Flashback bygger pepparkakshus!
2015-02-14, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steinbeck
Hakmask, spolmask o bandmask, som hundar avmaskas mot, fixar nog inte Citodon!! Herregud!

Okej, nä det verkar vara gaba-droger som de inte tål läste jag nu.
Tror du det funkar att avmaska med Stesolid? Maskarna verkar bli paralyserade då och man kanske kan ge laxerande först så de sköljs ur.
Citera
2015-02-14, 17:00
Medlem
mutemes avatar
Händer det något på 3 500/30mg?
Citera
2015-02-14, 17:30
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Händer det något på 3 500/30mg?
Har du ingen tolerans blir du kanske lite smått varm i kroppen.
Citera
2015-02-19, 15:17
Medlem
zebrabodys avatar
150mg kodein på 47kg 160cm. Ingen tolerans. Testat ett par gånger men har inte fått någon bra effekt.
För liten dos trots allt, eller en av dem som helt enkelt inte reagerar på kodein? Värt att dra i sig mer om man inget känner efter 30min?
Citera
2015-02-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonktillnarcissus
Okej, nä det verkar vara gaba-droger som de inte tål läste jag nu.
Tror du det funkar att avmaska med Stesolid? Maskarna verkar bli paralyserade då och man kanske kan ge laxerande först så de sköljs ur.

Hahah - Använder själv Stesolid o blir inte "paralyserad", så..näää tror inte det.
Tror du ska använda avmaskningsmedel, avsedd för jyckar. Troligtvis mycket mer effektivt och billigare.
Men nice try..i fel tråd
Citera
2015-02-20, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steinbeck
Hahah - Använder själv Stesolid o blir inte "paralyserad", så..näää tror inte det.
Tror du ska använda avmaskningsmedel, avsedd för jyckar. Troligtvis mycket mer effektivt och billigare.
Men nice try..i fel tråd

Människor och maskar är uppbyggda rätt annorlunda, vi kan stoppa i oss stora mängder droger som är dödligt för oss men inte påverkar dom och tvärtom.

Hade visst missuppfattat nåt, det var en hund som hette Citodon som skulle avmaskas, trodde det var det dom skulle använda
Citera
2015-03-28, 15:08
Medlem
Riktigt jävla skönt det var att ta opioder nu när jag har feber och är förkyld. Nu funkar de som bäst och man slipper få dåligt samvete för att man tar dem för att bli hög
Citera
2015-03-29, 19:30
Medlem
lisaalineaas avatar
Hey! Har kommit över "paracetamol/Kodein Evolan 500mg/30mg". O jag skulle vilja veta ifall nån har erfarenhet av att ta dessa intravenöst vs oralt? O isf för o nackdelar med bägge intagen. 💉 /💊 ☺️

Behöver ingen predikan om hur dåligt IV-bruk är, jag vill enbart veta i russyfte. Tack på förhand ✌️
Citera
2015-03-29, 19:57
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisaalineaa
Hey! Har kommit över "paracetamol/Kodein Evolan 500mg/30mg". O jag skulle vilja veta ifall nån har erfarenhet av att ta dessa intravenöst vs oralt? O isf för o nackdelar med bägge intagen. 💉 /💊 ☺️

Behöver ingen predikan om hur dåligt IV-bruk är, jag vill enbart veta i russyfte. Tack på förhand ✌️

Kodein är livsfarligt IV, skjut det inte om du inte vill dö en smärtsam död. Oralt med CWE som gäller.
Citera
2015-03-29, 20:04
Medlem
lisaalineaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Kodein är livsfarligt IV, skjut det inte om du inte vill dö en smärtsam död. Oralt med CWE som gäller.

Tack för svaret! Kör redan CWE, i med ett filter o sen upp i pumpen. Vet att i princip ingen drog är bra att köra IV givetvis. Men om jag ska ta oralt, hur många tabbar krävs det då? Biotillgängligheten blir ju mindre oralt, 30% av kodeinet får man i sig oralt vs 100 IV.
Citera
2015-03-31, 15:05
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisaalineaa
Tack för svaret! Kör redan CWE, i med ett filter o sen upp i pumpen. Vet att i princip ingen drog är bra att köra IV givetvis. Men om jag ska ta oralt, hur många tabbar krävs det då? Biotillgängligheten blir ju mindre oralt, 30% av kodeinet får man i sig oralt vs 100 IV.
Jag skulle vilja se din CWE där du endast använder max 5ml vatten. Eller hade du tänkt skjuta i dig en deciliter kodein/vattenblandning?

Du är en idiot i vilket fall om du skjuter, läs vad som händer när du skjuter kodein.

Kodein omvandlas till morfin med hjälp av ett enzym i levern. Jag käkade mycket morfin preparat förut, brukade köra 150-210mg som minst när det gällde Kodein.

Jag la ner det missbruket för 2 år sen. Men nu när jag har problem med visdomständer får jag ett skönt rus på 1 citodon. Så skön jag blir på en sån blev jag inte ens innan jag började mitt missbruk.

Någon mer som känner igen sig i detta och vet vad det beror på? Alltså att toleransen är lägre nu för tiden jämfört med innan jag ens började missbruka skiten?

Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
150mg kodein på 47kg 160cm. Ingen tolerans. Testat ett par gånger men har inte fått någon bra effekt.
För liten dos trots allt, eller en av dem som helt enkelt inte reagerar på kodein? Värt att dra i sig mer om man inget känner efter 30min?
150mg ska definitivt räcka, det kan ta ett par gånger innan du börjar uppskatta det. Kör du CWE? Testa käka dom vanligt EN gång isf och se om du får bättre rus, vid CWE kan mycket gå till spillo om man gör fel.
Senast redigerad av 1876random 2015-03-31 kl. 15:14.
Citera
2015-03-31, 17:28
Medlem
någon som intagit kodeintabletter nån gång? alltså rent kodein, inte citodon eller nåt sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in