Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-09, 16:34
  #13
Medlem
HALLÅ LYSSNA HÄR!
Underklubben till Syndicate Legion heter Red & Black Soldiers och inget annat!

INTE Black & Red!!!!!!

Och $.L och R.B.$ är inte någon mc-klubb och delar inte alls den kulturen.. Även om det finns ett intresse hos vissa medlemmar att åka sporthoj så delar inte alla i $.L det intresset.

Det som $:L och R.B.$ kräver av sina medlemmar är:
Respekt, Lojalitet och Brödraskap
Citera
2011-09-09, 16:49
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
HALLÅ LYSSNA HÄR!
Underklubben till Syndicate Legion heter Red & Black Soldiers och inget annat!

INTE Black & Red!!!!!!

Och $.L och R.B.$ är inte någon mc-klubb och delar inte alls den kulturen.. Även om det finns ett intresse hos vissa medlemmar att åka sporthoj så delar inte alla i $.L det intresset.

Det som $:L och R.B.$ kräver av sina medlemmar är:
Respekt, Lojalitet och Brödraskap

och i vanlig ordning pengar
Citera
2011-09-21, 15:41
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Black & Red är support till Syndicate Legion. Fast konstigt om de har en 1% logga, Syndicate Legion är inget MC gäng vad jag vet...


Det stämmer att det är $.L s underklubb. Det med 1% tror jag att man sett fel. syndicate legion är ingen MC klubb och använder sig inte av %. Har däremot sett 3 killar på hoj iklädda $.L jackor.
Citera
2011-09-21, 15:43
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
HALLÅ LYSSNA HÄR!
Underklubben till Syndicate Legion heter Red & Black Soldiers och inget annat!

INTE Black & Red!!!!!!

Och $.L och R.B.$ är inte någon mc-klubb och delar inte alls den kulturen.. Även om det finns ett intresse hos vissa medlemmar att åka sporthoj så delar inte alla i $.L det intresset.

Det som $:L och R.B.$ kräver av sina medlemmar är:
Respekt, Lojalitet och Brödraskap


Mkt bra inlägg, Flera äger sporthoj, Det fick man se i midsommar på öland.
Citera
2011-09-21, 21:28
  #17
Avstängd
exposers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
HALLÅ LYSSNA HÄR!
Underklubben till Syndicate Legion heter Red & Black Soldiers och inget annat!

INTE Black & Red!!!!!!

Och $.L och R.B.$ är inte någon mc-klubb och delar inte alls den kulturen.. Även om det finns ett intresse hos vissa medlemmar att åka sporthoj så delar inte alla i $.L det intresset.

Det som $:L och R.B.$ kräver av sina medlemmar är:
Respekt, Lojalitet och Brödraskap
hahahaha så vad händer med black and red. golare till ledare pundare till följare. ett gäng pajaser.
Citera
2011-09-21, 21:32
  #18
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exposer
hahahaha så vad händer med black and red. golare till ledare pundare till följare. ett gäng pajaser.


Som jag skrev innan så kan det ju tillika varit en Red Devils MC Supporter dom har ju Black & Red som sina färger i den ordningen, inte som dom där SL som då enligt;

Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheGangster
HALLÅ LYSSNA HÄR!
Underklubben till Syndicate Legion heter Red & Black Soldiers och inget annat!

Men har inte sett denna "support" tröja så har inte mer aning än så här
Citera
2011-09-21, 22:03
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Som jag skrev innan så kan det ju tillika varit en Red Devils MC Supporter dom har ju Black & Red som sina färger i den ordningen, inte som dom där SL som då enligt;



Men har inte sett denna "support" tröja så har inte mer aning än så här


men red devils har väl inga officiella support kläder som riktar sig till klubbens profil, RD?

de enda supportgrejer som jag har sett bland RD folk är HA support kläder.
Citera
2011-09-21, 22:05
  #20
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
men red devils har väl inga officiella support kläder som riktar sig till klubbens profil, RD?

de enda supportgrejer som jag har sett bland RD folk är HA support kläder.
Jodå...det finns en del Support 184 kläder...inte lika mycket som 81 kläder, men det finns...
RD bär inte sina egna supportkläder, precis som HA inte bär sina support81 kläder...
Citera
2011-09-21, 22:10
  #21
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Jodå...det finns en del Support 184 kläder...inte lika mycket som 81 kläder, men det finns...
RD bär inte sina egna supportkläder, precis som HA inte bär sina support81 kläder...

Precis 18-4/ 184 har man ju sett en del av så Black & Red var bara en ren spekulation...
Citera
2011-09-21, 22:11
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Jodå...det finns en del Support 184 kläder...inte lika mycket som 81 kläder, men det finns...
RD bär inte sina egna supportkläder, precis som HA inte bär sina support81 kläder...


jag menade inte att dem bar på sina egna supportgrejer. blev lite fel där
jag syftade på folket runt om RD.
Citera
2011-09-21, 22:16
  #23
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
jag menade inte att dem bar på sina egna supportgrejer. blev lite fel där
jag syftade på folket runt om RD.
Ok...nej det är inte så ofta man ser dom kläderna faktiskt, men det händer då och då...är väll häftigare att ha en 81 tröja antar jag?
Citera
2011-09-21, 22:21
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Ok...nej det är inte så ofta man ser dom kläderna faktiskt, men det händer då och då...är väll häftigare att ha en 81 tröja antar jag?


finns dem som tycker det och dem som inte gör det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback