• 5
  • 6
2011-09-06, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janoo
Är ganska säker på att detta är BO:

http://www.facebook.com/profile.php?id=820648975

Känner GM.

Va du tvungen att lägga ut mig här..
Citera
2011-09-07, 09:30
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feeeliiciaa
Va du tvungen att lägga ut mig här..
Det var han absolut inte och det var jävligt onödigt. Brottsoffer ska skyddas, enligt min mening.

När vi ändå har dig här i tråden undrar jag om du har lust att dela med dig av vad som hänt? Om det finns något som du kan dela med dig av med tanke på eventuell pågående utredning.
Citera
2011-09-08, 08:43
Medlem
A.B.M.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det var han absolut inte och det var jävligt onödigt. Brottsoffer ska skyddas, enligt min mening.

När vi ändå har dig här i tråden undrar jag om du har lust att dela med dig av vad som hänt? Om det finns något som du kan dela med dig av med tanke på eventuell pågående utredning.

Eftersom båda är BO så skall väl båda skyddas?!
Vad media säger/skriver har väl aldrig varit sanningen, oavsett vad dom skriver om..
Senast redigerad av A.B.M.D 2011-09-08 kl. 09:30. Anledning: Citat fick följa med!
Citera
2011-09-08, 10:09
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.B.M.D
Eftersom båda är BO så skall väl båda skyddas?!
Är båda BO i denna tråd? Hur menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av A.B.M.D
Vad media säger/skriver har väl aldrig varit sanningen, oavsett vad dom skriver om..
Tack för upplysningen, Einstein.
Citera
2011-09-08, 13:28
Medlem
A.B.M.Ds avatar
Citat:
Är båda BO i denna tråd? Hur menar du?
Jag menar det jag skriver, att båda är BO då båda är anmälda för misshandel.
Det gör även båda till GM, alltså bör bägge hängas ut, eller ingen..

Citat:
Tack för upplysningen, Einstein.
Eftersom du inte tar reda på fakta så var jag tvungen att påpeka detta..

Ett litet
Citat:
Brottsoffer ska skyddas, enligt min mening.
Citera
2011-09-08, 14:43
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gelfand
Säga vad man vill om vem som är skyldig men om jag träffade en tjej och det kommer fram att (någon av) hennes tidigare killar har misshandlat henne så skulle jag inte ens vilja ta i henne med en tång.
Tur för mig då att det finns riktiga män här i världen. Min första kille slog mig men det var naturligtvis HAN som var idioten. Det är nu 10 år sedan det tog slut och jag har aldrig varit med om att någon rört mig på ett elakt sätt sedan dess. Men sen har jag ju inte varit ihop med idioter som du heller...
Citera
2020-03-03, 00:12
Medlem
Jag vet att mannen i frågan ännu inte har förändrat sina dåliga vanor av att agera impulsivt, brottsligt och våldsamt.
Tack och hej, leverpastej !
Citera
2020-03-03, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Jag vet att mannen i frågan ännu inte har förändrat sina dåliga vanor av att agera impulsivt, brottsligt och våldsamt.
Tack och hej, leverpastej !
Berätta mer!
Citera
2020-03-03, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SURGUBBEN
Sanningen är ju att kampsport går ut just på våld. Det är liksom poängen med det hela. Ganska vanligt att dessa värstingar som spränger ett topplock pysslar med just kampsport.
Det är helt uppenbart att kampsportträning inte på något vis är fostrande på något positivt sätt.
Många värstingar som jag känner till, tränar kampsport och detta enbart för att stärka sina maktpositioner. Det är dags att domstolar tar hänsyn till sådant vid misshandelsmål, när en vältränad kampsportare misshandlar någon som inte har den kunskapen, bör det jämföras med resande livsfarligt vapen.
Citera
2020-03-17, 17:49
Medlem
Ännu en gång är han anmäld för misshandel. Denna gången på sin egen syster.

Här är FUP
https://minfil.com/F7geW4hdo7/Varber...9_Aktbil_8_pdf

Vissa människor förändras aldrig.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in