Har Kodein Recip 25mg på recept för smärta men tar det dels i rusningssyfte (ibland) men främst för att dämpa min ångest. Har nu tagit 250 mg för ca en timme sedan. Jag tycker inte att det hjälper så mycket att fylla på men skulle behöva lite mer känner jag (extra tung dag). Finns det något sätt att boosta kodeinet? Och vad är maxdosen innan man ska börja oroa sig under en och samma dag. Har ganska hög tolerans.
Lite OffT så undrar jag om det är något liknande kodein jag kan be och få från min läkare? Han har sagt att jag inte ska ta det som ångestdämpande och jag litar på honom. Tar i dagsläget endast Citalopram 40 mg för depression, men som inte hjälper på ångesten och oron. Alternativet är ju att börja självmedicinera men det känns lite som "sista utvägen".
Jag drack en CWE med 600mg för två timmar sedan och kände ingenting förens nu när jag ätit. Vanligtvis så känner jag av det direkt. Vad finns det för samband med maten?
Har en vattenbaserad lösning med ca 200mg kodein i. Det är totalt ca 40ml vatten i vialen.
Eftersom min kunskap inom matematik är totalt åt skogen, så undrar jag ifall någon kan räkna ut, på ett ungefär, hur mycket ml vatten som krävs för att få i sig 100mg kodein.
Har en vattenbaserad lösning med ca 200mg kodein i. Det är totalt ca 40ml vatten i vialen.
Eftersom min kunskap inom matematik är totalt åt skogen, så undrar jag ifall någon kan räkna ut, på ett ungefär, hur mycket ml vatten som krävs för att få i sig 100mg kodein.
Mvh
Om man inte kan dividera med 2 kan man misstänka personen är för ung för att hålla på med sånt här
Var hos tandläkaren och drog ut en kindtand igår och dom sa att jag skulle höra av mig om jag fick väldigt ont efter bedövningen. Ska till en tandhygienist idag och hade tänkt säga att jag har väldigt ont och försöka få citodon utskrivit.
Frågan är väl om kan dom se att jag inte har ont? Skulle vara så otroligt pinsamt och sänka sin moral och bli påkommen
Har fått njursten och lider något så in i helvete varje morgon, känns ungefär som 3 timmars konstant pungspark, fast i ryggen, ljumsken, buken, pungen och övriga ställen runt om. Gick ifrån sjukhuset med äckliga jävla voltaren som jag knappt vill pilla i mig pga deras vidriga lista utav bivärkningar.
Hur stor är chansen på riktigt smärtstillande om jag vaknar imorgon med samma smärtor som jag gjort övriga dagar? Vad jag hade fattat det som så är det vissa som går därifrån med läkemedel som innehåller kodein efter redan första besöket.
Är i så fall färsking till opiater, tar de bort smärtan 100% hakuna matata eller hur är det egentligen?