islam kan tolkas om för att passa i en demokrati. På samma dumma sätt tolkar ni verkligheten, nej det rör sig om kriminella individer samt människor som har det sämre ställt i vårt land och konspirationssugna "nationalister" med en massa ilska, invandrare har inte "krigsförklarat" mot någon. Sådana fåniga uttryck tar du och Breivik upp. Denna "krigsförklaring" är ett ord som ni själva tar upp, den är helt obefintlig tills ni börjar babbla om den. Era hjärnor är helt insmörjda i denna skiten. Du är du, du är inte representant för vad ett helt folk vill, även om ett helt folk har en ganska homogen genpool betyder det inte att åsikterna är homogena. Men ni diktaturförespråkare skiter väl i vad folk tycker, era sjuka föreställningar är ju det som ska gälla
Senast redigerad av Kourosh 2011-07-27 kl. 18:19.
Citera
2011-07-27, 18:27
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kourosh
invandrare har inte "krigsförklarat" mot någon.
Nä (förutom en viss utvald invandrargrupp ) men däremot används ni som vapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in