2010-11-29, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Har inte du redan gjort en egen tråd där dina frågor besvarats? Eller försöker du sammla folk som skickar PM så du kan scamma dem?? :/

Vad fan snackar du om? Jag har inte lagt upp någon jävla tråd..
Citera
2010-11-30, 03:52
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Varför snackar folk om krossade tabs när det uppenbarligen är en flaska med vätska i? Den innehåller morfin och skopolamin, morfin antar jag du vet vad det är. Skopolamin är sederande,muskelavslappnande samt hallucinogent i stora doser, antagligen inte i dom doserna i din flaska dock, ser ingen användning för detta i läkarvården direkt=)
Skopolamin används även i form av plåster för att bota åksjuka/illamående. Eftersom vissa blir illamående av opioider låter det ju som en väldigt bra kombination.
Citera
2010-12-01, 20:46
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Vad fan snackar du om? Jag har inte lagt upp någon jävla tråd..

SORRY!
var rätt veck och trodde du var en annan, har ingen aning vad jag snackade om! inget illa menat nu i efterhand!
Citera
2010-12-03, 17:09
Medlem
stonedXmans avatar
dolcontin utan rövpump.. behöver hjälp

jag och några kompisar har fått tag på några 100 mg tabletter dolcontin och har ingen rövpump. går det att stoppa upp en hel tablett och den smälter sakta eller måste man använda sig av någon annan metod?

vilken är bäst i så fall? näsalt verkar inte som det mest populära men oralt har jag inte riktigt fått grepp om.

någon som vill vara vänlig och ge oss råd eller tips?

EDIT: röda piller som det står "DU" på. helt runda
Senast redigerad av stonedXman 2010-12-03 kl. 17:21.
Citera
2010-12-03, 17:32
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonedXman
jag och några kompisar har fått tag på några 100 mg tabletter dolcontin och har ingen rövpump. går det att stoppa upp en hel tablett och den smälter sakta eller måste man använda sig av någon annan metod?

vilken är bäst i så fall? näsalt verkar inte som det mest populära men oralt har jag inte riktigt fått grepp om.

någon som vill vara vänlig och ge oss råd eller tips?

EDIT: röda piller som det står "DU" på. helt runda

Iv antar jag inte 'r er grej, annars super med dolcisar....näsan är inget bra alls..
Krossa å mosa mellan 2 matskedar, efter att du skalat den, fyll matskeden med socker och svälj..... trevlig helg
Citera
2010-12-03, 17:35
Medlem
jamsis avatar
Ja eftersom det är tabletter ska dom ingen annan stans än sväljas ner i halsen!
Citera
2010-12-03, 17:43
Medlem
Blanda ut dem i lite vatten, stoppa in en tratt i röven, ställ dig på händer medans polaren häller.
Citera
2010-12-03, 18:17
Bannlyst
Biotillgängligheten på dolc är urusel minst sagt.

Mitt tipps är att du väntar tills imorgon, tar en tripp till apoteket och ber att få en spruta så att du kan mata dina kattbebisar med. De är nyfödda och behöver lite hjälp. Så får du 2-3 dputor som du sedan försiktigt skär bort själva ringen på och "wiiiips" så har du en rövpump!

Annars så är biotillgångligheten rätt så dåligt även om man tar det i tvåan och ännu sämre att ta det oralt!

Det enda sättet att ta dolcontin är "IV" så får du mest valuta för pengarna och du behöver knappt haövften av det du tänkt!
Citera
2010-12-08, 18:58
Medlem
JimMorrison84s avatar
Precis hämtat ut tre paket tarqiniq 10mg. tre paket oxynorm 10mg och köpt två paket dolcontin 30mg. så nu ska jag nog klarta mig tills nästa recept kommer in.

Hämtade ut 200 lyrica 150mg också. Har för mig att lyrica boostar morfin? Har jag rätt?

äter en vanlig dag 20mg targiniq och ca 40mg oxy mot smärta. men det brukar räcka för att bli lite skön på också. Hur ska jag göra med dolcontinet? Har hört att det är värdelöst att ta oralt. Men är ganska osugen på att pumpa upp något i tvåan......
Citera
2010-12-09, 17:34
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Lånar tråden lite, har 30mg dolc är det ens värt o käka den, kommer jag känna av någonting?
Citera
2010-12-10, 02:12
Medlem
erections avatar
Om du har 100 st så tycker jag att du nästan kan ta 200 mg oralt. Vart jävligt skön på det trots tolerans. Tycker frisättningen av histaminer är riktigt obehaglig när man tar IV. Även svårt att lösa.

Alternativet som folk redan har skrivit är att trycka upp dem i röven och då får du lite mer av dina tabletter. Men om du inte är sugen på att köra upp nå i röven så ta dem oralt.
Senast redigerad av erection 2010-12-10 kl. 02:15.
Citera
2010-12-10, 19:18
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Om du har 100 st så tycker jag att du nästan kan ta 200 mg oralt. Vart jävligt skön på det trots tolerans. Tycker frisättningen av histaminer är riktigt obehaglig när man tar IV. Även svårt att lösa.

Alternativet som folk redan har skrivit är att trycka upp dem i röven och då får du lite mer av dina tabletter. Men om du inte är sugen på att köra upp nå i röven så ta dem oralt.
Histaminfrisättningen är ju härlig! Eller det kan vara obehagligt vid 300mg IV så kliar det satan, man tror man ska sprängas haha.

Ha det bra min broder
/Streetmann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in