Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-09-22, 13:18
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Precis 18-4/ 184 har man ju sett en del av så Black & Red var bara en ren spekulation...


Vadå har nu RD börjat umgås med R.B.S som är S.L underhuggare? RED & BLACK är S.L färger vad jag vet. HA har ju RED and WHAIT? RD är bara ett fåtal killar kanske ca 4-5 medlemmar.
Citera
2011-09-22, 13:44
  #26
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
Vadå har nu RD börjat umgås med R.B.S som är S.L underhuggare? RED & BLACK är S.L färger vad jag vet. HA har ju RED and WHAIT? RD är bara ett fåtal killar kanske ca 4-5 medlemmar.


RD Red Devils MC är betydligt fler än ett par medlemmar iaf om du tittar till hela Sverige. Dom kör enligt gängse standard dvs med ett minimum av 5 fullvärdiga medlemmar per chapter.

Jag har aldrig sagt att dom umgås med RBS för det har jag ingen aning om men jag menade att jag "trodde" att den som sett en "Support Black & Red" troligen var supporter till RD.

Detta baserade jag på MaZtheGangster uttalande;
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
HALLÅ LYSSNA HÄR!
Underklubben till Syndicate Legion heter Red & Black Soldiers och inget annat!

Men som sagt 18-4 ( Akronym för RD ) är en hel del i Sverige med ett flertal Chapter och närmsta till Kristianstad torde väl vara Trelleborg. Har svårt att se dom i någon form av vänskap med SL om jag ska vara ärlig.
Citera
2011-09-25, 23:22
  #27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
finns dem som tycker det och dem som inte gör det


RD bär endast support 81, Support red & black är S.L så tror inte RD använder samma färger när deras moderklubb har rött och vitt?
Citera
2011-09-25, 23:24
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
RD Red Devils MC är betydligt fler än ett par medlemmar iaf om du tittar till hela Sverige. Dom kör enligt gängse standard dvs med ett minimum av 5 fullvärdiga medlemmar per chapter.

Jag har aldrig sagt att dom umgås med RBS för det har jag ingen aning om men jag menade att jag "trodde" att den som sett en "Support Black & Red" troligen var supporter till RD.

Detta baserade jag på MaZtheGangster uttalande;


Men som sagt 18-4 ( Akronym för RD ) är en hel del i Sverige med ett flertal Chapter och närmsta till Kristianstad torde väl vara Trelleborg. Har svårt att se dom i någon form av vänskap med SL om jag ska vara ärlig.


Nej det finns ingen vänskap där om man ser på vem S.L umgås med. Men har RD mer än en avd i landet?
Citera
2011-09-25, 23:27
  #29
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
RD bär endast support 81, Support red & black är S.L så tror inte RD använder samma färger när deras moderklubb har rött och vitt?

Red Devils MC har Svart och rött som sina färger, HA låter ingen annan klubb ha Rött & Vitt eller snarlikt deras färger och märke oavsett vilken relation dom har.
Även RD har Supporters även om jag enbart sett Svarta & Röda kläder med texten "Support 18-4" . Men då har vi två olika svar på den frågan gällande SL och Support Red & Black. Du har säkert rätt och vad gäller gatugäng så har jag ingen koll.

Blir nog bra med det
__________________
Senast redigerad av b-o 2011-09-25 kl. 23:30.
Citera
2011-09-25, 23:34
  #30
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
Nej det finns ingen vänskap där om man ser på vem S.L umgås med. Men har RD mer än en avd i landet?


Ja dom har ett flertal Chapter i Sverige och utlandet.
På denna länk kan du se några länder där dom finns representerade; http://www.rdmc-germany.de/
Citera
2011-09-26, 12:42
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Ja dom har ett flertal Chapter i Sverige och utlandet.
På denna länk kan du se några länder där dom finns representerade; http://www.rdmc-germany.de/


Okej, Röd och vitt har RD, Inte rött o svar om man kollar loggan.
Citera
2011-09-26, 18:51
  #32
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defier
Okej, Röd och vitt har RD, Inte rött o svar om man kollar loggan.

Red Devils MC har färgerna Rött och Svart på sin Patch och hänvisar tillika till dessa färger. Hells Angels har Rött och Vitt.

Förstår att du syftar på den vita "ramen" men den är där för att inte det mörkröda ska flyta in i det svarta.

Oavsett så är det ju klart att "gatugänget" SL också använder färgerna Svart och Rött utan Vit ram
Citera
2011-10-03, 00:15
  #33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Red Devils MC har färgerna Rött och Svart på sin Patch och hänvisar tillika till dessa färger. Hells Angels har Rött och Vitt.

Förstår att du syftar på den vita "ramen" men den är där för att inte det mörkröda ska flyta in i det svarta.

Oavsett så är det ju klart att "gatugänget" SL också använder färgerna Svart och Rött utan Vit ram


RED & BLACK är en supporter klubb till det stora S.L gänget.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback