Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-20, 17:34
  #13
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackzor
Det är småsaker som avgör en relation, om jag vill sluta vara kompis med X så går jag inte fram till han och säger "jag vill sluta vara kompis" utan jag dissar X indirekt.

Men du överreagerar nåt enormt för en sånhär liten grej. Visar han fortsatt att han inte vill snacka med dig så kan du börja ta det som en diss, men just nu har du ingenting att gå på
Citera
2011-07-20, 17:38
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Men du överreagerar nåt enormt för en sånhär liten grej. Visar han fortsatt att han inte vill snacka med dig så kan du börja ta det som en diss, men just nu har du ingenting att gå på

Saken är den att han kan vara min räddning till en högre utbildning också, men kan det ha varit ett misstag att han glömt svara?
Citera
2011-07-20, 17:42
  #15
Medlem
han kanske märker att du slickar röv. Håll dig undan.
Citera
2011-07-20, 17:44
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyson
han kanske märker att du slickar röv. Håll dig undan.

Mycket möjligt, men han borde väl fan inte bete sig på det sättet.

Han sa att jag skulle kontakta honom när säsongen börjar, ska jag göra det?
Citera
2011-07-20, 17:48
  #17
Medlem
Snälla Facelosers
Du försökte utnyttja han och han insåg det...
Thx god att jag har ingen faceshit så man slipper sånt trams som "han tackade ej mig"
Citera
2011-07-20, 17:50
  #18
Medlem
Vänta till säsongen börjar. Kommer det ett NATURLIGT tillfälle kan du prata med honom då. Men den här människan verkar ogilla fjäsk och rövslickeri så du får jobba på din genuinitet istället så det inte biter dig i svansen med bananskalen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback