Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-26, 10:15
  #1
Medlem
Slideits avatar
ahej!

Nu vet jag dock inte om denna tråd ligger rätt, men de är ju om cb så jag gissar på det.

Nu är det så att varje gång jag rökt cb sen jag börja trippa på 4-homet så har jag börjat märkt att jag kan få lite små hallisar när jag rökt cb, och även se fraktaler aka min symbol som jag kallar de under 4-homet trippen. Senast jag intog 4-homet va över två veckor sen och för några dagar sen så fick jag lite små hallisar när jag rökt en gås.

Är det andra som märkt att man fått hallisar på cb efter man trippat på 4-homet?
Eller folk kanske börjat fått CEV's efter man trippat på Mxe eller liknande?

peace
Citera
2011-07-26, 12:52
  #2
Medlem
Elysas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slideit
ahej!

Nu vet jag dock inte om denna tråd ligger rätt, men de är ju om cb så jag gissar på det.

Nu är det så att varje gång jag rökt cb sen jag börja trippa på 4-homet så har jag börjat märkt att jag kan få lite små hallisar när jag rökt cb, och även se fraktaler aka min symbol som jag kallar de under 4-homet trippen. Senast jag intog 4-homet va över två veckor sen och för några dagar sen så fick jag lite små hallisar när jag rökt en gås.

Är det andra som märkt att man fått hallisar på cb efter man trippat på 4-homet?
Eller folk kanske börjat fått CEV's efter man trippat på Mxe eller liknande?

peace

Jag har samma, dock så rökte jag under mina hallucigena rus också.

Jag tror det beror på association.
Citera
2011-07-26, 12:59
  #3
Medlem
Slideits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elysa
Jag har samma, dock så rökte jag under mina hallucigena rus också.

Jag tror det beror på association.

Jo de har jag oxå gjort, tror du det kan bero på det? att hjärnan uppfattar Cb't som när man trippar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback