2011-07-22, 17:39
Medlem
Melissans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SURGUBBEN
Sanningen är ju att kampsport går ut just på våld. Det är liksom poängen med det hela. Ganska vanligt att dessa värstingar som spränger ett topplock pysslar med just kampsport.

Blir du våldsam av att spela spel där det går ut på att döda så många som möjligt?
Visst går kampsport ut på våld, men det gör en verkligen inte aggresiv. Visst finns det en del som är ganska kaxiga och så, som inte hymlar med att man skulle kunna slå skiten ur någon. Men det är sällan det händer att de vågar göra det som är sagt, och om det händer så beror det nog mer på att individen är idiot/går på preparat än på själva kampsporten.

Man kan väl nästan kunna tänka sig att aggresiva människor får utlopp för sina känslor genom att utöva en del kampsporter så de inte behöver göra det "privat"
Citera
2011-07-22, 17:54
Medlem
sneakykugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runsliingan
Bitch had it comming !
aaahahahaha xDD

OnT: nä fyfan vilken kille, får dåliga vibbar bara av att kolla på honom. Såg lite bonnig ut. Äre bönner som hänger i Åsa/Kungsbacka?
Citera
2011-07-22, 18:08
Medlem
Jag bor ju då i Åsa.. Och jag vet vem denna killen är o växte upp i samma område som han.. Vi var mycket med varandra faktiskt.. Jag kan säga att han var väldigt schysst men har kommit på fel bana i livet. tycker detta är väldigt Tragiskt.

@Sneakykug.. Åsa är inte bonnigt det är Frillesås o Fjärås (Orter runt åsa) som är RIKTIGT bonniga.
Senast redigerad av Phurionn 2011-07-22 kl. 18:11.
Citera
2011-07-22, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phurionn
Jag bor ju då i Åsa.. Och jag vet vem denna killen är o växte upp i samma område som han.. Vi var mycket med varandra faktiskt.. Jag kan säga att han var väldigt schysst men har kommit på fel bana i livet. tycker detta är väldigt Tragiskt.

@Sneakykug.. Åsa är inte bonnigt det är Frillesås o Fjärås (Orter runt åsa) som är RIKTIGT bonniga.
Åsa är sjukt jävla WT & bonnigt. Inte konstigt att det händer en sån här sak där. Kan tänka mig att det är ett samhälle fyllt av familjegräl, incest och inavel. GM i tråden verkar ha genomgått alla tre stadierna. Hoppas någon "plockar" honom.
Citera
2011-07-22, 18:22
Medlem
Har för mig att dem individer som pysslar med mma (kampsport). skulle ge minsta sken om att vara stökiga personer som har i avsikt att slåss och misshandla tjejer då blir dom utslängda ganska omgående sådana är verkligen inte välkomna på MMA-gym varken tränarna där eller utövare vill veta av dom.
Citera
2011-07-22, 18:36
Medlem
kirknastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
När ska våldet mot kvinnor ta slut? Vad är det för jävla dårar som håller på med sånt här och varför har denna brottsform blivit som en sport numera? Fler och fler ansluter sig. Många frågor och förmodligen är det ingen som har några svar, eftersom ingen i det här ynkliga landet vågar bekänna att män sedan urminnes tider haft känslomässiga aggressionsproblem och att stora åtgärder därför krävs ifall vi skall kunna vara ett civiliserat samhälle och inte en jävla chimpansklan full av överspända anabola-ronnys till män och rädda kvinnor som knappt vågar gå utanför dörren längre...

Hur är det med idiotiska fruntimmer som tror att deras kön är någon typ av carte blanche för att bete sig hur överjävligt som helst? Man ska tydligen tåla vad som helst i ett civiliserat samhälle så länge protagonisten är en kvinna. Allt annat är kvinnofridskränkning!

Tycker dock inte att miffot det handlar om handlat rätt. Hade väl räckt med en snyting? Det skulle ha varit jämlikt.
Citera
2011-07-22, 19:41
Medlem
ralph89s avatar
Varför har ingen hängt ut honom än? eller har jag missat det?
Robi* hultma*
http://www.facebook.com/SHPlus
Citera
2011-07-22, 19:52
Medlem
Big-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralph89
Varför har ingen hängt ut honom än? eller har jag missat det?
Robi* hultma*
http://www.facebook.com/SHPlus

Länken fanns med i TS första inlägg i tråden, men annars är det lugnt.
Citera
2011-07-22, 20:25
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markuz85
Nu är jag ju ingen expert, men förekommer inte steroider bland kampsportare också?

När jag tränade kampsport för länge sedan förekom det inga preparat överhuvudtaget, bara ren och bra träning.

Att de kände att de var tvungna att nämna kampsportsdelen alls visar bara på extrem brist på insikt i denna från reporterns sida.
Citera
2011-07-22, 20:47
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
När jag tränade kampsport för länge sedan förekom det inga preparat överhuvudtaget, bara ren och bra träning.
...så vitt du vet
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Att de kände att de var tvungna att nämna kampsportsdelen alls visar bara på extrem brist på insikt i denna från reporterns sida.
Jag tycker att det är ett sätt att få fram att det är grovt, och ev. rent dödligt våld det handlar om. Vad du än säger så är det trots allt jävligt stor skillnad på att bli misshandlad av random alkis och en vältränad kampsportare. Däremot så kan jag förstå att du som kampsortare tar åt dig och tycker att det är vinklat, men eftersom jag inte är kampsportare själv så vet jag inte hur det upplevs.
Citera
2011-07-22, 21:17
Medlem
Hur f-n kan man spöa en brud över huvud taget? Klarar man det inte med ordets makt så lägg ner! SÅ j-a fegt!
Citera
2011-07-22, 21:20
Medlem
Gulbrandbils avatar
jag känner honom, och han ska tydligen va rätt lugn av sig. av det jag lärt känna av honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in