Citat:
Ursprungligen postat av
lisaalineaa
Tack för svaret! Kör redan CWE, i med ett filter o sen upp i pumpen. Vet att i princip ingen drog är bra att köra IV givetvis. Men om jag ska ta oralt, hur många tabbar krävs det då? Biotillgängligheten blir ju mindre oralt, 30% av kodeinet får man i sig oralt vs 100 IV.
Jag skulle vilja se din CWE där du endast använder max 5ml vatten. Eller hade du tänkt skjuta i dig en deciliter kodein/vattenblandning?
Du är en idiot i vilket fall om du skjuter, läs vad som händer när du skjuter kodein.
Kodein omvandlas till morfin med hjälp av ett enzym i levern. Jag käkade mycket morfin preparat förut, brukade köra 150-210mg som minst när det gällde Kodein.
Jag la ner det missbruket för 2 år sen. Men nu när jag har problem med visdomständer får jag ett skönt rus på 1 citodon. Så skön jag blir på en sån blev jag inte ens innan jag började mitt missbruk.
Någon mer som känner igen sig i detta och vet vad det beror på? Alltså att toleransen är lägre nu för tiden jämfört med innan jag ens började missbruka skiten?
Citat:
Ursprungligen postat av
zebrabody
150mg kodein på 47kg 160cm. Ingen tolerans. Testat ett par gånger men har inte fått någon bra effekt.
För liten dos trots allt, eller en av dem som helt enkelt inte reagerar på kodein? Värt att dra i sig mer om man inget känner efter 30min?
150mg ska definitivt räcka, det kan ta ett par gånger innan du börjar uppskatta det. Kör du CWE? Testa käka dom vanligt EN gång isf och se om du får bättre rus, vid CWE kan mycket gå till spillo om man gör fel.