Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
vilken mäng tycker ni är lagom när ni slår i er dollisar ja brukarligga på ca 150mg ibland 200 tycker de sticker lite väl mkt då....
Lugna ner dig istället, gör ett tappert försök att bli ren från all skit.
Vill inte vara nån moral-predikare, alla får/skall knarka så mycket dom själva vill såklart, men du skrev nyligen vill jag minnas att du nyligen fått en liten dotter du inte får träffa om du inte slutar knarka...
Jag lovar dig, det är bättre än alla droger som finns att få vara med sin lilla tjej det första året och se allt dom små krabaterna lär sig och hittar på. Det är fan obeskrivligt vilka känslor det väcker i en!
Hon är värd det flera gånger om din lilla tjej, ingen AT som inte gör det värt lyckan du kommer få av hennes villkorslösa kärlek till dig som pappa!!!
Talar av egen erfarenhet, slutade med allt när jag blev pappa, eller när tjejen vart gravid. Hymmlar inte med att jag nu äter tramadol samt iktorivil, men till viss del kan jag iaf "rättfärdiga" det med att jag hämtar båda på recept. Och visserligen har hon ju blivit stor nu, snart 2år, men hon kommer alldrig sluta ge mig världens skönaste lyckorus...
Nog följer jag inte alltid föreskriven mängd, men illegala droger är det slut med iaf.
Blev en hel del off topic. Men kände för att stötta dig i det bara. Vill du snacka med nån om detta eller för den delen skälla ut mig så skriv gärna ett pm eller nåt.
Skulle mer än gärna bolla lite tankar och funderingar med dig om detta om du vill det, alltid skönt att snacka av sig med nån som varit/är i liknande situation som en själv...
Allt är möjligt, glöm inte det! (nej jag är inte religös)
Mvh
/Jedi